En dat gaat toch goed zo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet iets hebben om over te fantaseren
Dat is een correcte opmerking.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:27 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ligt er zand op het strand? Is de zon heet?![]()
Die vraag kan ik jou ook stellen
Ik kwam een heel oud artikel tegen over dat vrouwen superieur zijn aan mannen. Ze kunnen non-verbale signalen veel beter lezen kennelijk.quote:
En daarom zijn we superieur? Mannen zijn fysiek wel een stuk sterker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kwam een heel oud artikel tegen over dat vrouwen superieur zijn aan mannen. Ze kunnen non-verbale signalen veel beter lezen kennelijk.
Das mooi kan je misschien ff helpen met me huiswerkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kwam een heel oud artikel tegen over dat vrouwen superieur zijn aan mannen. Ze kunnen non-verbale signalen veel beter lezen kennelijk.
Sedan? Nee, die niet. Maar er zijn vast wel beteren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:35 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
En dan nog de vraag of de mannelijke tegenspeler het type is waar ik me mee kan vermaken
en zo hebben we allemaal min en pluspuntenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En daarom zijn we superieur? Mannen zijn fysiek wel een stuk sterker.
Och, hangt een beetje af van het tijdperk waarin die dingen werden geschreven. Feministes houden wel wat controverse.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je het had over jou, je vriendje en ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sedan? Nee, die niet. Maar er zijn vast wel beteren.
Hee, ik heb het niet bedachtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ergens op het forum stond een legenda wat waarschijnlijk achter een usericon schuilde.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze heeft in iedergeval een geile avatar
Ik neem dan ook direct aan dat ze daar niet op doelen in dat artikelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Joh.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, ik heb het niet bedacht
Kennelijk hebben mannen het niet in de gaten als je flirt. Ze kunnen vriendschappelijke tekenen en sexuele tekenen niet uit elkaar houden.
Ons geflirt is dus zinloos
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, ik heb het niet bedacht
Kennelijk hebben mannen het niet in de gaten als je flirt. Ze kunnen vriendschappelijke tekenen en sexuele tekenen niet uit elkaar houden.
Ons geflirt is dus zinloos
O, dat is wel leuk, ben benieuwd naar de mijnequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ergens op het forum stond een legenda wat waarschijnlijk achter een usericon schuilde.
maar ik kan hem zo snel niet vinden
Mijn vriendje?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:38 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je het had over jou, je vriendje en ik
je hebt ook stranden met kiezeltjesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:27 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ligt er zand op het strand? Is de zon heet?![]()
Die vraag kan ik jou ook stellen
Ik zal het onthouden!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sedan? Nee, die niet. Maar er zijn vast wel beteren.
Hehequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Joh.![]()
Bekende verhaal van de vrouw die aan de man vraagt "Waarom hij met die slet praat?!"
dat laatste is echt een domme opmerkingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
je hebt ook stranden met kiezeltjes![]()
En uhm, 's nachts in de zon koud !
Zolang het maar niet mijn fantasieen verbreekt vind ik het bestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ergens op het forum stond een legenda wat waarschijnlijk achter een usericon schuilde.
maar ik kan hem zo snel niet vinden
Kon niks anders verzinnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat laatste is echt een domme opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |