abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69375923
Toestanden, Liene! Ik word er soms ook radeloos van.
  maandag 25 mei 2009 @ 10:55:12 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_69375940
Ja, wat is de juiste tijd, Gellius? Hč?
The love you take is equal to the love you make.
pi_69376343
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:26 schreef Lienekien het volgende:
Als dit F&F was, zou ik je naar de dierenarts sturen op verdenking van een schildklierprobleem.
Mijn ouders gaan geregeld naar de dierenarts met hem, hij heeft namelijk ook een hartruisje.

Over je hypothetische bevel: het is moeilijk uit te leggen aan mijn ouders dat 'iemand van het internet' heeft gezegd dat er mogelijk een schildklierprobleem speelt en ze dus met de kat naar de dierenarts moeten. Niettemin bedankt voor je goede bedoelingen, .
  maandag 25 mei 2009 @ 11:17:52 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_69376558
Leeftijd plus afvallen = verdenking van schildklierprobleem. Dat kun je ook elders verifiėren. Zelfs bij de dierenarts.
pi_69376666
Een kat met een hartruisje.
  maandag 25 mei 2009 @ 11:22:51 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_69376714
Ik denk dat de klok van mijn computer achterloopt.
pi_69376753
Je kan die klok wel even syncen, toch?
pi_69376870
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:17 schreef Lienekien het volgende:
Leeftijd plus afvallen = verdenking van schildklierprobleem. Dat kun je ook elders verifiėren. Zelfs bij de dierenarts.
Dus jouw rechtvaardiging voor een bezoek aan de dierenarts bestaat uit een bezoek aan een dierenarts? Mooi is dat.

Om je gerust te stellen: mijn ouders gaan al periodiek naar de dierenarts met het beestje, dus daar zal heus wel aangegeven worden dat er wellicht wat aan de hand is met zijn schildklier. Tot zover de gezondheid van mijn kat.
  maandag 25 mei 2009 @ 11:31:08 #209
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_69376939
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:28 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Dus jouw rechtvaardiging voor een bezoek aan de dierenarts bestaat uit een bezoek aan een dierenarts? Mooi is dat.

Om je gerust te stellen: mijn ouders gaan al periodiek naar de dierenarts met het beestje, dus daar zal heus wel aangegeven worden dat er wellicht wat aan de hand is met zijn schildklier. Tot zover de gezondheid van mijn kat.
De rechtvaardiging van mijn advies. Als dit F&F was.
pi_69380053
Thee. Zonder gesprekken. .
pi_69385286
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:47 schreef Gellius het volgende:
Gaan jullie de kat clandestien begraven op de Joodse begraafplaats, Claudia?
Die gaat gewoon naar de gemeente, omdat wij 'niet in dat soort dingen geloven'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 25 mei 2009 @ 16:10:29 #212
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_69385296
Gezellig jongens: scriptie-moeheid.
pi_69385414
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:09 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Mijn ouders gaan geregeld naar de dierenarts met hem, hij heeft namelijk ook een hartruisje.

Over je hypothetische bevel: het is moeilijk uit te leggen aan mijn ouders dat 'iemand van het internet' heeft gezegd dat er mogelijk een schildklierprobleem speelt en ze dus met de kat naar de dierenarts moeten. Niettemin bedankt voor je goede bedoelingen, .
Wat doe je kribbig tegen Lienekien, zodiakk! Afgevallen zijn is een goede reden om weer eens bij de dierenarts langs te gaan. Onze poes had ook schildklierproblemen (die komen vaak voor bij oudere katten) en kreeg er speciaal dieetvoer en pilletjes voor. Helaas heeft hij er uiteindelijk maar iets van een jaartje bijgekregen. (Hij had trouwens ook een hartruisje.)

Met oude poezen blijft het altijd lastig om te bepalen of je ze op wilt lappen. Ik hoop dat die van jou nog een paar mooie jaren voor de boeg heeft zonder Satan in de nabijheid!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_69385734
Was de kat Joods dan?
pi_69385977
Nee, maar hij geloofde wel dat er iets was.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_69386421
De katten van mijn moeder geloven in zichzelf !
  maandag 25 mei 2009 @ 17:01:21 #217
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_69386893
Mijn kat pist op Richard Dawkins.
pi_69387102
Mijn kat heeft drie poten.
Aldus.
pi_69387914
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef Claudia_x het volgende:

Wat doe je kribbig tegen Lienekien, zodiakk!
Zo kribbig was ik toch niet? Ik heb haar zelfs bedankt voor de goede bedoelingen! .
quote:
Afgevallen zijn is een goede reden om weer eens bij de dierenarts langs te gaan. Onze poes had ook schildklierproblemen (die komen vaak voor bij oudere katten) en kreeg er speciaal dieetvoer en pilletjes voor. Helaas heeft hij er uiteindelijk maar iets van een jaartje bijgekregen. (Hij had trouwens ook een hartruisje.)

Met oude poezen blijft het altijd lastig om te bepalen of je ze op wilt lappen. Ik hoop dat die van jou nog een paar mooie jaren voor de boeg heeft zonder Satan in de nabijheid!
Max ( ) is zeker nog oplapbaar! En hij heeft een warm nest bij mijn ouders (mijn moeder drukt hem regelmatig tegen haar boezem aan, hetgeen hij brommend en met half dichtgeknepen oogjes verwelkomt).
pi_69388046
Paste Max niet bij je strakke grootstedelijk interieur, zodiakk?
  maandag 25 mei 2009 @ 17:41:21 #221
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_69388247
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:36 schreef Gellius het volgende:
Heeft Zodiakk grote witte banken, met aluminumstoelen en zebrabehang? Turboprima.
pi_69388642
Ik zie iets voor me, groots, licht, met onbegrijpelijke kunst aan de wanden en een gastheer die ineens, uit het niets, grijnzend voor je staat, met een tinkelend glas whiskey in zijn hand. Waar de hell is hij vandaan gekomen, de muren vertonen geen naadje!
pi_69388665
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:36 schreef Gellius het volgende:
Nou, niet helemaal. Stiekem is hij ook niet mijn kat, maar de kat van de familie zodiakk. Ik denk alleen graag dat ik als jongste telg een grotere claim heb dan andere familieleden, maar dat wordt betwist.

Max heeft trouwens als jonkie een 'hard knock life' gekend, want hij werd meegezeuld in de bek van een straatkat die een schaduwrijk binnenplaatsje frequenteerde omdat mijn oma haar overschot aan soepballetjes daar neerlegde. Omdat we het onacceptabel vonden dat het leven van Max alleen maar zou bestaan uit kapotte dakgoten en soepballetjes, hebben we in onze superieure wijsheid besloten Max op te nemen in de boezem van de familie zodiakk. En dus nu fifteen years later, begint hij langzaam oud te worden.
pi_69388872
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:50 schreef Gellius het volgende:
Ik zie iets voor me, groots, licht, met onbegrijpelijke kunst aan de wanden en een gastheer die ineens, uit het niets, grijnzend voor je staat, met een tinkelend glas whiskey in zijn hand. Waar de hell is hij vandaan gekomen, de muren vertonen geen naadje!
Het is wel een droombeeld van me. In my vision I was on the veranda of vast estate, a palazzo of some fantastic proportion .
pi_69389082
Ach ja, dromen:

.

.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')