SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruben is geobsedeerd door zijn duimen, hij stopt ze tegelijk in zijn mond en als hij iets wil pakken gaan zijn handen steeds weer door naar zijn mond
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
Mondjes? Hele plassen ook goed? Ik denk soms dat er dubbel zoveel ingaat dan dat er inblijft...quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef Jelief het volgende:Ruben blijft maar steeds 'mondjes' opgeven. Ik word er zo onrustig van omdat ik niet kan achterhalen wanneer en waarom hij dat doet. Kan iemand mij een vertellen dat haar kind van 4 maanden hetzelfde doet?
Ook ja, en ook als ze net versgewassen is, en als ze nog net geen bavet aan heeft, en als papa eens wil knuffelen, en als mama net een propere zwarte trui aan heeft, en als ze net gegeten heeft en ook als het al een paar uur geleden is... eigenlijk altijd wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:38 schreef Jelief het volgende:
En ook altijd op het moment dat ze net lekker in de doek zit?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef Jelief het volgende:Ruben blijft maar steeds 'mondjes' opgeven. Ik word er zo onrustig van omdat ik niet kan achterhalen wanneer en waarom hij dat doet. Kan iemand mij een vertellen dat haar kind van 4 maanden hetzelfde doet?
fijn diaan!quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:23 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon doet het ook af en toe... en stopt ook heel veel zn vingers in de mond, hoe meer hoe beter.
De Luuf/neusspray heeft gewerkt geloof ikVanmorgen werd ik om 10 over 7 wakker en had hem nog niet gehoord, ik eruit om te plassen en meteen maar even kijken: lag hij lekker rustig in zn bed rond te kijken. Vanavond weer!!!
Mooie/leuke filmpjes![]()
en nu kon ik niet meer slapen na de fles, ben dus maar beneden gaan zitten, ga zo strijken
Die van Amber neem ik aan? Via een dame van het andere doekenforum; zij woont heel toevallig bij mij in de buurt en is bezig een webshop te openen, en verkoopt dus ook deze schoentjes. Dat ze me gisteren liet weten dat ze ze binnen had stond ik meteen voor de deurquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oe wat een schattige schoentjes, waar heb je die vandaag?
Uh nee helaas...en toen ik eindelijk een fiets had kon Sander achterop... dat heeft een kleine 2 weken geduurd, toen hebben ze mijn fiets uit de tuin gejatquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:26 schreef bixister het volgende:
maar LL, heb je 't bij je oudste niet gebruikt? als je 'm toen niet gemist hebt, is 't misschien niet nodig?
ik heb 't wel lange tijd gebruikt hoor, dat scherm. vond 't wel erg fijn voor de uk in kwestie. beetje beschutting tegen kou & regen, en ook tegen de stofjes en vliegjes die in z'n/haar ogen en/of mond kunnen vliegen.
Merel in de bochtquote:
Kun je dat gewoon voor zeven dagen maken? Want dat wil ik tzt dan ook wel gaan doen inderdaad.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:11 schreef freecell het volgende:
Ik heb vanmorgen voor 3,- bij de markt fruit gehaald en daar voor 7 dagen fruithappen van gemaakt
En zo doe ik het ook met groente. Koken, invriezen, klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |