Wat een mazzel inderdaad dat ze dan net Eboue willenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:54 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hmm, Wenger heeft dus toch wat centen.
Ik zie het alleen maar als win-win situatie. Melo erin, Eboue eruit. Laat maar komen, al acht ik de kans niet erg groot.

Inderdaad. Ik verheugde me zo op zijn komst.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:12 schreef Rejected het volgende:
Wtf Melo! Je stelt me voor de tweede keer teleur!

quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van Persie wil dus geen club prijzen meer winnen? Jammer bij Arsenal is er niks te winnen.

quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:14 schreef ktnxbye het volgende:
Van Persie heeft een nieuw contract getekend
Van Persie signs new long-term contract

v.Persie
  v.Persie 

quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van Persie wil dus geen club prijzen meer winnen? Jammer bij Arsenal is er niks te winnen.

quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:33 schreef carloz187 het volgende:
[..]

Dat vind ik ook jammer, dacht dat hij ambities had om prijzen te winnen. Ik zie ze voorlopig geen prijzen winnen bij Arsenal misschien over 3-4 jaar als dit team bijelkaar blijft.

quote:De overgang van Felipe Melo naar Juventus is op een haar na afgerond. Giovanni Cobolli Gigli benadrukt woensdagmiddag tegenover La Gazzetta dello Sport dat er nog enkele details moeten worden besproken. "Melo is officieel nog geen speler van Juventus", stelt de voorzitter. "Maar de onderhandelingen verlopen zeer positief. We moet nog enkele punten bespreken om van een officiële transfer te kunnen spreken."

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |