Dan hang ik hws met de kids op de kinderboerderij rond. Mits het weer meezit. En anders.. Och, wie weet. Nee, ik kom niet naar de Vondelparkmeetquote:
Ja, je wordt oud, Dromertje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
Pfff.. ik ben een week nauwelijks aanwezig geweest en zie hier.. Ik ken de helft van de posters niet eens meer!
Zijn er zoveel nieuwe, of heb ik al vroeg last van Alzheimer?
quote:
Ja, houdoe he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:00 schreef rival het volgende:
Mensen, fijne avond!
ja ik was er ook nog haha
Avondquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:00 schreef rival het volgende:
Mensen, fijne avond!
ja ik was er ook nog haha
Aha, met de kids..... logisch ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan hang ik hws met de kids op de kinderboerderij rond. Mits het weer meezit. En anders.. Och, wie weet. Nee, ik kom niet naar de Vondelparkmeet
Laten we 't hopen!quote:
*zingt*quote:
quote:Houdoe en bedankt olé olé...
ik ga weg, dus wens jullie een fijne avond alvast!quote:
quote:
Ik plaagde maar.. Jij ook een fijne avond rivalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga weg, dus wens jullie een fijne avond alvast!
ja einde werkdag, dan denk ik al avond, moet nog wennen aan dat vroege werken wat ik tegenwoordig doe
Het maakt niet uit hoe oud je bent. Je bent immers geen kaas!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:02 schreef DR34M3R het volgende:
Kijk, da's de positieve insteek. Maar nu nog ff niet als je het niet erg vindt.
Niet doen.quote:
Zeg je dat als mod of als user?quote:
ERIK!!!quote:
Ook geen wijn. Ik ben gewoon DR34M3R, precies goed zoals ze isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe oud je bent. Je bent immers geen kaas!
Ik geloof dat iedereen die jou een beetje kent dat hier al eens heeft gemeld.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:08 schreef DR34M3R het volgende:
Laat me nou.. hier weten ze nog niet dat ik dat niet zo goed kan
Als user, natuurlijk. Dat kleurtje is maar voor de sierquote:
Nou vooruit d'r mee zing maar een leuk liedjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ERIK!!!
Laat me nou.. hier weten ze nog niet dat ik dat niet zo goed kan
Het is een complot zeg ik je!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof dat iedereen die jou een beetje kent dat hier al eens heeft gemeld.
Hear hear!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook geen wijn. Ik ben gewoon DR34M3R, precies goed zoals ze is
Heb je nog een bepaalde voorkeur?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nou vooruit d'r mee zing maar een leuk liedje
Waarschijnlijk waarderen ze je om je andere kwaliteiten!quote:
Het neigt naar perfectie en daarom houden we standvastig vast aan dat ene minpuntjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waarderen ze je om je andere kwaliteiten!
Ben niet kieskeurig bij voorkeur wat vrolijksquote:
Dat weet ik toch mopquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het neigt naar perfectie en daarom houden we standvastig vast aan dat ene minpuntje. Gewoon, omdat perfect ook maar saai is.
Vrolijker dan dit komen ze niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben niet kieskeurig bij voorkeur wat vrolijks
Vriendelijk van jequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat weet ik toch mop
Ik zing dan ook expres vals, om jullie de illusie niet te ontnemen dat perfect niet bestaat.
Nee, dat stukje is nog in ontwikkeling bij me. Daar moet ik nog even over nadenken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vriendelijk van je. En heel bescheiden. Net zoals dat je ook wel de oplossing voor wereldvrede hebt, maar die liever voor je houdt omdat je niet alle eer op je wil nemen.
.
Ja en Ja daarom zitten we ook in dit topicquote:
quote:
Ang3l komt hier ook, wij houden je handje wel vastquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
(Verveelt iemand anders zich ook zo?) (Niet dat dát de reden is dat ik hier opeens post
) (Die reden was DR34M3R in de AT, en eigenlijk wilde ik zeggen dat ze vaker in [HOMO] moet komen) (Maar misschien moet ik zelf wel vaker in [Singles] komen)
*kuch*quote:
Ik spreek alleen voor mezelf hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ang3l komt hier ook, wij houden je handje wel vast
Ik zal ook de homo's weer wat vaker bezoeken, ik wist niet dat jullie me zo missen daar
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja en Ja daarom zitten we ook in dit topic
Mixed singles eh signals.quote:
*Hand schudt*quote:
hh!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:36 schreef heksehiel het volgende:
Tijd om eens aan de vrouw te gaan Sedan.
Of je drukt [ESC]quote:
Vandaar het handjes vasthoudenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heus niet eng. Ik ben juist voeral bang van, vraag maar aan dromert.
Als je het over moi hebt ben niet knap maar eng ook weer overdrevenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Of je drukt [ESC]
[..]
Vandaar het handjes vasthouden
We zijn niet eng hier. Tenminste, over de nieuwe kan ik niks zeggen. Maar degene die ik "ken" niet iig.
Eng betekent dan ook niet lang altijd lelijk. Vaak wel, dat welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Als je het over moi hebt ben niet knap maar eng ook weer overdreven
LOLquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je het over moi hebt ben niet knap maar eng ook weer overdreven
Oh ja tot zover geen gekken klachten etc... gehad zal wel goed zittenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Ik heb het niet over eng qua uiterlijk, maar qua persoon, c.q. manier van posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |