Inderdaad. Maldiniquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:57 schreef BigKahuna het volgende:
Mooi gedaan op de site van AC Milan.
www.acmilan.com
Oeps, slecht gecopy-paste. Kan een modje dat aanpassen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:57 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom het woord "Voetbal" ervoor?
Yolanthe op hakken is dan een faux pas.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:57 schreef Breach het volgende:
Ze zijn even groot, Aanvoerder.
Alsof iemand dat uitmaakt als ie met haar het bed in kan. Tis er wel eentje die je prestige geeft, dat valt niet te ontkennen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Yolanthe op hakken is dan een faux pas.
Lekker boeiuh, iedereen zou haar wel willen doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik denk dat Jolanthe eerder een toontje lager zingt.
Sneijder
Dat wordt ook niet ontkendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lekker boeiuh, iedereen zou haar wel willen doen.
Blijft een grafclub.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:57 schreef BigKahuna het volgende:
Mooi gedaan op de site van AC Milan.
www.acmilan.com
We zijn niet goed genoegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op Tuesday 19 May 2009 @ 12:56 door -Vaduz-:
Topicstatus veranderd van normaal/open naar centraal topic.
Maar dan niet posten he, dat konijn.
Inderdaad ik heb dat hele gedoe genegeerd. Zou amper weten wat het inhoud.quote:
echt genieten weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gut gemacht, Paaskonijn!
Geef hier Danny gelijk - popcorn topic.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:41 schreef Danny het volgende:
[..]
- BB1
- Bart wint en gaat meeposten van BB2 t/m DGK/CBML en weet inmiddels hoe FOK! in elkaar steekt
- Bart en Bram vragen FOK!
- Bart en Bram leggen concept uit
- FOK! gaat akkoord
- FOK! steekt time en effort in ondersteuning (forum, aanmeldform, chat, moderatie, nieuwsberichten etc)
- We proberen de boel warm te laten lopen
- FOK!tv wordt ingeschakeld tegen normaal tarief
- Negatieve geluiden worden grotendeels omgebogen in positieve geluiden door beloftes van eerlijkheid, openheid en duidelijkheid vanuit B&B
- Ik ga in die kutbunker de boel een weekend onbetaald promoten
- iedereen heeft alle info mbt de bewoners, behalve FOK!. We melden dat er bij B&B een lek zit, zij ontkennen (maar uiteindelijk hadden we toch gelijk)
- De bunker begint
- Jubelstemming
- Bij elke frontpage post over de bunker moeten we 85% van de reacties verwijderen omdat die ERG negatief zijn. De overige 15% zijn positieve berichten die grotendeels door onszelf worden geplaatst
- iedereen heeft gratis streams, wij verwijderen ze na een afspraak met Bram
- exit 1 is er een hack
- FOK! (ik) mag de boel op FOK! rechtbreien en uiteindelijk wordt ruim een exit later pas de toegezegde afspraak nagekomen
- FOK! sponsort 5000 euro
- concept wordt compleet anders dan afgesproken en er gebeuren dingen waarvan beloofd was dat ze niet zouden gebeuren
- Ik sponsor een paar duizend credits
- Ze hebben de beste stemweek ooit
- Ze verneuken de boel imo door saaie streams te leveren, bepaalde deelnemers te benadelen en anderen te bevoordelen, erg onduidelijke polls te plaatsen en van de bunker een soort militair oefenterrein te maken
- Dat vind ik als streamer allemaal niet leuk en dat meld ik, op de manier zoals dat altijd gemeld is (een manier die bart al 9 jaar kent)
- Bart is boos
En dan vergeet ik voor het gemak even een Huub die onze users voor dom uit komt maken of onduidelijke dingen roept en een heleboel afspraken die niet of pas na HEEL veel aandringen zijn nagekomen.
DIE chronologische volgorde?
Ik weet dat ze wat kansloze mensen bij elkaar hebben gegooid in een Bunker en dat Fok meewerkt. Maar verder... Mij zul je niet zien kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad ik heb dat hele gedoe genegeerd. Zou amper weten wat het inhoud.
Dank. Ik denk dat het maar goed is dat ik er geen aandacht aan besteed.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
En als je daar 25 dagen niets had gedaan, Breach, had je 10.000e kunnen verdienen.
Si, nee - internet, en si.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:11 schreef Suijk het volgende:
Moeten de kijkers dan iets verzinnen wat ze moeten doen ofzo? En is het ook op tv dan?
En is dat Bart die vroeger Big Brother heeft gewonnen?
Sisisi.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:15 schreef Breach het volgende:
Moet je ook nog betalen om te kijken dan?
Dat is helemaal zielig, als je daarvoor betaald. Om een stel psychopaten aan het werk te zienquote:

Das net die ene international van Engeland.quote:
Die leeft geen jaar meer.quote:
Die verdediger van Everton?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Das net die ene international van Engeland.
Juh.quote:
Mwhehe.quote:Tweeling met twee papa's
Een moeder van een tweeling in het Amerikaanse Dallas reageerde geschokt toen ze van artsen vernam dat de kinderen van twee vaders zijn. Zij had besloten deskundigen te raadplegen toen zij en haar partner constateerden dat de elf maanden oude tweelingbroertjes Justin en Jordan verschillende gezichtskenmerken vertoonden.
Een vaderschapstest verschafte opheldering: twee eicellen waren bevrucht door verschillend sperma. De waarschijnlijkheid dat de twee jongens een verschillende vader hebben, is daarmee 99,99 procent, meldden Amerikaanse media. Artsen van het DNA-laboratorium in Dallas hadden nog nooit met een dergelijk testresultaat te maken.
De Afro-Amerikaanse Mia Washington bekende daarop dat ze een affaire had gehad. Ze was tegelijkertijd van twee mannen zwanger geworden. Mia's huidige partner is een van de vaders. Hij zei dat hij zijn verloofde had vergeven en dat hij ook het andere kind als zijn eigen zoon wil opvoeden.
VersteegEtiennetjequote:
?quote:
Oké.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:33 schreef Breach het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=versteegrobje&meta=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |