Benieuwd wat er bij mij uitkomt danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat is wel leuk, ben benieuwd naar de mijne
OW ja, je FB. Anders schop ik hem er wel uit en ga met jou verderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn vriendje?Mijn FB bedoel je. Denk 't wel. Maar 't kan ook juist helemaal niet je type zijn.
Hmm waarschijnlijk wel het stond in onz en was niet echt positiefquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang het maar niet mijn fantasieen verbreekt vind ik het best
Rondjes draaien om de zon.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
Nog zo eentje, waar gaat het heen met de wereld
ik weet welke je bedoeld, ken em ook niet vindenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:48 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Hmm waarschijnlijk wel het stond in onz en was niet echt positief
zoals anime > emo
alleen lippen > dikzak
dat soort dingen, ik wil niet zeggen dat het zo is hoor!
Foto's zijn vaak misleidend idd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:48 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Hmm waarschijnlijk wel het stond in onz en was niet echt positief
zoals anime > emo
alleen lippen > dikzak
dat soort dingen, ik wil niet zeggen dat het zo is hoor!
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
Nog zo eentje, waar gaat het heen met de wereld
http://www.buttafly.com/originals/friendster2.phpquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet welke je bedoeld, ken em ook niet vinden
Ik ben geen pot of lesbo!quote:
Hmm, maar wat ik toen had gezien ergens was dacht ik een plaatje maar zoiets als dit bedoelde ik wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.buttafly.com/originals/friendster2.php
Indeed![]()
Die.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef JonKeL het volgende:
Sorry heb niks te doen![]()
Ik heb een raadsel
[ afbeelding ]
Ik kom in mijn auto (A) op een kruispunt afrijden. Tegenover mij komt een motorrijder (C) aangereden. Links van mij staat een paard en wagen (D) en rechts van mij is een voetganger (B) bezig met oversteken maar hij twijfelt.
Omdat de voetganger twijfelt besluit ik te toeteren zodat hij weet dat hij kan oversteken.
Doordat ik toeter slaat het paard op hol. Hij begint te steigeren. De motor ziet dit in zijn ooghoek gebeuren.
De motorrijder besluit daarom om snel even een hoop gas te geven zodat hij het paard voor is.
Maar terwijl de motorrijder voorbij het paard rijd, bijt het paard in het oor van de motorrijder.
Wie is er fout?
Toeteren bij paarden in de buurt is dom. Je let dus gewoon niet op. Daarnaast is toeteren bedoelt om gevaar af te wenden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb een raadsel
[ afbeelding ]
Ik kom in mijn auto (A) op een kruispunt afrijden. Tegenover mij komt een motorrijder (C) aangereden. Links van mij staat een paard en wagen (D) en rechts van mij is een voetganger (B) bezig met oversteken maar hij twijfelt.
Omdat de voetganger twijfelt besluit ik te toeteren zodat hij weet dat hij kan oversteken.
Doordat ik toeter slaat het paard op hol. Hij begint te steigeren. De motor ziet dit in zijn ooghoek gebeuren.
De motorrijder besluit daarom om snel even een hoop gas te geven zodat hij het paard voor is.
Maar terwijl de motorrijder voorbij het paard rijd, bijt het paard in het oor van de motorrijder.
Wie is er fout?
ja zo ongeveer, komt op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.buttafly.com/originals/friendster2.php
Die.
Tell himquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik ben geen pot of lesbo!![]()
Kan me (seksueel) prima vermaken met een vrouw, maar daar stopt het wel
De motorrijder. Heeft geen helm op.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb een raadsel
[ afbeelding ]
Wie is er fout?
Ja doe dan een raadsel die wat lastiger is , dit was te easy !quote:
Toeteren zonder gevaar is niet in elk land verboden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
een helm is niet in elk land verplicht, je zegt nergens dat het in nederland is gebeurd
Interpunctie is NOT your enemyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Heb er nog 1 lucht wordt gekoeld door koelbatterij opervlakte temp van 5c drogebol van 15c
wat is de entalpie voor en na de koeler?
in welk land niet dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:04 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Toeteren zonder gevaar is niet in elk land verboden.
Noem er maar eens 37 dan!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:07 schreef rival het volgende:
in welk land niet dan?![]()
ik kan zo landen en staten opnoemen die geen helmplicht hebben hoor
haha dat had ik ook 3 weken terug, is nu alweer3 vingers langquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:04 schreef dawg het volgende:
Kappers die vandaag en morgen geen tijd hebben mij doen besluiten morgen de tondeuse maar weer eens te gebruiken.
Ik ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Bepaalde staten in Amerika geloof ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Veel dichter bij huis vind je landen waar je geen helm op hoeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bepaalde staten in Amerika geloof ik
Ik zie steeds een naakte vrouw met opgetrokken knieen in je usericon, zag net pas dat het een mond + tong isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef Miss-Madness het volgende:
ik ga niet eens de moeite nemen om dit te checken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:14 schreef JonKeL het volgende:
Maar sowieso is toeteren in somalië niet verboden.
Ik vermoede al dat ik met 37 het aantal dat je zo kon opdreunen, zou passeren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:17 schreef rival het volgende:
uit mijn hoofd kom ik tot 4, ik hoopte dat die de lading zouden dekken
Wellicht moet je je nog wat verder bekwamen in de vrouwelijke anatomie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:19 schreef mrbox het volgende:
Ik zie steeds een naakte vrouw met opgetrokken knieen in je usericon, zag net pas dat het een mond + tong is
Toch twijfel ik of je wel helemaal goed wakker bent, ik zie jou anders nooit spelfouten maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoede al dat ik met 37 het aantal dat je zo kon opdreunen, zou passeren.
Hey, how YOU doin'?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
Ik denk dat ik maar weg blijf, de mannen zitten zo gezellig met elkaar te kletsen
Je mag ook even koffie voor ons halen. Kunnen we je meteen beoordelen op je huishoudelijke kwaliteiten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
Ik denk dat ik maar weg blijf, de mannen zitten zo gezellig met elkaar te kletsen
Ik heb slecht geslapen vannacht ja...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:21 schreef dawg het volgende:
Toch twijfel ik of je wel helemaal goed wakker bent, ik zie jou anders nooit spelfouten maken.
Dan kijk je wel heel scheel!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zie steeds een naakte vrouw met opgetrokken knieen in je usericon, zag net pas dat het een mond + tong is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |