Heb je het nou over Feyenoord?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als ik mijn mening geef ben ik triest?![]()
Mooi dat die club eruit is. Ze hebben totaal geen toekomstperspectief en zitten al jaren in zwaar weer.
Sorry, niet gedaan. Iemand die het filmpje nog heeft? Ze staat in de laatste 40 sec best lang in beeld.quote:
Had niet uitgemaakt, in Februari was de beslissing al genomen en het hoger beroep ging ook om de periode Maart tot en met September, plus alle voorgaande jaren van wanbeleid.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:10 schreef rubbereend het volgende:definitief gesloopt door dat fusiegedrocht. Als je ziet wat ToF in een korte tijd allemaal nog wist te regelen...... ze waren er bijna
Hebben ze Fortuna vanuit de provincie en de stuurgroep dan toch vakkundig definitief de nek om weten te draaien.
Vooropgesteld dat KNVB niet gelijk staat aan Kessler, maar dit kun je je toch ook wel indenken. Het verwijderen van Feyenoord en clubs als Vitesse en ADO brengt het Nederlandse voetbal in het algemeen een slag toe. Dat Nederlandse voetbal dat toch al zo lekker gaat op het moment. We stellen niks meer voor Europees en het niveau in de competitie wordt ook steeds slechter.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:50 schreef behangplakker het volgende:
Wel heb ik het gevoel dat Kesler & de KNVB de ene club voortrekt en de andere zo snel mogelijk weg wil hebben
ADO is nou toch ook weer niet zo'n gemis? Vorig jaar nog Eerste Divisie. Niet dat ze van mij weg hoeven...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat KNVB niet gelijk staat aan Kessler, maar dit kun je je toch ook wel indenken. Het verwijderen van Feyenoord en clubs als Vitesse en ADO brengt het Nederlandse voetbal in het algemeen een slag toe. Dat Nederlandse voetbal dat toch al zo lekker gaat op het moment. We stellen niks meer voor Europees en het niveau in de competitie wordt ook steeds slechter.
Aan de andere kant moet de KNVB er voor waken dat niet elke club er een puinhoop van maakt. Daarom wordt er nu een club geslachtofferd. Een club die, als hij verwijdert is, weinig schade toebrengt. Sterker nog op de supporters na, denkt niemand daar nog aan over 2 maanden.
ADO heeft een veel groter achterland dan Fortuna. Den Haag hoort ook gewoon een profclub te hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
ADO is nou toch ook weer niet zo'n gemis? Vorig jaar nog Eerste Divisie. Niet dat ze van mij weg hoeven...
Sittard ook, de bakermat van het betaald voetbal.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
ADO heeft een veel groter achterland dan Fortuna. Den Haag hoort ook gewoon een profclub te hebben.
Probeer dan op zn minst te snappen wat ik zeg... ADO eindigt toch niet standaard in de laatste regionen ven de Juup.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
ADO is nou toch ook weer niet zo'n gemis? Vorig jaar nog Eerste Divisie. Niet dat ze van mij weg hoeven...
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Probeer dan op zn minst te snappen wat ik zeg... ADO eindigt toch niet standaard in de laatste regionen ven de Juup.
Als je de laatste 4 jaar er bij optelt dan zie je dat ze al sinds 2001 niks meer toevoegen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:31 schreef Rucebo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, het zal wel...
Zat weer een stijgende de lijn in de laatste twee jaar, en veel talentvolle jonge spelers. Maar goed, jij vind dat ze niks toevoegen, dan kan ik nog lange verhalen gaan ophangen, maar dat heeft dan ook geen zin...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je de laatste 4 jaar er bij optelt dan zie je dat ze al sinds 2001 niks meer toevoegen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:27 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Sittard ook, de bakermat van het betaald voetbal.
Je moet het lezen in de context van mijn verhaal. Van mij heeft iedere club bestaansrecht, maar iedereen loopt nu te kankeren op de KNVB (want sommigen hier denken ook nog dat KNVB alleen Kessler is). Maar het enige wat de KNVB doet is ervoor zorgen dat clubs hun begroting op orde hebben. En dit signaal berokkent het Nederlandse voetbal in het algemeen weinig tot geen schade.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zat weer een stijgende de lijn in de laatste twee jaar, en veel talentvolle jonge spelers. Maar goed, jij vind dat ze niks toevoegen, dan kan ik nog lange verhalen gaan ophangen, maar dat heeft dan ook geen zin...
Stijgende lijn? Omdat ze in plaats van 20e 16e worden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zat weer een stijgende de lijn in de laatste twee jaar, en veel talentvolle jonge spelers. Maar goed, jij vind dat ze niks toevoegen, dan kan ik nog lange verhalen gaan ophangen, maar dat heeft dan ook geen zin...
Je kan beter ophouden met je betoog. Mensen willen maar niet inzien dat de KNVB ook echt niet staat te springen om clubs hun licentie af te pakken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Je moet het lezen in de context van mijn verhaal. Van mij heeft iedere club bestaansrecht, maar iedereen loopt nu te kankeren op de KNVB (want sommigen hier denken ook nog dat KNVB alleen Kessler is). Maar het enige wat de KNVB doet is ervoor zorgen dat clubs hun begroting op orde hebben. En dit signaal berokkent het Nederlandse voetbal in het algemeen weinig tot geen schade.
Voor de supporter van Fortuna is dit extreem zuur. Maar het is nu eenmaal zo. Het is nou ook niet dat ze niet gewaarschuwd zijn de afgelopen jaren.
jah echt leuk man 4x per jaar tegen dezelfde ploegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:46 schreef LENUS het volgende:
Ik denk dat er nog een 5-tal clubs opgedoekt moeten worden. Beter gaan we naar een Schots model. Beter voor de clubs, competitie en de commercie.
Nee, PSV draait al jaren geniaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:09 schreef Rucebo het volgende:
De Feyenoorders roepen het hardste hoe mooi dit is, terwijl ze zelf diep in de schulden zitten...
Als ze 'gewoon' waren gedegradeerd was het ook geen punt geweest. Maar goed, als ze eindelijk dat systeem eens gaan invoeren kunnen ze misschien ooit terug promoveren. Maar er zal natuurlijk geen enkele speler bij de amateurs willen gaan spelen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Stijgende lijn? Omdat ze in plaats van 20e 16e worden?
Hieruit blijkt ook maar weer eens hoe hard een degradatiesysteem nodig is, dan waren ze al jaren terug opgehoepeld.
Overigens las ik ik dat ze in de Eerste Klasse terecht komen? Dat is toch niet zo'n ramp? Met een beetje geluk en inzet zijn ze over 3 jaar weer terug in de Eerste Divisie?
Ik ken er wel een paar honderduizend.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Als ze 'gewoon' waren gedegradeerd was het ook geen punt geweest. Maar goed, als ze eindelijk dat systeem eens gaan invoeren kunnen ze misschien ooit terug promoveren. Maar er zal natuurlijk geen enkele speler bij de amateurs willen gaan spelen...
Wat een onzin, de top van de hoofdklassers zou moeiteloos meekunnen draaien in de JL.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef Rucebo het volgende:
Maar er zal natuurlijk geen enkele speler bij de amateurs willen gaan spelen...
Want? De gemiddelde amateur in de hoofdklasse heeft het uiteindelijk beter voor elkaar dan een speler uit de categorie Fortuna. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Als ze 'gewoon' waren gedegradeerd was het ook geen punt geweest. Maar goed, als ze eindelijk dat systeem eens gaan invoeren kunnen ze misschien ooit terug promoveren. Maar er zal natuurlijk geen enkele speler bij de amateurs willen gaan spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |