Stijgende lijn? Omdat ze in plaats van 20e 16e worden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zat weer een stijgende de lijn in de laatste twee jaar, en veel talentvolle jonge spelers. Maar goed, jij vind dat ze niks toevoegen, dan kan ik nog lange verhalen gaan ophangen, maar dat heeft dan ook geen zin...
Je kan beter ophouden met je betoog. Mensen willen maar niet inzien dat de KNVB ook echt niet staat te springen om clubs hun licentie af te pakken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Je moet het lezen in de context van mijn verhaal. Van mij heeft iedere club bestaansrecht, maar iedereen loopt nu te kankeren op de KNVB (want sommigen hier denken ook nog dat KNVB alleen Kessler is). Maar het enige wat de KNVB doet is ervoor zorgen dat clubs hun begroting op orde hebben. En dit signaal berokkent het Nederlandse voetbal in het algemeen weinig tot geen schade.
Voor de supporter van Fortuna is dit extreem zuur. Maar het is nu eenmaal zo. Het is nou ook niet dat ze niet gewaarschuwd zijn de afgelopen jaren.
jah echt leuk man 4x per jaar tegen dezelfde ploegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:46 schreef LENUS het volgende:
Ik denk dat er nog een 5-tal clubs opgedoekt moeten worden. Beter gaan we naar een Schots model. Beter voor de clubs, competitie en de commercie.
Nee, PSV draait al jaren geniaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:09 schreef Rucebo het volgende:
De Feyenoorders roepen het hardste hoe mooi dit is, terwijl ze zelf diep in de schulden zitten...
Als ze 'gewoon' waren gedegradeerd was het ook geen punt geweest. Maar goed, als ze eindelijk dat systeem eens gaan invoeren kunnen ze misschien ooit terug promoveren. Maar er zal natuurlijk geen enkele speler bij de amateurs willen gaan spelen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Stijgende lijn? Omdat ze in plaats van 20e 16e worden?
Hieruit blijkt ook maar weer eens hoe hard een degradatiesysteem nodig is, dan waren ze al jaren terug opgehoepeld.
Overigens las ik ik dat ze in de Eerste Klasse terecht komen? Dat is toch niet zo'n ramp? Met een beetje geluk en inzet zijn ze over 3 jaar weer terug in de Eerste Divisie?
Ik ken er wel een paar honderduizend.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Als ze 'gewoon' waren gedegradeerd was het ook geen punt geweest. Maar goed, als ze eindelijk dat systeem eens gaan invoeren kunnen ze misschien ooit terug promoveren. Maar er zal natuurlijk geen enkele speler bij de amateurs willen gaan spelen...
Wat een onzin, de top van de hoofdklassers zou moeiteloos meekunnen draaien in de JL.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef Rucebo het volgende:
Maar er zal natuurlijk geen enkele speler bij de amateurs willen gaan spelen...
Want? De gemiddelde amateur in de hoofdklasse heeft het uiteindelijk beter voor elkaar dan een speler uit de categorie Fortuna. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Als ze 'gewoon' waren gedegradeerd was het ook geen punt geweest. Maar goed, als ze eindelijk dat systeem eens gaan invoeren kunnen ze misschien ooit terug promoveren. Maar er zal natuurlijk geen enkele speler bij de amateurs willen gaan spelen...
Ik ook.quote:
Dit is toch ook ronduit belachelijk. Men heeft gekeken of het terecht was dat de licentie was ingetrokken in de periode dat Erkens niet eens een begroting had ingedient. Dat na het fusie mislukken TOF is opgestaan en zoveel gedaan heeft hebben ze niet eens serieus meegewogen zoals ze het nu brengen. Schandalig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Had niet uitgemaakt, in Februari was de beslissing al genomen en het hoger beroep ging ook om de periode Maart tot en met September, plus alle voorgaande jaren van wanbeleid.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, PSV draait al jaren geniaal.
Parkeerplaats moeten verpatsen nog niet uit de rode cijfertjes
Onzin, clubs moet je tegenwoordig gewoon als bedrijven beoordelen. Als bedrijven structureel in de problemen raken dan worden ze ook failliet verklaard. Ik zie niet in waarom dat in de voetballerij anders zou moeten zijn.quote:
Omdat het al te laat was en in de zomer had moeten gebeuren. Gewoon wanbeleid bij Fortuna en dat de KNVB de regels toepast is totaal begrijpelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:55 schreef FSC68 het volgende:
[..]
Dit is toch ook ronduit belachelijk. Men heeft gekeken of het terecht was dat de licentie was ingetrokken in de periode dat Erkens niet eens een begroting had ingedient. Dat na het fusie mislukken TOF is opgestaan en zoveel gedaan heeft hebben ze niet eens serieus meegewogen zoals ze het nu brengen. Schandalig.
Jij bent echt te dom. Hadden we daar Fortuna mee gehad dan? Anders had Utrecht ook maar even samen moeten gaan met Ajax of Den Haag toen het zo slecht ging, kijken hoe je dan sprak. En sowieso, Sporting Limburg had niet eens kans van slagen, omdat niemand er geld in wilde duwen.quote:
Ja, maar dat zeg je niet. Je zegt dat je hoopt dat er meer clubs kapot gaan. Voor een supporter is er NIKS erger dan dat je clubt gewoon verdwijnt of op een andere manier kan opdoeken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Onzin, clubs moet je tegenwoordig gewoon als bedrijven beoordelen. Als bedrijven structureel in de problemen raken dan worden ze ook failliet verklaard. Ik zie niet in waarom dat in de voetballerij anders zou moeten zijn.
Ik zie niet graag clubs verdwijnen. Maar ik ben er wel voor om strenger op te treden. In de hoofdklasse spelen clubs die het beter georganiseerd hebben. Een semi-professionele club kan ook een heel eind komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, maar dat zeg je niet. Je zegt dat je hoopt dat er meer clubs kapot gaan. Voor een supporter is er NIKS erger dan dat je clubt gewoon verdwijnt of op een andere manier kan opdoeken.
Dit moet een signaal zijn voor de de andere clubs dat het menens is en dat ze hun zootje op orde moeten krijgen.
dat had net zo goed een belachelijke financiele basis. Die fusie zou beginnen met een tekortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |