Je ribba?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:01 schreef LockonStratos het volgende:
Ik weet hoe je je voelt TS, heb vorige week maandag zelf mn ribba gehaald
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:01 schreef LockonStratos het volgende:
ribba
Wtf? En jij bent achttien?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:01 schreef LockonStratos het volgende:
Ik weet hoe je je voelt TS, heb vorige week maandag zelf mn ribba gehaald
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
Dat ze je ribba maar weer snel afpakken 14.gif
In jouw geval moet je wachten tot St Juttemis.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoelang moet je eigenlijk wachten voordat je opnieuw je rijexamen kan proberen? Ik was van plan om het deze zomer te doen namelijk.
Wat was je van plan te doen deze zomer?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoelang moet je eigenlijk wachten voordat je opnieuw je rijexamen kan proberen? Ik was van plan om het deze zomer te doen namelijk.
Iets waarvoor hij een ribba nodig heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat was je van plan te doen deze zomer?
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/80101043quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets waarvoor hij een ribba nodig heeft
Hangt er heel erg van af.. Of je rijschool examens heeft ingekocht e.d.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe lang moet je eigenlijk wachten voordat je opnieuw je rijexamen kan doen? Ik was van plan om deze zomer te beginnen met lessen.
Handig als je hem aan de muur wilt hangen in het toiletquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/80101043
Ja, want dat is zo enorm veel gevaarlijker dan over de vluchtstrook rijdenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
ben in 1 x geslaagd
ging op de snelweg een rij vrachtwagens inhalen toen ze ineens 600m voor de afrit zei hier moet je eraf.
En er reden nog 2 vrachtwagens rechtvoor van mij. Dus ik had de keuze. Tússen de vrachtwagens ingaan en dus even langzamer rijden op linkerrijstrook. Of ze met 130 voorbij en dan de vluchtstrook op.
Heb het laatste gedaan. Langzamer rijden op linkerrijstrook is uit den boze.
Ja, de royal-saddness trend van week 21quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:20 schreef LockonStratos het volgende:
Wehehehe ik startte een nieuwe trend
Achteraf gezien zal hij dat inderdaad gedacht hebben. Ik haalde daar toen niet in, dus denkt hij dat ik niet zeker van mijn zaak was.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:20 schreef Sjibble het volgende:
En dat jij achter een vrachtwagen aan blijft rijden rek je alleen maar tijd met je getreuzel. Dus hij heeft de indruk dat je gewoon bang bent en/of niet kan inhalen. Je had em gewoon moeten inhalen en dan had je dus bewezen dat je het kan.
Nou nee. Je hebt het gewoon stevig verneukt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:26 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Achteraf gezien zal hij dat inderdaad gedacht hebben. Ik haalde daar toen niet in, dus denkt hij dat ik niet zeker van mijn zaak was.
Was trouwens een apart examen of is dit normaal. Bij mijn eerste examen ben ik echt 3 minuten op de snelweg geweest, meteen de eerste afrit eraf. Deze keer daarentegen heb ik bijna 20 minuten op de snelweg gereden.
Ik had dus ook al vaker ingehaald (duh), dus ja vind het toch bizar dit.
Naja, volgens mij is het gewoon zoeken geweest omdat ie nog mensen moest laten zakken vandaag ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |