Dan moet je niet naar parship.nl, dan moet je naar een uroloog.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:25 schreef Mainport het volgende:
[..]
Mijn reden 'Ik heb een te lange voorhuid' staat er niet tussen.
Ik dacht ...een garpje...overdrijving dacht ik...ik...quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef broer het volgende:
[..]
En nu bekend is geworden dat Adam Curry en Patricia Paay gaan scheiden zul je de komende nacht wel helemáál slecht slapen...
Met drank is het per definitie gezellig, dus 1.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:27 schreef JAM het volgende:
Drinkt u alcohol?
1.Ja, bij de maaltijden, als het gezellig is, om te ontspannen.
2.Soms.
3.Nee,
,
.
Bij deze reageer ik op jou.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:42 schreef Z het volgende:
Bent u ook zo benieuwd wie er op wie gaat reageren?
Iedereen wordt op een gegeven moment burgerlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:45 schreef Gellius het volgende:
Ik krijg al tijden geen morrende of honende reacties meer op mijn intens doorleefde burgerlijkheid.
Met zodiakk en Jimmy.quote:
Ik had net administreren bedacht. Dat kan er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:54 schreef Gellius het volgende:
Opruimen en archiveren. Dat doe ik meestal in zo'n geval.
Nee, met Gavin Weightman - The Industrial Revolutionaries. The creators of the modern world 1776-1914quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Nou kom maar met literair verantwoorde meuk zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Varrak zag , kerel, ban jij hat?
Flikker toch op joh, met je interessantdoenerij... en je Harry Potter-avatar
V.
quote:
Hier hebben zelfs bijstandstrekkers gewoon een tuin hoor! Dus het is ook je eigen keuze.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:39 schreef ShadyLane het volgende:
U vraagt, wij draaien.
Ik moet wel steeds vrienden-met-twee-inkomens aanhoren over de huizen met tuin en/of dakterras waarop ze geboden hebben. Ik mag hopen dat ze dan toch wel op z'n minst, uit compassie met de flatbewonende medemens, mij in dat huis laten als ze op vakantie gaan. Vooral omdat dat vaak in de zomer is.
Nee, vast niet. Wij hebben wel een rupsenplaag in de appelboom. Dat is ook wat.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:10 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben op het terras bij Polder gezeten. In jullie tuin hebben ze vast niet zulke lekkere amandeltaart.
Wat voor rupsen het zijn weet ik niet. Een mot zou goed kunnen, want ik zie zelden dagvlinders bij de boom. En deze rupsen hullen zich inderdaad in een spinsel, met nestjes van zo'n 30 rupsen bij elkaar. Dat maakt het uitroeien (met de hand) gemakkelijker.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:42 schreef dwerg het volgende:
Rupsen van de spinselmot?
Ja, zoiets. In de meidoornstruiken hier zie je ze helemaal veel zitten. Maar volgens mij is de meidoorn ook nauw verwant aan de appel.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef Lienekien het volgende:
Zien ze er zo uit?
[ afbeelding ]
Die zagen we in het plaatselijke plantsoen en er stond iets over in de krant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |