Ze krimpen en worden wat stijf, en vormen naar je lichaam.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef fespo het volgende:
stretchen Levi's 501 Shrink to Fit (STF) na een hotsoak?
niet naar hoe ze waren maar zoals apc's and dior raws.
en wat is het verschil tussen classic, original en vintage?
quote:The Levis Vintage collection keeps the 133 year old history of denim alive by creating exact reproductions of original jeanswear from the Levi Strauss & Co archives in San Francisco.
Focusing on authenticism, the denim garments are made with historic quality xx-selvage denim from original narrow loom machinery, and non-denim pieces are exact sourced reproductions.
LEVI'S® VINTAGE CLOTHING is the heart and soul of the Levi's® brand. Faithfully recreated original iconic garments from meaningful eras in the past, making them as inspirational for today’s pioneers as to those who first wore them. All of the rigid jeans are carefully handcrafted reproductions made in U.S.A., using the same techniques as were used in 1873.
Ze zitten zo heerlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:00 schreef fespo het volgende:
ok thnx ik zag jouw post net dat je hem net ontving.
nog tevreden mee?
ik zoek een iets meer relax fit als mijn apc new standards.
op ebay staat classic en original, denk dat hetzelfde is maar andere verkoop term.
vintage is idd duur zie ik.
Mijn eerste is uit Mexico... en die is prima hoor... 3 maanden achter elkaar gedragen (elke dag op werk) en hij ziet er nog prima uit, met mooie fades...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:19 schreef SunBoom het volgende:
Die Levi's STF vind iedereen hier de bom. Ik heb betere gezien hoor.
Verder heb je nog verschil in waar ze gemaakt worden, die uit Zuid-Amerika (Mexico?) zijn het slechtste ofzo.
Zag er laatst een van 400 Britse pondenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:37 schreef bear87 het volgende:
Iemand hier al een Denham broekje gehad? Zie ze vaker in de winkels nu, zitten hele mooie dingen tussen
Normale broeken kun je ook gewoon wassenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:10 schreef roacmeneer het volgende:
Als jullie je broeken maar eens in het half jaar wassen, hoe houden jullie ze dan fris? Alleen uittochten aan de lijn ofzo?
Ik had een Replay broek, en die waste ik gewoon zo ongeveer nadat ik em 3 dagen had gedragen, dus ongeveer 1x in de 2 weken. Toch bleef ie heel lang mooi en zeker een jaar mee gekunt.
Ik ben wat dat betreft vrij ranzig en doe er niets aan om ze fris te houden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:10 schreef roacmeneer het volgende:
Als jullie je broeken maar eens in het half jaar wassen, hoe houden jullie ze dan fris?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:33 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Normale broeken kun je ook gewoon wassenAlleen Dry (pure rauwe denim) versies niet.
Agh ze stinken toch nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft vrij ranzig en doe er niets aan om ze fris te houden.
rauw is niet per definitie rawquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Dry is niet raw
![]()
Dry is al gekrompen, raw niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |