abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2009 @ 23:30:18 #201
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69245833
Ruben blijft maar steeds 'mondjes' opgeven. Ik word er zo onrustig van omdat ik niet kan achterhalen wanneer en waarom hij dat doet. Kan iemand mij een vertellen dat haar kind van 4 maanden hetzelfde doet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruben is geobsedeerd door zijn duimen, hij stopt ze tegelijk in zijn mond en als hij iets wil pakken gaan zijn handen steeds weer door naar zijn mond
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_69245928
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef Jelief het volgende:
Ruben blijft maar steeds 'mondjes' opgeven. Ik word er zo onrustig van omdat ik niet kan achterhalen wanneer en waarom hij dat doet. Kan iemand mij een vertellen dat haar kind van 4 maanden hetzelfde doet?
Mondjes? Hele plassen ook goed? Ik denk soms dat er dubbel zoveel ingaat dan dat er inblijft...
  woensdag 20 mei 2009 @ 23:38:04 #203
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69246165
ok dankjewel, ik ga heeel hard mijn best doen om mij geen zoregen te maken.
En ook altijd op het moment dat ze net lekker in de doek zit?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_69246534
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 23:38 schreef Jelief het volgende:

En ook altijd op het moment dat ze net lekker in de doek zit?
Ook ja, en ook als ze net versgewassen is, en als ze nog net geen bavet aan heeft, en als papa eens wil knuffelen, en als mama net een propere zwarte trui aan heeft, en als ze net gegeten heeft en ook als het al een paar uur geleden is... eigenlijk altijd wel.
En vooral als één van ons durft te zeggen dat het precies aan het beteren is... hoplaaa...... een witte golf...
pi_69246782
jullie blijven zeker wassen ?

E. heeft het sinds 2 dagen pas, dat rollen helpt er nogal aan mee.
pi_69251642
Jelief maak je geen zorgen. Sander gaf ook altijd een "mondje" terug Het heeft zo'n 7 maanden geduurd zelfs.
pi_69251689
In de doek is ook wel logisch Was hier ook zo. Dan heb je net met de beeb op en neer gehopst om hem er goed in te krijgen én hij zit een beetje vast met zijn buikje. *burp*
pi_69251700
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef Jelief het volgende:

ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 21 mei 2009 @ 08:23:35 #209
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69251736
Lennon doet het ook af en toe... en stopt ook heel veel zn vingers in de mond, hoe meer hoe beter.

De Luuf/neusspray heeft gewerkt geloof ik Vanmorgen werd ik om 10 over 7 wakker en had hem nog niet gehoord, ik eruit om te plassen en meteen maar even kijken: lag hij lekker rustig in zn bed rond te kijken. Vanavond weer!!!

Mooie/leuke filmpjes

en nu kon ik niet meer slapen na de fles , ben dus maar beneden gaan zitten, ga zo strijken
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 mei 2009 @ 08:29:17 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69251762
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 08:23 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon doet het ook af en toe... en stopt ook heel veel zn vingers in de mond, hoe meer hoe beter.

De Luuf/neusspray heeft gewerkt geloof ik Vanmorgen werd ik om 10 over 7 wakker en had hem nog niet gehoord, ik eruit om te plassen en meteen maar even kijken: lag hij lekker rustig in zn bed rond te kijken. Vanavond weer!!!

Mooie/leuke filmpjes

en nu kon ik niet meer slapen na de fles , ben dus maar beneden gaan zitten, ga zo strijken
fijn diaan!

gisteren zo druk geweest dat ik amper gelezen heb en alleen maar zelf gepost heb maar ik las net een lopende leander? en mooie schoentjes voor amber

en jelief, jan deed het nooit, tot sinds kort, hij geeft ook mondjes terug; heeft hij net gedronken, gaat hij zelf heel wild liggen doen, of proberen te rollen, hopla. sinds ik heb gezien wat er uit kán komen als hij ziek is maak ik me over die keine mondjes terug geen zorgen meer. hij blijft ook goed groeien dus zolang ruben dat ook doet zou ik me geen zorgen maken als ik jou was.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69251791
Oe wat een schattige schoentjes, waar heb je die vandaag?
pi_69252220
Julian heeft vannacht van elf tot zeven uur geslapen. Heb 'm uiteindelijk maar wakker gemaakt voor de voeding.
Ben zelf wel een paar keer gaan kijken omdat het erg stil was (heb een babyfoon). En zelf dus slecht geslapen omdat ik de hele tijd twijfelde of het wel goed was. Maar hij lag zo lief te slapen dat ik 'm niet wakker kon maken.

Julian geeft ook mondjes terug. Sommige dagen een paar keer, andere dagen niet.
pi_69252410
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 08:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oe wat een schattige schoentjes, waar heb je die vandaag?
Die van Amber neem ik aan? Via een dame van het andere doekenforum; zij woont heel toevallig bij mij in de buurt en is bezig een webshop te openen, en verkoopt dus ook deze schoentjes. Dat ze me gisteren liet weten dat ze ze binnen had stond ik meteen voor de deur
klik
Hier zijn nog meer modelletjes verkrijgbaar.

Ik gok dat er nog wel een setje bijkomt voor Amber d'r verjaardag Ze zijn zo cute! (En nog functioneel ook!).

Edit; de rust is hier over; Amber kan zich nu echt helemaal zelf verplaatsen; gister is ze er mee begonnen, en net kwam ze er weer achter dat ze het kan; billenschuiven, maar dan met 1 been afzetten achter d'r, andere been voor.
Dus nu is het nee; niet in de etensbak van de katten duiken
Gelukkig luistert ze wel al redelijk goed
Nu zit ze met de eetkamer stoel te spelen.

*trots*

[ Bericht 12% gewijzigd door Llewella op 21-05-2009 09:56:48 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_69253461
Thnx, daar ga ik eens even rondkijken
  donderdag 21 mei 2009 @ 10:55:37 #215
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69254005
Leander!

Hannah spuugde de eerste weken ook vreselijk veel, ook een meter ver enzow, en hele voedingen eruit tot het gal aan toe. Dat is nu gelukkig stukken minder geworden. Ze spuugt nog steeds vaak, maar niet meer zoveel en ver gelukkig.

Wij zijn gisteren een dagje naar de Efteling geweest. Hannah heeft haar ogen uitgekeken bij Carnaval Festival en de Droomvlucht. Daarna was ze doodop. Ik heb haar om 21:30 voor het laatst gevoed. En ze kwam pas om 4:30 voor de volgende voeding Dus morgen gaan we weer naar de Efteling!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69254085
Hier pas spuug sinds ze rolt Die druk op haar buikje en wilde bewegingen na het drinken werken wel mee
pi_69257470
Ik zie het al voor me Tex, elke dag naar de Efteling!

Tyler spuugt dus ook nog steeds veel. Nouja, het is meer dat ineens een berg uit zijn mond loopt.
Blijf het raar vinden.
pi_69259109
Seb heeft op de trampoline gelegen bij mijn schoonvader, kon hij lekker omrollen en het beetje op en neer schommelen vond hij heel grappig Alles slaapt hier en ik ga ook zo even een dutje doen.
pi_69260355
hihi, ik moet eventjes wachten en een paar keertjes afwachten, maar ik legde selene net op bed. slaapzakje aan: 1 armpje erin terugrol, ander armpje erin terugrol, voetjes erin terugrol, ritsje dicht terugrol, labeldoekje geven "hehe". dus ik doe een kus en dagdag! tot strakjes, zwaai even en.... ze zwaaide terug
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69260422

Ik heb net gedouched met mini daarna in bed gestopt en ZZZzzzz zodat mama zich kan verlekkeren aan Xavier Guzman
pi_69262640
Seb wil niks vandaag Niet in bed, niet in de box, niet in de wipper, niet vastgehouden gewoon niks. En nou ligt hij toch in zijn bed want geslapen heeft hij ook nog niet echt sinds zeven uur vanmorgen. Maar schreeuwen, niet normaal.
pi_69262713
Goh Estrys we kunnen vandaag een clubje beginnen!
Hier wil mevrouw ook helemaal niks. (behalve koekjes )
pi_69263164
hij slaapt
pi_69272826
In hoeverre is zo'n windscherm handig/nuttig/fijn voor zo'n ukkie die voorop gaat op de fiets?
Ik heb een nieuwe fiets gekocht en twijfel dus nog over zo'n windscherm
pi_69272968
maar LL, heb je 't bij je oudste niet gebruikt? als je 'm toen niet gemist hebt, is 't misschien niet nodig?
ik heb 't wel lange tijd gebruikt hoor, dat scherm. vond 't wel erg fijn voor de uk in kwestie. beetje beschutting tegen kou & regen, en ook tegen de stofjes en vliegjes die in z'n/haar ogen en/of mond kunnen vliegen.
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:36:35 #226
108648 cattie
lieve moeder
pi_69273249
Ik sluit me aan bij Bix! Als je ziet hoeveel vliegjes er op zo'n scherm zitten...

Fee is meegweest naar terschelling, voor een huwelijk. Mevrouw heeft zich keurig gedragen! Ze zat veel in de draagdoek en dat ging perfect. Ik heb haar ook op een paar bijzondere plekken gevoed, zoals op het plein voor de Brandaris. Iedereen vond haar zo mooi en lief en schattig en dat is ze natuurlijk ook.
pi_69273504
Leuk Cattie!

LL, ik vind zo'n scherm heel erg fijn. Ik ben heel blij dat ik dat erbij genomen heb.
pi_69273840
Ik ben ook fan van mijn scherm. Zonder is het ook wel vrij koud denk ik. Nu lekker beschut plekje!

Kleurdoos: samen douchen is tof hè?
pi_69274479
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:26 schreef bixister het volgende:
maar LL, heb je 't bij je oudste niet gebruikt? als je 'm toen niet gemist hebt, is 't misschien niet nodig?
ik heb 't wel lange tijd gebruikt hoor, dat scherm. vond 't wel erg fijn voor de uk in kwestie. beetje beschutting tegen kou & regen, en ook tegen de stofjes en vliegjes die in z'n/haar ogen en/of mond kunnen vliegen.
Uh nee helaas...en toen ik eindelijk een fiets had kon Sander achterop... dat heeft een kleine 2 weken geduurd, toen hebben ze mijn fiets uit de tuin gejat
Ik denk dat ik dan toch zo'n scherm neem
Ik kan niet wachten om met Koen te gaan fietsen Maar eerst even oefenen. Het was vanmorgen wel wat onwennig, ik bedacht me dat ik 2 jaar geleden voor het laatst gefietst heb
De meeste kindjes vinden het wel leuk op de fiets toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2009 22:15:01 ]
pi_69277117
Zo'n scherm is echt wel handig, als ik soms zie welke en hoeveel beestjes er op zitten! En tegen de regen inderdaad helpt het ook goed
Lotte vind het erg leuk op de fiets
pi_69281932
goeiemorgen, na de laatste voeding van elf uur was het half vier en vanmorgen om half zes was Seb weer klaarwakker En jengelen En nou ben ik:
  vrijdag 22 mei 2009 @ 07:34:23 #232
105850 Fuente
mamamuts
pi_69281937
Jelief, Merel is bijna 6 maanden en geeft nog steeds mondjes terug zo af en toe Het wordt wel wat minder nu, maar toch.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 mei 2009 @ 07:38:19 #233
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69281953
Fuente, hoe gaat het nu met merel en haar kma ?? heb je al wat te horen gekregen van de kinderarts ?? (sorry als ik er over heen gelezen )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 22 mei 2009 @ 07:51:03 #234
105850 Fuente
mamamuts
pi_69282003
We hebben eergisteren de brief voor het verzoek voor de machtiging opgestuurd naar de verzekeraar. Ik denk zelf niet dat het goed gaat, aangezien de huisarts de brief heeft geschreven en volgens de regels van Ohra moet dat dus via de kinderarts. Maar de huisarts dacht dat het zo ook moest lukken, dus we zien het wel.
Ze zit nu weer op de koemelkvrije voeding en het gaat inmiddels weer helemaal goed Ze heeft alleen nog 2 eczeemplekjes die niet vanzelf weggaan, dus daar hebben we zalf voor gekregen.
Verder super dus Helemaal vrolijk en gezellig is ze

Thnx
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 mei 2009 @ 07:55:28 #235
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69282026
of wat fijn fuente dat ze nu weer zichzelf is zeg maar ik hoop dat het met de brief van de ha ook lukt, en anders kan de kinderarts het toch alsnog doen??

vrijdag 22 mei 2009 @ 07:56:38 #236
105850 Fuente
mamamuts
pi_69282031
en Merel kan d'r grote zus al flink pesten
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 22 mei 2009 @ 07:58:03 #237
105850 Fuente
mamamuts
pi_69282042
Is ook zo DJMO, de HA gaf ook aan dat hij ons direct naar de kinderarts zal verwijzen als dit problemen zou geven (gelukkig )
Sara
Merel
Ukje
pi_69282129
Fijn dat het weer de goede kant op gaat met Merel, en dat filmpje, ze zoekt gewoon een houvast om om te rollen
pi_69282140
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 07:56 schreef Fuente het volgende:
en Merel kan d'r grote zus al flink pesten
Merel in de bocht
pi_69282250
Merel

pas op voor je ha.....
oops
  vrijdag 22 mei 2009 @ 09:31:56 #241
105850 Fuente
mamamuts
pi_69283031
Ja ik wou het nog zeggen
Mijn man later: je had gewoon moeten doorfilmen, leuk voor later Maar dat vond ik toch wat zielig
Sara
Merel
Ukje
pi_69283259
Ghehe..mannen..
pi_69283336
Ik twijfel ook regelmatig tussen foto nemen of redden. Het wordt toch altijd redden inderdaad

Hummel voor op de fiets is zo gezellig Vanmorgen ook weer samen naar de markt geweest. Keihard bellend door het centrum Hij heeft de bel ontdekt en ik heb een hele luide bel
pi_69283446
Haha, dat doet Tyler ook. Vind Kim niet leuk.
pi_69287796
Ik heb vanmorgen met Maarten van Marie79 op schoot gezeten, wat een rustig maar zo lief manneke. Koen was heel lief voor Maarten en ging hem aaien
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 mei 2009 @ 12:59:29 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69288617
ah wat lief ll!!

ik heb vandaag groentepotjes van de MCD gehaald.. 1,31 voor twee potjes, ipv 93 cent per potje olvarit .. scheelt behoorlijk vind ik, ik hoop dat hij het lust/lekker vind ik moet nu wel aan die reclame van olvarit denken, maar in eigen merk zitten toch net zo veel goede stoffen als in een 'merk'potje??

pi_69288761
Uiteraard, maar het eigen merk geeft veel minder geld uit aan marketing en dat zie je terug in de prijs. Nutricia is een dikke viezerik wat reclame betreft vind ik, net alsof je een baby tekort doet als het geen potje Olvarit krijgt. Je kunt ook zelf met de staafmixer aan de gang hè? Veel goedkoper en lekker vers.
pi_69289037
Ik heb vanmorgen voor 3,- bij de markt fruit gehaald en daar voor 7 dagen fruithappen van gemaakt
En zo doe ik het ook met groente. Koken, invriezen, klaar!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 mei 2009 @ 13:18:46 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69289309
er zit hier geen markt freecell dan moet ik met de metro, en ben ik meer kwijt aan het ov dan aan het fruit ... zie ik niet zitten, ik kan op zaterdag wel "groot" inslaan, maar ik zie dat eigenlijk pas zitten als hij echt goed eet, zelf eet ik gewoon géén fruit groente laat ik hem wel regelmatig mee-eten (kook dan zonder zout en dingen die hij mag hebben (spercieboontjes etc). soms als ik toch aan het koken ben, voor hem speciaal apart, maar potjes zijn wel zo makkelijk (ook voor in nood zeg maar)

pi_69289335
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:11 schreef freecell het volgende:
Ik heb vanmorgen voor 3,- bij de markt fruit gehaald en daar voor 7 dagen fruithappen van gemaakt
En zo doe ik het ook met groente. Koken, invriezen, klaar!
Kun je dat gewoon voor zeven dagen maken? Want dat wil ik tzt dan ook wel gaan doen inderdaad.
Mijn tante is nu in Italie, die gaat even kijken hoe het daar zit met de potjes babyvoeding aangezien wij eind juli ook daarheen gaan en ik weinig zin heb om een hele winkel mee te slepen als ze het daar ook hebben.
Zouden ze daar ook potjes in pastasmaak hebben? Bolognese en zo Dan is Seb alweer zeven maanden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')