Een ontsteking laten wegsnijden en alvast aan dezelfde kant twee verstandskiezen weg laten halen. Er komt dus nog een deel twee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:55 schreef Z het volgende:
Wat ga je doen bij de kaakchirurg Lien?
Ik heb 't zo lang uitgesteld dat het nu ein-de-lijk maar eens moet!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Frollo het volgende:
Brr!
Tegen die tijd vast wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:22 schreef Gellius het volgende:
Ervaar je ook hellenangst en pijn, Liene?
Christus...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Lienekien het volgende:
Een ontsteking laten wegsnijden en alvast aan dezelfde kant twee verstandskiezen weg laten halen. Er komt dus nog een deel twee.
Toen ik mijn verstandskies liet weghalen deed ik heel masculien alsof er niets aan de hand was. Ik gaf geen krimp bij de prik, of toen het niet lukte de kies te trekken. Toen de tandarts als een beeldhouwer alles ging wegbeitelen bleef ik ook kalm. Maar toen alles klaar was en ik de resten van mijn tand zag liggen, ging ik prompt van mijn stokje. Ik werd tussen de planten wakker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:26 schreef broer het volgende:
[..]
Christus...
Ik vond het al vervelend dat er één verstandskies uit moest...
Nou ja, hij moest het sowieso al nooit van z'n woordgrappen hebben, dat scheelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:49 schreef Z het volgende:
Het is eigenlijk rete knap dat je ook grappig bent in een andere taal.
Ik had 't opgenomen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Z, had je teeuwen in londen opgenomen of is het ergens terug te zien? Wilde het gisteren terugkijken, maar kon niet vinden waar.
Zoals ik al zei, ik moest ook niet echt lachen. En ik zat inderdaad na ongeveer de helft alleen nog maar te wachten tot het voorbij zou zijn. En toch vond ik het goed. Verstandelijk wist ik dat het erg sterk was, alleen m'n lachspieren deden niet mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef k_man het volgende:
Ik ben halverwege afgehaakt. Het kon me niet meer boeien.
Vandaar ook dequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:42 schreef k_man het volgende:
Ik associeer 'wachten tot het voorbij is' niet direct met 'erg sterk'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |