Daarbij; terecht met nog 1,5 km te gaan. Straks ben je ook zo'n kneus die met 65 km/h gaat inhalen...quote:Op woensdag 8 april 2009 16:25 schreef erkel het volgende:
Het is gewoon een optelsom. Je kan niet rijden --> conclusie: gezakt.
Niet opletten? Tijdens een examen? Dan ben je gewoon dom.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef HowardStern het volgende:
Dat eerste snap ik, is onoplettendheid geweest.
ja, soort van eens. Waarom inhalen als je er snel weer af moet. Kan voor een gevaarlijke situatie zorgen. En stel je voor dat je had ingehaald, dan had je misschien de afslag gemist en zou je te horen krijgen van; "Had je er niet beter achter kunnen blijven"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef HowardStern het volgende:
Het tweede daarentegen; WTF? Mag ik niet lekker cruisen met 85-90 km/h achter een vrachtwagen als de fucking afrit anderhalve kilometer verderop is? Dat vond hij dus van niet, ik had er langs gemoeten.
Klacht: Heel dat CBR deugt niet. Echt niet normaal, welke idioot heeft verzonnen dat ik per se moet inhalen zelfs als de afrit dichtbij is???!
*Hap* Ja tuurlijk rot een eind op *hap*quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:37 schreef Isdatzo het volgende:
Oh jij bent straks zo'n figuur dat niet oplet en mij daardoor bijna van m'n motor rijdt. Ah, ja. Mooi zo, zet dat rijbewijs maar uit je hoofd wil je.
Wat is dat nu voor onzin. Als ik vlak bij een afrit ben haal ik ook niet altijd in, ligt er net aan hoeveel haast ik heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:22 schreef r8ality het volgende:
niet in gaan halen getuigt van twijfelen.
Jammer, maar helaas.
Dat is dus te ver, amateurquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef HowardStern het volgende:
[..]
*Hap* Ja tuurlijk rot een eind op *hap*
Ik stond er maar net overheen, zeg maar 5-10 cm.Voorwiel was er echt net over
Dus 5 - 10 cm te ver. Wat wil je nou horen? Je was fout, je blijft fout, je bent een faalhaas, en je ouders zullen nooit trots op je wezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Ja, je zei zelf dat het door onoplettendheid kwam.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Je ribba?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:01 schreef LockonStratos het volgende:
Ik weet hoe je je voelt TS, heb vorige week maandag zelf mn ribba gehaald
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:01 schreef LockonStratos het volgende:
ribba
Wtf? En jij bent achttien?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:01 schreef LockonStratos het volgende:
Ik weet hoe je je voelt TS, heb vorige week maandag zelf mn ribba gehaald
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
Dat ze je ribba maar weer snel afpakken 14.gif
In jouw geval moet je wachten tot St Juttemis.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoelang moet je eigenlijk wachten voordat je opnieuw je rijexamen kan proberen? Ik was van plan om het deze zomer te doen namelijk.
Wat was je van plan te doen deze zomer?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoelang moet je eigenlijk wachten voordat je opnieuw je rijexamen kan proberen? Ik was van plan om het deze zomer te doen namelijk.
Iets waarvoor hij een ribba nodig heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat was je van plan te doen deze zomer?
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/80101043quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets waarvoor hij een ribba nodig heeft
Hangt er heel erg van af.. Of je rijschool examens heeft ingekocht e.d.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe lang moet je eigenlijk wachten voordat je opnieuw je rijexamen kan doen? Ik was van plan om deze zomer te beginnen met lessen.
Handig als je hem aan de muur wilt hangen in het toiletquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/80101043
Ja, want dat is zo enorm veel gevaarlijker dan over de vluchtstrook rijdenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
ben in 1 x geslaagd
ging op de snelweg een rij vrachtwagens inhalen toen ze ineens 600m voor de afrit zei hier moet je eraf.
En er reden nog 2 vrachtwagens rechtvoor van mij. Dus ik had de keuze. Tússen de vrachtwagens ingaan en dus even langzamer rijden op linkerrijstrook. Of ze met 130 voorbij en dan de vluchtstrook op.
Heb het laatste gedaan. Langzamer rijden op linkerrijstrook is uit den boze.
Ja, de royal-saddness trend van week 21quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:20 schreef LockonStratos het volgende:
Wehehehe ik startte een nieuwe trend
Achteraf gezien zal hij dat inderdaad gedacht hebben. Ik haalde daar toen niet in, dus denkt hij dat ik niet zeker van mijn zaak was.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:20 schreef Sjibble het volgende:
En dat jij achter een vrachtwagen aan blijft rijden rek je alleen maar tijd met je getreuzel. Dus hij heeft de indruk dat je gewoon bang bent en/of niet kan inhalen. Je had em gewoon moeten inhalen en dan had je dus bewezen dat je het kan.
Nou nee. Je hebt het gewoon stevig verneukt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:26 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Achteraf gezien zal hij dat inderdaad gedacht hebben. Ik haalde daar toen niet in, dus denkt hij dat ik niet zeker van mijn zaak was.
Was trouwens een apart examen of is dit normaal. Bij mijn eerste examen ben ik echt 3 minuten op de snelweg geweest, meteen de eerste afrit eraf. Deze keer daarentegen heb ik bijna 20 minuten op de snelweg gereden.
Ik had dus ook al vaker ingehaald (duh), dus ja vind het toch bizar dit.
Naja, volgens mij is het gewoon zoeken geweest omdat ie nog mensen moest laten zakken vandaag ofzo.
Dat slaat inderdaad echt nergens op, en zoals iemand in dit topic zei is het eigenlijk een fuckin grote loterij bij het CBRquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:58 schreef chiren het volgende:En ik gewoon slagen (in 1x) terwijl ik een gigantische ingreep had, waarbij zowel de examinator als ik hard in de gordels vastschoten, omdat de examinator nogal hard remde, want er stond een oud vrouwtje met een rollator bij het zebrapad te wachten om over te steken. Die zag ik dus gewoon over het hoofd he jong vuillaks
En TS zakt al met deze poepdingetjes![]()
![]()
*inwrijft*
Gelukkig rij jij lekker veilig met je brommervriendjes. Jij zal daarom ook de eerste zijn die em in een auto parkeertquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:37 schreef Isdatzo het volgende:
Oh jij bent straks zo'n figuur dat niet oplet en mij daardoor bijna van m'n motor rijdt. Ah, ja. Mooi zo, zet dat rijbewijs maar uit je hoofd wil je.
6-8 min is niet veel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:33 schreef koffiegast het volgende:
mijne duurde 35 mins ofzo, ging 2x snelweg op en af voor een goeie 6-8 mins. Zowat heel zaanstad doorgereden (voor mensen die zaanstad niet kennen, 143.000 inwoners dus geen boerenplaatsje)
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:33 schreef koffiegast het volgende:
(voor mensen die zaanstad niet kennen, 143.000 inwoners dus geen boerenplaatsje)
Man man man...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef HowardStern het volgende:
Het tweede daarentegen; WTF? Mag ik niet lekker cruisen met 85-90 km/h achter een vrachtwagen als de fucking afrit anderhalve kilometer verderop is? Dat vond hij dus van niet, ik had er langs gemoeten.
Dat heeft je instructeur nooit verteld?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef HowardStern het volgende:
Ik was de eerste keer gezakt omdat ik juist inhaalde ipv erachter te blijven hangen.quote:[b]Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef HowardStern het volgende:
Als ik 120 kan en mag, dan moet ik het ook rijden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat heeft je instructeur nooit verteld?
Helaas, dan zal je nooit een ribba bezittenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:17 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Kvind het iig wel kut, je mag toch wel fouten maken of niet.. Ik kan niet perfect rijden
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:19 schreef Trannellius het volgende:
Zeker best kut voor je, maar misschien niet erg handig om hier op medeleven te rekenen aangezien elke fokker 0 fout had op de theorie en zijn examinator zo'n beetje glijdend naast hem zat tijdens het examen, danig onder de indruk van zijn rijkunsten de vrouwelijke examinator juist een kort rokje aan had om bij de fokker in de auto te mogen zitten.
Mijn praktijk pas bij de derde keer gehaald hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:19 schreef Trannellius het volgende:
Zeker best kut voor je, maar misschien niet erg handig om hier op medeleven te rekenen aangezien elke fokker 0 fout had op de theorie en zijn examinator zo'n beetje glijdend naast hem zat tijdens het examen, danig onder de indruk van zijn rijkunsten de vrouwelijke examinator juist een kort rokje aan had om bij de fokker in de auto te mogen zitten.
Haha, ik ben nooit gezakt voor het examenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Mijn praktijk pas bij de derde keer gehaald hoor![]()
Dus TS het lukt jouw de derde keer ook gewoon!
Het is inderdaad een loterij
Het gaat er niet om of het al dan niet gevaarlijk is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:05 schreef Splutje het volgende:
En trouwens, mensen die janken over 10cm over stopstreep omdat dat gevaarlijk zou zijn
HAHAHA, ignorance is blissquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef HowardStern het volgende:
In navolging op CBR - examen rbw B (incl. paint)
Vandaag had ik voor de tweede keer rijexamen. Het liep echt lekker en toen ik uit de auto stapte aan het eind van het examen had ik ook echt een goed gevoel erbij. Ik had ook al een aantal positieve dingen gehoord tijdens de rit zelf.
Ik loop met de examinator en instructeur naar binnen, begint hij te vertellen: "Ik heb helaas nog geen goed nieuws voor je, want je bent niet geslaagd."
HAHAHA, ooww my gawwd jij bent kankergevaarlijk op de weg.quote:Begint meneer te vertellen dat alles eigenlijk prima ging op twee dingen na:
-Ik ben twee keer met de voorwielen over de stopstreep gegaan bij een verkeerslicht
-Ik wachtte op de snelweg te lang met inhalen.
Klacht: Ben gezakt voor de tweede keer.
Klacht: Heel dat CBR deugt niet. Echt niet normaal, welke idioot heeft verzonnen dat ik per se moet inhalen zelfs als de afrit dichtbij is???!
Anti-klacht: Onderdelen waarop ik de vorige keer ben gezakt waren goed
En 0 fouten voor je theorie zeker?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Haha, ik ben nooit gezakt voor het examen
Als dit je niet verteld is door de instructeur kun je beter een andere rijschool nemen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef HowardStern het volgende:
Bedankt man, ik zal naar je toeteren als ik je zie bij de bushalte!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:07 schreef HowardStern het volgende:
DoimeN gefeliciteerd met je prijs: Je bent nu officieel 'Nerd nummer 1' in dit topic. Wat een hersenloze, inhoudslose post is dat zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mongool hahaha
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
Jezus man, waarom zou hij niet in één keer geslaagd kunnen zijn?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:12 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
En 0 fouten voor je theorie zeker?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:39 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Bedankt man, ik zal naar je toeteren als ik je zie bij de bushalte!kut pauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mongool hahaha
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
Oehh 20 jarige meneer boos op mij, heb jij ook geen rijbewijs?! HAHA.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef LockonStratos het volgende:
Ik hoefde alleen een rondje Bussum te maken
21 jaar, maar het is ook wel moeilijk om te tellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:06 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Oehh 20 jarige meneer boos op mij, heb jij ook geen rijbewijs?! HAHA.
Of heb je al een hele bmw 320 uit jaar 0!![]()
Ga aub van de linkerstrook als ik in me dikke 5 serie op je bumper hang, provinciaaltje met je gitaar.![]()
en om maar op jouw manier te reageren: "HAHA! PWND!"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:06 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Oehh 20 jarige meneer boos op mij, heb jij ook geen rijbewijs?! HAHA.
Of heb je al een hele bmw 320 uit jaar 0!![]()
Ga aub van de linkerstrook als ik in me dikke 5 serie op je bumper hang, provinciaaltje met je gitaar.![]()
TS is niet geslaagdquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:18 schreef Me_Wesley het volgende:
Ze heeft er nooit meer naar gevraagd en TS was geslaagd![]()
Met kanker schelden is cooler dan 'dan mij' zeggen...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:41 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp ben je stukken ouder dan mij maar je scheldt nog met kanker e.d.
Oh kom op.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:18 schreef Me_Wesley het volgende:
Nog een tip van mij examen, ik ben bijna heel de rit met haar(exa) in gesprek geweest over haar beroep enzo. Vond ze prachtig mooi. Beetje vragen of ze nog speciale opleiding moest doen en dat het jezelf ook wel leuk leek. Vinden ze prachtig en pluspunten gegarandeert!!
Wat is je punt? Ik ben niet volwassen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:41 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
21 jaar, maar het is ook wel moeilijk om te tellen.
als ik het goed begrijp ben je stukken ouder dan mij maar je scheldt nog met kanker e.d.
heel volwassen hoor.![]()
![]()
![]()
ik had mijn rijbewijs 1 maand na mijn 18de verjaardag. 1ste keer geslaagd.
jammer he dat je zo faalt
Dat is inderdaad niet echt nodig, een beetje small talk is al genoeg. Vaak doen ze dit ook om de spanning een beetje weg te halen. Wat misschien ook wel een goede tip is, ik weet niet of hij al gezegd is, maar om je eigen instructeur mee te nemen. Die kennen elkaar vaak ook en gaan vaak met elkaar praten. Plus dat als je zakt dat hij precies weet wat er fout ging, en waar je nog extra oefening voor nodig hebt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:01 schreef Omniej het volgende:
[..]
Oh kom op.
Gewoon een beetje in het rond lullen met zo'n examinator is prima hoor, maar zó extreem hun kont kussen is ook weer niet nodig."Ja het lijkt me zelf ook wel leuk om te doen", ik zie het me al zeggen.
Edit: Hoewel ik moet toegeven dat ik het ook over zijn werk heb gehad tijdens m'n examen.Maar dat kwam omdat ik een examinator in opleiding had, en er bij mijn examen dus nog een tweede examinator (de senior, zeg maar) achterin meereed. Dus mijn rit werd beoordeeld door examinator A, en het werk van examinator A werd weer beoordeeld door examinator B.
Wel een grappige situatie op zich, alsof je allebei een examen hebt.
Yep... 't Lullige is alleen dat 90% van de zakkers zelf niet doorheeft dat ze gewoon klote rijden en het écht niet aan het CBR ligt.quote:Maar laten we eerlijk zijn, de meeste mensen zakken gewoon omdat ze slecht rijden.
Vaag dat dat niet magquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:23 schreef Omniej het volgende:
Instructeur meenemen zou ik ook altijd doen ja... Bij mijn examen mocht hij jammer genoeg niet mee (omdat het dus een mentorexamen was en het blijkbaar niet is toegestaan om meer dan 3 personen in de auto te hebben met 't rijexamen), maar anders had ik 'm wel meegenomen.
[..]
Yep... 't Lullige is alleen dat 90% van de zakkers zelf niet doorheeft dat ze gewoon klote rijden en het écht niet aan het CBR ligt.
Als je een weg moet kiezen om navigatie naar toe te rijden, kies niet de bizonwegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
!
!
Die moet ik ook doen over een tijdje!
Ik schatte je in als 15. maar aangezien jij je rijbewijs hebt zal dat iets hoger liggenquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:12 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Wat is je punt? Ik ben niet volwassen?![]()
Ok goed dat je je rijbewijs hebt, maar ik zie dat je hem alleen gebruikt in het boeruhland.
Waarschijnlijk kom je nooit in de randstad dus laatmaar.
Provinciaaltjes![]()
OT:
TS: HAHAHA oh my gawd,
Zucht, die 'vriend van je' claxonneerde onnodig. En is daar terecht op gezakt; snap dat danquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:12 schreef T-mo-T het volgende:
Een maat van me was laatst (nja jaar of wat terug) gezakt omdat hij tijdens zijn examen mij zag fietsen en ging claxonneren dus ik vrolijk zwaaien. Kwartier later belde hij op, man khad nog nooit zo hard gelachen.Ik geloofde alleen niet dat dat de enige reden was.
![]()
Zit echt nsb volk bij dat cbr.
Groot gelijk dat ze zo'n vent z'nquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:12 schreef T-mo-T het volgende:
Een maat van me was laatst (nja jaar of wat terug) gezakt omdat hij tijdens zijn examen mij zag fietsen en ging claxonneren dus ik vrolijk zwaaien. Kwartier later belde hij op, man khad nog nooit zo hard gelachen.Ik geloofde alleen niet dat dat de enige reden was.
![]()
Zit echt nsb volk bij dat cbr.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:06 schreef afdak het volgende:
[..]
Groot gelijk dat ze zo'n vent z'n
[ afbeelding ]
niet geven...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:06 schreef afdak het volgende:
[..]
Groot gelijk dat ze zo'n vent z'n
[ afbeelding ]
niet geven...
Vind ik ook ja... Maar goed, heb er geen probleem van gemaakt en achteraf gezien maakte het dus ook totaal niet uit.quote:
Die fietserquote:Op woensdag 20 mei 2009 03:28 schreef Sjibble het volgende:
Behalve dat 90% van de zakkers het CBR kut vindt, zegt het grote deel daar weer van, om hun ego te besparen, dat je te voorzichtig reed omdat je met lessen te ruig reed. Yeah rightEn achteraf horen dat de examinator em had gepakt op nep kijken. Hij keek wel naar de spiegels, maar niet erin, dus hij keek even snel en keek alleen naar de dode hoek. Hoe hij em pakte? "Heb je die fietser wel gezien?!
" Maat: " Ja, tuurlijk!"
Exa: "(sukkel..) Er was geen fietser.."
Eigenlijk mag het niet, maargoed, hij rijdt ook gewoon lomp.
<knip>
Maar je ziet het gedeelte na de komma even over het hoofd?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:50 schreef HowardStern het volgende:
Ik denk inderdaad dat het echt voor een groot deel aan de examinator ligt. De één zal met bepaalde dingen wat makkelijker zijn, en de ander is nou juist op die onderdelen wat strenger. De examinator zei aan het begin zelfs nog: "Je mag gerust fouten maken, dat doe ik ook en dat doet iedereen. Je hoeft niet foutloos te rijden, laat me gewoon zien dat je kan rijden."
Logisch dat ik dan verontwaardigd ben als ik op twee dingen zak.
het Baasbewijs, wie shopt deze?quote:
Ik heb bijna 20 minuten op de snelweg gereden en vaak zat ingehaald enzo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:58 schreef Omniej het volgende:
[..]
Maar je ziet het gedeelte na de komma even over het hoofd?
Als de examinator zelfs letterlijk tegen jou heeft gezegd "laat me gewoon zien dat je kan rijden", is het extra dom dat je die vrachtwagen op de snelweg niet ingehaald hebt. Je moet laten zien dat je dat ding op een fatsoenlijke manier in kunt halen.
Doe je dat niet, dan heb je imo totaal geen reden om verontwaardigd te zijn als hij je laat zakken.
Dat is waar, maar het heeft ook een con.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:58 schreef Omniej het volgende:
[..]
Maar je ziet het gedeelte na de komma even over het hoofd?
Als de examinator zelfs letterlijk tegen jou heeft gezegd "laat me gewoon zien dat je kan rijden", is het extra dom dat je die vrachtwagen op de snelweg niet ingehaald hebt. Je moet laten zien dat je dat ding op een fatsoenlijke manier in kunt halen.
Doe je dat niet, dan heb je imo totaal geen reden om verontwaardigd te zijn als hij je laat zakken.
Dat dus. Gewoon (mits de situatie het toelaat) de maximumsnelheid rijden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:17 schreef Keiichi het volgende:
En terecht, je moet kunnen laten zien dat je gewoon vlot kan rijden op de snelweg.
Alleen bange mensen blijven achter vrachtwagens plakken.
heb ik net gedaan toch?quote:
vanaf leeuwarden naar twente overkwam het me 5 keer ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:41 schreef L-IS het volgende:
Mooi dat je het niet gehaald van. Van die irritante kneuzen die lange tijd achter zo'n vrachtwagen blijven hangen en hem er net voorgooien als je er met 160 langs wil. Niet om te pimpen maar gewoon levensgevaarlijk. TS = faler!
Dat zie je ook vaak al gebeuren. Dan zie je die auto al op de vrachtwagen geplakt zitten, een beetje naar links uitwijken en opeens gooien ze zichzelf ervoor, alsof hun leven er vanaf hangt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
vanaf leeuwarden naar twente overkwam het me 5 keer ofzo
kachel je lekker rond de 150 km/u ja hoor.. besluit zo'n vrouw of oude gast ineens naar links te gaan als je er al bijna naast zit.
Laten we het dan niet over de AutoBahn hebben..quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
kachel je lekker rond de 150 km/u ja hoor.. besluit zo'n vrouw of oude gast ineens naar links te gaan als je er al bijna naast zit.
Dat dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Die kk lijer moest zijn quotum bijstellen en moest wel zoeken naar redenen om je te laten zakken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef HowardStern het volgende:
(...)
Begint meneer te vertellen dat alles eigenlijk prima ging op twee dingen na:
-Ik ben twee keer met de voorwielen over de stopstreep gegaan bij een verkeerslicht
-Ik wachtte op de snelweg te lang met inhalen.
(...)
Maak er een topic over.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:21 schreef Wooldoor het volgende:
Mensen die hun rijbewijs niet in 1x halen![]()
Terecht dat je gezakt ben, niets irritanters van die mensen die met een slakkengangetje achter vrachtwagens blijven hangen. Als ik je examinator was had ik gezegd neem voortaam lekker de fiets en stop er gewoon mee!
Dat maakt niets uit, het wordt pas gevaarlijk wanneer ze op een onmogelijk punt willen inhalen. Oudere mensen mogen wat mij betreft best met een slakkegangetje achter een vrachtwagen blijven hangen, zolang ik er maar met een hogere snelheid voorbij kan en mag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:21 schreef Wooldoor het volgende:
Mensen die hun rijbewijs niet in 1x halen![]()
Terecht dat je gezakt ben, niets irritanters van die mensen die met een slakkengangetje achter vrachtwagens blijven hangen. Als ik je examinator was had ik gezegd neem voortaam lekker de fiets en stop er gewoon mee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |