Wat te denken van de jeugdopleiding in Sittardquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
verreweg de beste jeugdopleiding van Nederland,
Ja hoor.. het heeft verder helemaal niets met financieel mismanagement te maken. Volgens mij heeft de KNVB ook de aanslagen op 9/11 gepleegd en de maanlanding is in Zeist opgenomen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:17 schreef Gatalin het volgende:
Heel zuur voor Fortuna, maar niet onverwacht. De KNVB wilde erg graag een paar clubs uit de Jupiler League lozen en gaat het niet goedschiks, dan moet het maar kwaadschiks.
Vergane glorie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat te denken van de jeugdopleiding in Sittard
Het moet maar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Je moet er toch gewoon niet aan denken dat ze je club afpakken...
quote:
Als je het zo bekijkt wel ja. En ik kan me de pijn voor Fortuna-supporters goed indenken. Maar feit is wel dat Feyenoord wel perspectief heeft, ondanks de schuldenlast. En Fortuna nou niet bepaald.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:11 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee Feyenoord mag alles, maar een paar ton schuld bij Fortuna kan niet door de beugel
Waarom? Lekker makkelijk, gewoon de weg van de minste weerstand, Eindhoven zal wel volgen. Waarom ADO, Vitesse of feyenoord niet!quote:
Dat is Feijenoord.quote:
Omdat zij op tijd uit de problemen konden komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom? Lekker makkelijk, gewoon de weg van de minste weerstand, Eindhoven zal wel volgen. Waarom ADO, Vitesse of feyenoord niet!
De jeugd van Feyenoord is vergane glorie?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is Feijenoord.
Vroeger top. Nu is het een verzameling bejaarden en een steeds verder afzakkende club (sportief alsook financieel).
Je persoonlijke vete tegen Feyenoord begint een beetje trieste vormen aan te nemen. Gedraag je eens naar je leeftijd zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is Feijenoord.
Vroeger top. Nu is het een verzameling bejaarden en een steeds verder afzakkende club (sportief alsook financieel).
Inderdaad. Dat zou wel het stomste zijn wat ze kunnen doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of de KNVB ooit de licentie van Feyenoord in gaat trekken
Wat een gruwelijk domme opmerking. Onbegrijpelijk dat mensen andere clubs een faillissement toewensen. Ik moet er -als NAC-supporter- niet aan denken dat Willem II of Feyenoord wegvallen. Weg derby's, weg concurrentie, weg haat en nijd, weg rivaliteit. Eeuwig zonde. MVV is een prachtige club met dito historie en, gelukkig, wel wat perspectief.quote:
Bullshit. Hoe graag ik Feyenoord ook zie spartelen. Feyenoord zit over een paar jaar gewoon weer bij de top van Nederland. Feyenoord zal ook nooit failliiet gaan omdat er altijd mensen zullen bijspringen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is Feijenoord.
Het is geen vete. Het is wat ik op dit moment zie bij die club.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je persoonlijke vete tegen Feyenoord begint een beetje trieste vormen aan te nemen. Gedraag je eens naar je leeftijd zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is Feijenoord.
Vitesse had allang geelimineerd moeten worden wat dat betreft.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Omdat zij op tijd uit de problemen konden komen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:21 schreef Magneet het volgende:
thanx lekker snel Licentie Fortuna Sittard ingetrokken kunnen posten hierdoor
Toont aan dat je totaal geen weet van de situatie hebt. In Sittard is er namelijk niks in de plaatselijke BVO gestopt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef Sj0rs het volgende:
Mooi dat dit gebeurt. Misschien stopt ook de ontwikkeling dat men gemeenschapsgeld gebruikt om clubs te "redden".
Waarom? De gemeente sprong telkens bij. Daar doet de KNVB niks aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vitesse had allang geelimineerd moeten worden wat dat betreft.
Geen bullshit, dat is wat daar momenteel gebeurd. Al hebben ze die terugval eind jaren 80/begin 90 (?) ook gehad.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Bullshit. Hoe graag ik Feyenoord ook zie spartelen. Feyenoord zit over een paar jaar gewoon weer bij de top van Nederland. Feyenoord zal ook nooit failliiet gaan omdat er altijd mensen zullen bijspringen.
Men wilde (begrijpelijk) geen fusie, maar dan is dit helaas de keiharde consequentie.
Ik snap dat wel hoor, zou ook nooit en te nimmer openstaan voor een fusie. Dan nog liever failliet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:28 schreef LENUS het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAH wat een stupiditeit. Niet willen fuseren, ja dan maar failliet! Wat een domheid, niet te geloven.
Inderdaad. Ik ben het er niet mee eens, maar zolang clubs gered worden door 3en vind ik het prima. Dat was bij Fortuna niet het geval. De fusie wilden de supporters niet, dan moet je ook de consequenties aanvaarden. En of ze nou een klasse lager gaan spelen of elk jaar onderin de Juup zitten, dat maakt weinig verschil.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waarom? De gemeente sprong telkens bij. Daar doet de KNVB niks aan.
Ja, denk je dat een fusie wel een toekomstperspectief zou bieden? Praktisch failliet + praktisch failliet - 50% supporters - 50% sponsors is niet bepaald een plusje hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:28 schreef LENUS het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAH wat een stupiditeit. Niet willen fuseren, ja dan maar failliet! Wat een domheid, niet te geloven.
Niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:30 schreef Mani89 het volgende:
NOOIT FC LIMBURG!!!
Inderdaad. Lekker met TOF opnieuw beginnen in de vijfde klasse oid. Echt bier drinken naast het voetbalveld.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben het er niet mee eens, maar zolang clubs gered worden door 3en vind ik het prima. Dat was bij Fortuna niet het geval. De fusie wilden de supporters niet, dan moet je ook de consequenties aanvaarden. En of ze nou een klasse lager gaan spelen of elk jaar onderin de Juup zitten, dat maakt weinig verschil.
Kap eens met dat 'calimero' gedoe. Ja, in de randstad is het gemakkelijker overleven. Des te meer respect zou je op moeten kunnen brengen voor de kleinere clubs in de regio.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:31 schreef TC03 het volgende:
Al die Limburgse calimero's hier.Alsof het de schuld van de KNVB is dat Limburg een noodlijdende regio is met noodlijdende voetbalclubs.
Ik erger me gewoon aan DarkShine en zijn medestanders die overal een complot in zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kap eens met dat 'calimero' gedoe. Ja, in de randstad is het gemakkelijker overleven. Des te meer respect zou je op moeten kunnen brengen voor de kleinere clubs in de regio.
.quote:KNVB dreigt licentie Fortuna Sittard in te trekken
30/10/2008 11:40
Fortuna Sittard dreigt als profclub ten onder te gaan. De KNVB heeft de licentie van de noodlijdende Jupiler League-club ter discussie gesteld.
De licentiecommissie van KNVB heeft vanwege de aanhoudende financiële problemen van de Limburgse club nadrukkelijk vraagtekens gezet bij het voortbestaan van Fortuna Sittard als profclub. De KNVB laat het externe bureau UNO Bedrijfsadviseurs extra onderzoek doen naar de overlevingskansen.
'Als je moet besluiten om de licentie in te trekken, dient dat gefundeerd te gebeuren', aldus directeur betaald voetbal Henk Kesler in De Limburger. 'We willen er heel serieus naar kijken en niet louter beslissen op basis van cijfers. Ik vind dat een club dat ook verdient als het gaat om zo'n ingrijpend besluit.'
Fortuna Sittard kent al jaren een moeizame financiële huishouding. De Limburgse club heeft dit seizoen onder meer een begrotingstekort van zevenhonderdduizend euro en zag een potentiële redder uit Egypte afhaken
Eens.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik erger me gewoon aan DarkShine en zijn medestanders die overal een complot in zien.
Niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:39 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd of ze dit ook met een club als Feyenoord durven.
Lees dan beter, want dat stond er ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:49 schreef Kopbal het volgende:
Post dan wel even recente artikelen BS, Feyenoord zit inmiddels in categorie 2.
Uit KNVB site.quote:Wat gebeurt er als een club het plan van aanpak aan de laars lapt?
,,Wij kennen een sanctiesysteem. Indien de normen, gebaseerd op het door de club ingediende plan van aanpak, worden gehaald is er niets aan de hand. Als een club zich voor de eerste keer niet houdt aan de vastgelegde en goed controleerbare afspraken, volgt een publieke waarschuwing (gele kaart). Het blijft dus bewust niet geheim. Met de gele kaart wordt beoogd een sterk signaal af te geven, niet alleen naar de club maar ook daarbuiten. De club is daar uiteraard vaak niet blij mee, maar het leidt er in de regel wel toe dat de club zelf en zijn (markt)omgeving in beweging komt. De tweede, derde en vierde keer worden steeds 3 punten in aftrek genomen, tot een maximum van 9 punten. De vijfde keer dat een club zich niet houdt aan de afspraken leidt dat tot intrekking van de licentie. De club krijgt dan een rode kaart en verdwijnt uit het betaald voetbal."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |