En nu ben je blind van liefde voor zo iemand gevallen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey, je lijkt mij wel
Ik was ook ooit eens zo
Het feit dat jij hier zit, geeft dan toch al min of meer aan dat jij niet de meest ideale man bent die er op deze wereld ronloopt?! Anders zou je wel een vriendin hebben, die je adoreert toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent mij nog niet tegen gekomen
Je bedoelt dat je nog steeds zo bent?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
Hey, je lijkt mij wel
Ik was ook ooit eens zo
Oké, kan ik inkomen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:42 schreef Ofresca het volgende:
In zekere zin wel dat we het liever anders zouden zien.
Als je jezelf dan niet kan geven, dan kan een ander dat ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:38 schreef KudFokker het volgende:
Precies, waarom zou je vrijgezel willen zijn als er iemand rond loopt die jou alles kan geven wat je wil ?
Het feit dat ik hier zit komt grotendeels doordat ik in het dagelijks leven steeds dezelfde mensen tegenkom die niet geschikt zijn om mijn partner te zijn. Er zijn er genoeg die mij adoreren, maar daar wordt ik dan weer niet wild van..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:45 schreef Miss-Madness het volgende:
Het feit dat jij hier zit, geeft dan toch al min of meer aan dat jij niet de meest ideale man bent die er op deze wereld ronloopt?! Anders zou je wel een vriendin hebben, die je adoreert toch?![]()
Maar vertel, waarom zou ik jou tegen moeten komen dan?
Aah, dus de waarheid is bijdehand. Goed te weten.quote:
Tja, soms wil men het liever niet weten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aah, dus de waarheid is bijdehand. Goed te weten.
Niet exclusief hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[singles] plezieren vrijgezellen.
Lijkt me beter.
Sinds wanneer ben jij "de waarheid"?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aah, dus de waarheid is bijdehand. Goed te weten.
Maar lange relaties doe je daar wel aan ? of heb je meer instelling er is altijd beter ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:45 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
En nu ben je blind van liefde voor zo iemand gevallen?
[..]
Het feit dat jij hier zit, geeft dan toch al min of meer aan dat jij niet de meest ideale man bent die er op deze wereld ronloopt?! Anders zou je wel een vriendin hebben, die je adoreert toch?![]()
Maar vertel, waarom zou ik jou tegen moeten komen dan?
Ok, dat zou kunnen. Misshcien moet je eens achter je computer vandaan kruipen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier zit komt grotendeels doordat ik in het dagelijks leven steeds dezelfde mensen tegenkom die niet geschikt zijn om mijn partner te zijn. Er zijn er genoeg die mij adoreren, maar daar wordt ik dan weer niet wild van..
En mij tegen komen.. Ik ben leuk, lief, aardig en knetter gek!![]()
Joh, ik ben vaak genoeg achter mijn laptoppie wegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:52 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok, dat zou kunnen. Misshcien moet je eens achter je computer vandaan kruipen?![]()
Goeie eigenschappen verder, maar ben je ook lekker?
Je hebt het toch niet aangelegd met een getrouwde vrouw?quote:
Je bent kaal!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Joh, ik ben vaak genoeg achter mijn laptoppie weg
En of ik lekker ben... whehe, is de zon heet? zijn er veel zandkorrels?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:55 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je bent kaal!![]()
Jee, hoe oud ben je??
Sean connery is ook kaal en nog steeds een mooie man.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:55 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je bent kaal!![]()
Jee, hoe oud ben je??
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet aangelegd met een getrouwde vrouw?![]()
Ow, wachtTja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |