Diskiriminatiequote:
quote:
hahaquote:
En trance is nou niet echt bedoeld om van de teksten te genieten. Maar dit is wel een heel goeie zegquote:
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:55 schreef Kopbal het volgende:
versteegrobje
Ik ben een groot kenner van het Iraakse voetbalquote:
FOK is langzaam.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:18 schreef Kopbal het volgende:
Bij RTL Boulevard blijven ze volhouden dat ze de beelden moeten monteren en dat ze daarom tot het eind van de uitzending wachte.![]()
Het schijnt wel de beste speler van Irak te zijn en anderhalf jaar geleden was hij rond met Man City.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik ben een groot kenner van het Iraakse voetbal
Zijn schoten zijn zeker heel gevaarlijk. Vliegensvlugquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het schijnt wel de beste speler van Irak te zijn.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zijn schoten zijn zeker heel gevaarlijk.
ik heb het vermoeden dat die beelden nog wel ergens gaan opduikenquote:
That 70s show.quote:
Ja dat is heel slecht. Maar het gaat om die vrouw. Nogal apart dat je een dag nadat de politie je beschuldigt van slavernij, op tv te verschijnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:48 schreef Dos37 het volgende:
Knevel en van den Brink![]()
is dat kwaliteitsprogramma ook alweer van stal gehaald
Suf item.quote:
Ik heb dat welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:50 schreef Kopbal het volgende:
Wel verrot dat je bij mobiel internet geen smileys en pi's hebt.
Wow, that doesn't sound good..quote:
Welcome to my world.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:01 schreef RayMania het volgende:
Altijd gezeur, altijd problemen. Gaat nooit zoals ík wil.
Mijnes ook,quote:
Ik had het 2 weken terug ook. Maar als ik zie hoe ik me nu voel, dan kan ik niet anders zeggen dan dat het momenten zijn. Doorbijten, veel met vrienden optrekken en de dingen die kut gaan proberen aan de kant te leggen. Al weet ik niet wat het is dat je bezig houdt RM.quote:
Okay, we zijn dus op tijd.quote:Flight changes and amendments to the names on tickets may be made on the condition that they are requested no later than 2 hours prior to departure.
Dat is nog te doen.quote:A charge of ¤30 shall be applied to each of the flights changed whilst one of ¤30 shall be made for changing the name on the ticket.
Kans lijkt mij klein dat het verschil heel groot is tussen onze prijs en nieuwste prijs.quote:Should a higher fare total be applicable at the time of the changes than at the time of the original booking, then the difference will also be added to the aforementioned charges. In cases where a lower fare is applicable at the time of the amendments to the booking, then the difference shall not reimbursed.
Lijkt dus wel dat het mogelijk is. Maar toch vertrouw ik het niet.quote:Changes can be made by entering the “Changes and queries” section of our website (www.vueling.com) or by telephoning the Vueling reservation centre on 902 33 39 33. This shall be subject to an additional charge of ¤7.
To change the ticket-holder’s name, you must get in contact with our Vueling Customer Service Centre. If you’ve completed one of the legs included in the ticket, we cannot modify the ticket-holder, the day of your return flight, or the destination you initially chose.
Nou dan ben ik de haren in het putje...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:09 schreef Breach het volgende:
Hehe, wat zijn wij voor afvoerputje eigenlijk he
Ja, en hier is het weer anders.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:18 schreef Breach het volgende:
Wij hebben een keer hetzelfde gehad, bij Ryanair, een dat was totaal geen probleem. Kostte een tientje toen. En uberhaupt vraag ik me af hoe streng ze controleren, want mijn paspoort werd amper ingekeken toen wij naar Valencia vlogen.
Komt wel goed RM.
Ik vind het kut voor je hoor, maar als dit het ergste probleem in mijn leven was, mag ik niet klagen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, en hier is het weer anders.
Eerst die verplaatsing van zondag naar zaterdag (wat achteraf gelukkig wel klopte, want we waren op tijd met omboeken) maar nu dit....
quote:Bedankt voor je aanmelding. Je persoonlijke wekker zal je voortaan om 05:30 per sms wekken. 150ct p.o.b.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:20 schreef Grulez het volgende:
http://www.indemaling.com/?ggl=1&pi=maling-ad
Die link stuurt een vriend net op... Wat moet ik daar nou mee![]()
quote:Je bericht wordt gratis anoniem verstuurd. Dit is een betaalde abonnementsdienst. De kosten bedragen ¤9,00/week (incl. 19% btw, excl download-kosten) voor 4 download credits. Stoppen? sms MALING1 STOP naar 2050
quote:De kosten bedragen ¤9,00/week (incl. 19% btw, excl download-kosten) voor 4 download credits.
Ik kan alleen mn eigen ervaring vertellen. Bij ons was het geen probleem in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, en hier is het weer anders.
Eerst die verplaatsing van zondag naar zaterdag (wat achteraf gelukkig wel klopte, want we waren op tijd met omboeken) maar nu dit....
Dat dacht ik dus ook. Maar ik heb zn vaag vermoeden dat er wel meer isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vind het kut voor je hoor, maar als dit het ergste probleem in mijn leven was, mag ik niet klagen.
Je kijkt Zwolle - Cambuur met dat afgrijselijke commentaar ?quote:
En dan heeft de crew wat tegen de KLB SCquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:09 schreef Breach het volgende:
Hehe, wat zijn wij voor afvoerputje eigenlijk he
Dit is ook een verkorte versie, maar voorletter is wel gelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
@ Ray, ik heb dat ook wel eens gehad bij een vlucht naar Praag. M'n roepnaam is ook een verkorte versie. Mij werd verteld dat het niet zo'n punt was tenzij het b.v. naar de VS of UK is waar ze strenger zijn.
Je maat kan ook gewoon mee. Geloof me nou.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit is ook een verkorte versie, maar voorletter is wel gelijk.
Kijk, ik kan zonder problemen naar Barça, maar voel me wel schuldig.
quote:Kan ik mijn tickets wijzigen?
Natuurlijk, bij Vueling verlies je het geld van je ticket nooit, want onze flexibiliteit is groot.
Onze tickets kunnen tot 2 uur vóór vertrek worden gewijzigd. Je kunt de datum, de vertrektijd en zelfs de bestemming van de vlucht wijzigen. De kosten voor wijziging van een vlucht bedragen 35¤ per traject en passagier, en de kosten voor wijziging van de naam op het ticket, 50¤ per traject en passagier.
Bij dit bedrag komt nog het verschil met de totale prijs van de vlucht die op het moment van wijziging van toepassing is (indien het beschikbare tarief van de nieuwe vlucht lager is, wordt dit verschil niet vergoed). Je kunt deze wijzigingen zelf via onze website uitvoeren onder het kopje bovenaan “Veranderingen en vragen” of je kunt bellen met j de Vueling Klantenservice. Vergeet niet uw bevestigingsnummer bij de hand te houden.
Met Ahmed ipv Klaas?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:38 schreef Suijk het volgende:
Ik vlieg ook wel eens met een iets andere naam dan in m'n paspoort.
En dan zo'n zwart-witte sjaal om m'n hoofd. Geen enkel probleem.quote:
Tof, en drie weken niet geschoren zeker?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dan zo'n zwart-witte sjaal om m'n hoofd. Geen enkel probleem.
Ik versta het wel, maar praat wel anders. Dit zijn zeg maar de échte boerenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:53 schreef Breach het volgende:
Praat jij ook zo zoals die mensen die er nu te zien zijn? Ik versta er de helft niet van..
Ik ben ook niet zo'n Trance man. Al heb ik nog wel dikke platen, die je wellicht ook wel kentquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef Breach het volgende:
[..]
En trance is nou niet echt bedoeld om van de teksten te genieten. Maar dit is wel een heel goeie zeg
Heb je niet nog meer van dat soort pareltjes?
Cashen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef Breach het volgende:
Hehe, ik word door dr uitgedaagd voor een wedstrijdje bierdrinken. Ik mag de inzet bepalen.. Wat moet ik daar nou weer van maken
Een kratje ofzo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef Breach het volgende:
Hehe, ik word door dr uitgedaagd voor een wedstrijdje bierdrinken. Ik mag de inzet bepalen.. Wat moet ik daar nou weer van maken
Chill nummertje.quote:
Als het inderdaad een zij is: voor elk leeg flesje/glas een kledingstuk uit bij de anderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef Breach het volgende:
zulke mag je mij ook wel gevenquote:
Je oogt wat scheel inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb het gevoel dat er iets niet klopt aan mijn oog.
Wat zie je dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb het gevoel dat er iets niet klopt aan mijn oog.
Ja man, zeker dikke plaat.quote:
Niet veel, dat is het probleem. Als ik toenstraks knipperde met mijn oog bleef mijn lens aan mijn bovenste ooglid plakken, nu heb ik een nieuwe lens in gedaan en nog geen uur later ziet die ook alweer troebel. Kutogen ook.quote:
Wedden op Sport #1126 Twente FTW! waarom? Omdat het kan!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef RayMania het volgende:
Ben weer begonnen met online wedden. Hup De Graafschap.
Ah dat is wel een goeie man. Het blijft natuurlijk een zij. En de uitkomst is toch al duidelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als het inderdaad een zij is: voor elk leeg flesje/glas een kledingstuk uit bij de ander
Even naar de oogarts of opticien man. Zijn je ogen wel vochtig?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet veel, dat is het probleem. Als ik toenstraks knipperde met mijn oog bleef mijn lens aan mijn bovenste ooglid plakken, nu heb ik een nieuwe lens in gedaan en nog geen uur later ziet die ook alweer troebel. Kutogen ook.
Ik heb al 2 keer oogontsteking gehad, mede door mijn (verkeerde) lenzen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet veel, dat is het probleem. Als ik toenstraks knipperde met mijn oog bleef mijn lens aan mijn bovenste ooglid plakken, nu heb ik een nieuwe lens in gedaan en nog geen uur later ziet die ook alweer troebel. Kutogen ook.
Ze lekken juist de hele tijd, te vervelend. Moet steeds toelie uit mijn oog wegvegenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Even naar de oogarts of opticien man. Zijn je ogen wel vochtig?
Je zal het niet geloven, maar je blijft het snelst en makkelijkst op niveau door de muziekgenres uit MUZ en UVT.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Robinhoo het volgende:
Houniet, op welke sites check jij de nieuwste muziek?
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Robinhoo het volgende:
Houniet, op welke sites check jij de nieuwste muziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |