Idd daar is die club veel te groot voor en bovendien gaat dit topic over het altijd treurige fortuna...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of de KNVB ooit de licentie van Feyenoord in gaat trekken
Ongelooflijk. En wat dacht je van ADO, Vitesse?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:11 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee Feyenoord mag alles, maar een paar ton schuld bij Fortuna kan niet door de beugel
Voortaan maar wat beter opletten bij economie knul.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:11 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee Feyenoord mag alles, maar een paar ton schuld bij Fortuna kan niet door de beugel
Feyenoord heeft nog genoeg investeerders klaarstaan die eventueel kunnen inspringen mocht het uit de hand lopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ongelooflijk. En wat dacht je van ADO, Vitesse?
Beter doe je dat zelf. TOF heeft samen met 2 commissarissen van de club een zeer groot deel weggewerkt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voortaan maar wat beter opletten bij economie knul.
Vitesse is de volgende!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ongelooflijk. En wat dacht je van ADO, Vitesse?
Fortuna ook: TOF.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:14 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog genoeg investeerders klaarstaan die eventueel kunnen inspringen mocht het uit de hand lopen.
Als ik mijn mening geef ben ik triest?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
en dan al die kansloze feyenoorders hier, wat een volk toch.
Haha, wat een leuke woordgrap.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beter doe je dat zelf. TOF heeft samen met 2 commissarissen van de club een zeer groot deel weggewerkt.
De KNVB is dus niet TOF.
Aldus een feyenoordfanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze hebben totaal geen toekomstperspectief en zitten al jaren in zwaar weer.
De inkrimping van de Jupiler League. KNVB drukt het er niet zo doorheen als toen men de 2de Klasse saneerde.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Haha, wat een leuke woordgrap.
Ik geloof er gewoonweg niet in dat de KNVB voor deze beslissing geen gegronde redenen heeft.
Investeerders, verreweg de beste jeugdopleiding van Nederland, talenten die eraan zitten te komen, nieuw stadion etc etc.quote:
Wat te denken van de jeugdopleiding in Sittardquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
verreweg de beste jeugdopleiding van Nederland,
Ja hoor.. het heeft verder helemaal niets met financieel mismanagement te maken. Volgens mij heeft de KNVB ook de aanslagen op 9/11 gepleegd en de maanlanding is in Zeist opgenomen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:17 schreef Gatalin het volgende:
Heel zuur voor Fortuna, maar niet onverwacht. De KNVB wilde erg graag een paar clubs uit de Jupiler League lozen en gaat het niet goedschiks, dan moet het maar kwaadschiks.
Vergane glorie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat te denken van de jeugdopleiding in Sittard
Het moet maar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Je moet er toch gewoon niet aan denken dat ze je club afpakken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |