Ik hoop nu. Dan heb ik een legitieme reden om niet naar de hardlooptraining te zijn gegaan en in plaats daarvan ladingen m&m's te eten.quote:
Jij met je kloteloperamide altijd,- ik geloof niet in dat spul.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:15 schreef Gellius het volgende:
Drink je nu nog geen bier met loperamide?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef sigme het volgende:
Hoi. Hier ook rupsen, waaronder van die spinselaars, maar die zitten niet in de fruitbomen voorlopig.
En ik raap ook altijd moertje en ringetjes op en alle schroefjes worden bewaard en al te rotte schroefjes gaan in het rotte-schroefjes-bakje en dat bakje wordt het meest gebruikt als er een schroefje nodig is. Gelukkig woon ik niet meer in de stad, dus kom ik zelden meer vreemde ringetjes en moertjes tegen, oprapen moet maar daarna moet ik nog veel nodiger mijn handen wassen.
Het balkon is overdekt, maar toch.quote:
Ik denk niet dat we nog vriendjes zijn als ik hem 's nachts wakker maak voor zoiets!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:44 schreef Gellius het volgende:
Dan moet je doen zoals de vrouw van Loewieke: por je Grieken wakker en zeg dat ze de was moeten binnenhalen.
Met zo'n jonge baby mag je niet vliegen. Ik geloof zelfs dat maatschappijen dat niet toestaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:42 schreef Claudia_x het volgende:
Een vraagje voor de experts, omdat ik niet in OUD wil posten: ik ga begin februari weer aan het werk na zwangerschapsverlof en eind maart staat er een werktripje naar Atlanta in de planning. Kan ik op dat moment wel 3-5 dagen zonder de baby weg? En kun je met zo'n jonge baby vliegen, of is dat sterk af te raden?
Dat klopt. Ik was ook al naarstig op zoek naar een bron. Ik had begrepen dat baby's onder de drie maanden niet mochten vliegen ivm KNO en het te lang (>3 uur) in een zitje zitten. Maar op internet vind ik daar verder niks over.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:58 schreef Z het volgende:
We moeten wel een beetje eenduidige antwoorden geven Loewies. Anders is het net het internet.
De baby is dan ruim 4 maanden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik was ook al naarstig op zoek naar een bron. Ik had begrepen dat baby's onder de drie maanden niet mochten vliegen ivm KNO en het te lang (>3 uur) in een zitje zitten. Maar op internet vind ik daar verder niks over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |