Daarbij; terecht met nog 1,5 km te gaan. Straks ben je ook zo'n kneus die met 65 km/h gaat inhalen...quote:Op woensdag 8 april 2009 16:25 schreef erkel het volgende:
Het is gewoon een optelsom. Je kan niet rijden --> conclusie: gezakt.
Niet opletten? Tijdens een examen? Dan ben je gewoon dom.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef HowardStern het volgende:
Dat eerste snap ik, is onoplettendheid geweest.
ja, soort van eens. Waarom inhalen als je er snel weer af moet. Kan voor een gevaarlijke situatie zorgen. En stel je voor dat je had ingehaald, dan had je misschien de afslag gemist en zou je te horen krijgen van; "Had je er niet beter achter kunnen blijven"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef HowardStern het volgende:
Het tweede daarentegen; WTF? Mag ik niet lekker cruisen met 85-90 km/h achter een vrachtwagen als de fucking afrit anderhalve kilometer verderop is? Dat vond hij dus van niet, ik had er langs gemoeten.
Klacht: Heel dat CBR deugt niet. Echt niet normaal, welke idioot heeft verzonnen dat ik per se moet inhalen zelfs als de afrit dichtbij is???!
*Hap* Ja tuurlijk rot een eind op *hap*quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:37 schreef Isdatzo het volgende:
Oh jij bent straks zo'n figuur dat niet oplet en mij daardoor bijna van m'n motor rijdt. Ah, ja. Mooi zo, zet dat rijbewijs maar uit je hoofd wil je.
Wat is dat nu voor onzin. Als ik vlak bij een afrit ben haal ik ook niet altijd in, ligt er net aan hoeveel haast ik heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:22 schreef r8ality het volgende:
niet in gaan halen getuigt van twijfelen.
Jammer, maar helaas.
Dat is dus te ver, amateurquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef HowardStern het volgende:
[..]
*Hap* Ja tuurlijk rot een eind op *hap*
Ik stond er maar net overheen, zeg maar 5-10 cm.Voorwiel was er echt net over
Dus 5 - 10 cm te ver. Wat wil je nou horen? Je was fout, je blijft fout, je bent een faalhaas, en je ouders zullen nooit trots op je wezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Ja, je zei zelf dat het door onoplettendheid kwam.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef HowardStern het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |