abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69428028
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:43 schreef Gellius het volgende:
Dat komt nog wel, Thaleia.
Ik hoop nu. Dan heb ik een legitieme reden om niet naar de hardlooptraining te zijn gegaan en in plaats daarvan ladingen m&m's te eten.

En ik ga in juli/aug richting de poolcirkel. Niks kortere dagen voor mij.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:34:16 #277
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_69428322
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:15 schreef Gellius het volgende:
Drink je nu nog geen bier met loperamide?
Jij met je kloteloperamide altijd,- ik geloof niet in dat spul.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_69428443
"Loperamide is een medicament dat wordt gebruikt tegen diarree. Bekende merken zijn Imodium™ en Diacure™. Loperamide bezet de opiaatreceptor in de darm waardoor onder meer de peristaltische bewegingen van de darm verminderen. Loperamide verhoogt ook de spiertonus van de anaalsfincter waardoor (zeer dunne) ontlasting makkelijker opgehouden kan worden."
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:45:12 #279
37950 JAM
pi_69428810
Ja, dat wist ik wel. Wat ze er dan niet bij vertellen is dat loperamide een van de weinige opiaten (of eigenlijk opioiden) is die niet (of slechts in vrijwel onmerkbare hoeveelheden) over de hersenen (of eigenlijk de bloed-hersenbarrière) gaan. Daar heb ik MORELE BEZWAREN tegen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:48:08 #280
37950 JAM
pi_69428934
Leuk he, al die kleine MEDISCHE JARGONNUANCETJES van me? Ik voel me net Celine... Vlieg toch op! Met gas in je reet voor dertigduizend scheten... het schip vertrekt weer... bij de Bastille ramt het een fruitstal die zo drie verdiepingen hoog de lucht in vliegt...
pi_69429710
Ik trek trouwens de stekkers er wel uit. De keer dat ik dat niet op tijd deed en dacht: "eerst nog even een e-mail afmaken" brandde m'n voeding door.
pi_69431169
Hoi. Hier ook rupsen, waaronder van die spinselaars, maar die zitten niet in de fruitbomen voorlopig.
En ik raap ook altijd moertje en ringetjes op en alle schroefjes worden bewaard en al te rotte schroefjes gaan in het rotte-schroefjes-bakje en dat bakje wordt het meest gebruikt als er een schroefje nodig is. Gelukkig woon ik niet meer in de stad, dus kom ik zelden meer vreemde ringetjes en moertjes tegen, oprapen moet maar daarna moet ik nog veel nodiger mijn handen wassen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:41:57 #283
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_69436265
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef sigme het volgende:
Hoi. Hier ook rupsen, waaronder van die spinselaars, maar die zitten niet in de fruitbomen voorlopig.
En ik raap ook altijd moertje en ringetjes op en alle schroefjes worden bewaard en al te rotte schroefjes gaan in het rotte-schroefjes-bakje en dat bakje wordt het meest gebruikt als er een schroefje nodig is. Gelukkig woon ik niet meer in de stad, dus kom ik zelden meer vreemde ringetjes en moertjes tegen, oprapen moet maar daarna moet ik nog veel nodiger mijn handen wassen.
The End Times are wild
pi_69438017
Ik moet gapen.
Heb jij gezegd dat ik een lul ben?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:30:46 #285
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_69438215
Vind je het hier niet leuk?
The End Times are wild
pi_69438583
Zo op zijn tijd wel.
Heb jij gezegd dat ik een lul ben?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:41:18 #287
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_69438654
Lurk je vaak?
The End Times are wild
pi_69440534
Edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Larry-Laffer op 27-05-2009 10:42:57 ]
pi_69441097
Diarree moet je toch gewoon laten lopen? Dan geraken alle giften immers zo snel mogelijk het lichaam uit

En het is lekker op brood.

zei ik dat nou hardop?
pi_69443745
Je deed de Ome Willem, beeer. En plein publique.
pi_69443892
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:48 schreef Lienekien het volgende:
Was de was buiten?
Het balkon is overdekt, maar toch.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_69443899
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:44 schreef Gellius het volgende:
Dan moet je doen zoals de vrouw van Loewieke: por je Grieken wakker en zeg dat ze de was moeten binnenhalen.
Ik denk niet dat we nog vriendjes zijn als ik hem 's nachts wakker maak voor zoiets!
pi_69444045
Een vraagje voor de experts, omdat ik niet in OUD wil posten: ik ga begin februari weer aan het werk na zwangerschapsverlof en eind maart staat er een werktripje naar Atlanta in de planning. Kan ik op dat moment wel 3-5 dagen zonder de baby weg? En kun je met zo'n jonge baby vliegen, of is dat sterk af te raden?
pi_69444155
Hoe kleiner de baby, hoe makkelijker het vliegen is met een baby. Slaapt toch wel. Hij zal wel wat last van z'n darmen krijgen, dat was althans, de twee keer dat we met ons dochtertje vlogen, het geval. Volgens mij hebben wij gevlogen met haar toen ze 5 maanden oud was. En je kan, theoretisch, ook prima zonder kind. De vraag is of jij ( je hormonen en je borsten ( )) dat aankunnen.
Aldus.
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:56:45 #295
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_69444276
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 08:42 schreef Claudia_x het volgende:
Een vraagje voor de experts, omdat ik niet in OUD wil posten: ik ga begin februari weer aan het werk na zwangerschapsverlof en eind maart staat er een werktripje naar Atlanta in de planning. Kan ik op dat moment wel 3-5 dagen zonder de baby weg? En kun je met zo'n jonge baby vliegen, of is dat sterk af te raden?
Met zo'n jonge baby mag je niet vliegen. Ik geloof zelfs dat maatschappijen dat niet toestaan.

Die baby kan wel 3-5 dagen zonder de moeder. Andersom valt te bezien. Dan ben je een ander soort vrouw geworden, C.
The End Times are wild
pi_69444300
We moeten wel een beetje eenduidige antwoorden geven Loewies. Anders is het net het internet.
Aldus.
pi_69444373
Ik weet ook niet precies hoe dat met kolven zit (dat kun je toch gewoon blijven doen als je weg bent om het op gang te houden en vantevoren een voorraadje invriezen?), maar misschien is inderdaad het niet zonder de baby kunnen het vervelendst. Ik zit eraan te denken om lief en baby gewoon een weekje mee te nemen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:02:46 #298
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_69444377
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 08:58 schreef Z het volgende:
We moeten wel een beetje eenduidige antwoorden geven Loewies. Anders is het net het internet.
Dat klopt. Ik was ook al naarstig op zoek naar een bron. Ik had begrepen dat baby's onder de drie maanden niet mochten vliegen ivm KNO en het te lang (>3 uur) in een zitje zitten. Maar op internet vind ik daar verder niks over.
The End Times are wild
pi_69444390
Bij de vliegtuigmaatschappijen staat dat je vanaf 0 jaar mag vliegen. Ze schijnen op de voorste rij zelfs van die bedjes te hebben. Waarom zou je niet mogen vliegen, L.?
pi_69444404
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik was ook al naarstig op zoek naar een bron. Ik had begrepen dat baby's onder de drie maanden niet mochten vliegen ivm KNO en het te lang (>3 uur) in een zitje zitten. Maar op internet vind ik daar verder niks over.
De baby is dan ruim 4 maanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')