Wat te denken van de jeugdopleiding in Sittardquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
verreweg de beste jeugdopleiding van Nederland,
Ja hoor.. het heeft verder helemaal niets met financieel mismanagement te maken. Volgens mij heeft de KNVB ook de aanslagen op 9/11 gepleegd en de maanlanding is in Zeist opgenomen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:17 schreef Gatalin het volgende:
Heel zuur voor Fortuna, maar niet onverwacht. De KNVB wilde erg graag een paar clubs uit de Jupiler League lozen en gaat het niet goedschiks, dan moet het maar kwaadschiks.
Vergane glorie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat te denken van de jeugdopleiding in Sittard
Het moet maar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Je moet er toch gewoon niet aan denken dat ze je club afpakken...
quote:
Als je het zo bekijkt wel ja. En ik kan me de pijn voor Fortuna-supporters goed indenken. Maar feit is wel dat Feyenoord wel perspectief heeft, ondanks de schuldenlast. En Fortuna nou niet bepaald.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:11 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee Feyenoord mag alles, maar een paar ton schuld bij Fortuna kan niet door de beugel
Waarom? Lekker makkelijk, gewoon de weg van de minste weerstand, Eindhoven zal wel volgen. Waarom ADO, Vitesse of feyenoord niet!quote:
Dat is Feijenoord.quote:
Omdat zij op tijd uit de problemen konden komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom? Lekker makkelijk, gewoon de weg van de minste weerstand, Eindhoven zal wel volgen. Waarom ADO, Vitesse of feyenoord niet!
De jeugd van Feyenoord is vergane glorie?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is Feijenoord.
Vroeger top. Nu is het een verzameling bejaarden en een steeds verder afzakkende club (sportief alsook financieel).
Je persoonlijke vete tegen Feyenoord begint een beetje trieste vormen aan te nemen. Gedraag je eens naar je leeftijd zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is Feijenoord.
Vroeger top. Nu is het een verzameling bejaarden en een steeds verder afzakkende club (sportief alsook financieel).
Inderdaad. Dat zou wel het stomste zijn wat ze kunnen doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of de KNVB ooit de licentie van Feyenoord in gaat trekken
Wat een gruwelijk domme opmerking. Onbegrijpelijk dat mensen andere clubs een faillissement toewensen. Ik moet er -als NAC-supporter- niet aan denken dat Willem II of Feyenoord wegvallen. Weg derby's, weg concurrentie, weg haat en nijd, weg rivaliteit. Eeuwig zonde. MVV is een prachtige club met dito historie en, gelukkig, wel wat perspectief.quote:
Bullshit. Hoe graag ik Feyenoord ook zie spartelen. Feyenoord zit over een paar jaar gewoon weer bij de top van Nederland. Feyenoord zal ook nooit failliiet gaan omdat er altijd mensen zullen bijspringen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is Feijenoord.
Het is geen vete. Het is wat ik op dit moment zie bij die club.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je persoonlijke vete tegen Feyenoord begint een beetje trieste vormen aan te nemen. Gedraag je eens naar je leeftijd zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is Feijenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |