Ga je gangquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:49 schreef Daph_ het volgende:
Het plaatje in de OP moet worden aangepast!!
Ik heb al een redelijke fuck-it mentaliteit, anders had ik die uren ook niet geschreven. Dat had ik vorig jaar namelijk niet gedaan, dan had ik daar gewoon voor de kat z'n *** gezeten. Nu vraag ik om werk, maar krijg ik het niet, dus schrijf ik die uren. Het is niet mijn schuld dat ik niks te doen heb, dan moet hij zijn werk maar beter uitvoeren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon een, 'fuck it'-mentaliteit krijgen. Opgelost.
[..]
Ja, maar hij zal toch ook beoordeeld worden op z'n functioneren? Als hij de werksfeer dusdanig verprutst moet dat hogerop toch ook opgemerkt worden?
Kunnen julie het niet collectief aankaarten ergens?
heb nu al een krappe week een beginnend, maar niet doorzettend virus te pakken. Heb een keelontsteking, verkoudheid, voorhoofdholte ontsteking en oorontsteking allen in beginnende fase.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
heb nu al een krappe week een beginnend, maar niet doorzettend virus te pakken. Heb een keelontsteking, verkoudheid, voorhoofdholte ontsteking en oorontsteking allen in beginnende fase.
je bent waarschijnlijk bijna nooit ziek,, klopt dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
heb nu al een krappe week een beginnend, maar niet doorzettend virus te pakken. Heb een keelontsteking, verkoudheid, voorhoofdholte ontsteking en oorontsteking allen in beginnende fase.
Ben nu ook niet echt ziek. Kan nog gewoon dingen doen hoor. Slaap alleen heel slecht (krijg geen adem) en 's avonds ben ik wel dood op.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:57 schreef Olment het volgende:
[..]
je bent waarschijnlijk bijna nooit ziek,, klopt dat?
Dankjewel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jezus, 1 van die dingen vind ik al strontvervelend, jij pakt er gelijk 4 mee
Beterschap joh, true story..
Wat zei de dokter ervan?
Wat meer druk zetten dan.. kaart het zelf ook een keer aan. Kan toch niet zo zijn dat één zo'n klootzak 't voor julie allemaal verpest. Snap sowieso niet dat het management niet weet wat er op de werkvloer speelt, dat is alleen maar in hun eigen belang.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb al een redelijke fuck-it mentaliteit, anders had ik die uren ook niet geschreven. Dat had ik vorig jaar namelijk niet gedaan, dan had ik daar gewoon voor de kat z'n *** gezeten. Nu vraag ik om werk, maar krijg ik het niet, dus schrijf ik die uren. Het is niet mijn schuld dat ik niks te doen heb, dan moet hij zijn werk maar beter uitvoeren.
De parnters hier zijn zo druk dat ze volgens mij maar weinig merken van de verandering van de sfeer hier. Een collega heeft het wel aangegeven dat de sfeer niet leuk meer is en dat het kantoor niet leuk is om in te werken. Daar zijn ze nu wel naar aan het kijken, maargoed of daar iets uitkomt moet je dan maar afwachten
Hij heeft je vast wel een keer gezien...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry![]()
Al maak jij me niet helemaal wijs dat jij me wel kent?
Hou je bek.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij heeft je vast wel een keer gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |