quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
Komt dat niet door de voorruit van je Multipla?
Tsja, TS is wel een mod, dus voor je het weet heb je een ban en notes+1 te pakken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef zovty het volgende:
Dat denken ze niet alleen bij het CBR hoor...
Een brief in belachelijk grote letters denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef TC03 het volgende:
Leer eens een duidelijk verhaal schrijven, TS. Wat is een brief met een beperking?
zo heet dat, staat in dat je mag rijden met een beperking, in mijn geval een brilletjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef TC03 het volgende:
Leer eens een duidelijk verhaal schrijven, TS. Wat is een brief met een beperking?
Of waar een stuk van mistquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een brief in belachelijk grote letters denk ik
multipla hatersquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
Komt dat niet door de voorruit van je Multipla?
je vergeet dat er mensen zijn, en dat er mensen zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:34 schreef Klonk het volgende:
Geneeskundige verklaring omdat ik C moet verlengen, krijg ik een brief thuis met een beperking, dat ik altijd mijn bril op moet hebben.
Ik bedoel zonder mijn bril zie ik nog geen olifant met blauwe zwaailichten op een meter afstand, met bril wel, dus het CBR denkt dat ik ga denken dat ik eens een lekker stukje ga rijden zonder bril, prutsers...
Of zouden er echt mensen zo dom zijn die net als ik jampotjes hebben en die wel zonder bril gaan rijden
Al die grote letters passen er nooit op natuurlijk!quote:
Fiat is opzich niet verkeerd (op bepaalde modellen na). Maar de multipla is gewoon een van de lelijkste auto's ooit geproduceerd. Alleen die achterlichten al, wtf. Heeft het de pest gehad ofzo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
multipla hatersFiat is tenminste een automerk wat durf heeft en mooie ontwerpen heeft. Multipla is wel negatieve bijzondere uitschieter.
Hopla, één brief met beperkingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Al die grote letters passen er nooit op natuurlijk!
Omdat TS de olifant met blauwe zwaailichten aanreedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Hoe weten ze dat je een bril hebt?
Ik heb sinds kort een bril (-0.75/-1) ten tijden dat ik mijn rijbewijs heb gehaald was er niets aan de hand...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |