abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:36:35 #226
108648 cattie
lieve moeder
pi_69273249
Ik sluit me aan bij Bix! Als je ziet hoeveel vliegjes er op zo'n scherm zitten...

Fee is meegweest naar terschelling, voor een huwelijk. Mevrouw heeft zich keurig gedragen! Ze zat veel in de draagdoek en dat ging perfect. Ik heb haar ook op een paar bijzondere plekken gevoed, zoals op het plein voor de Brandaris. Iedereen vond haar zo mooi en lief en schattig en dat is ze natuurlijk ook.
pi_69273504
Leuk Cattie!

LL, ik vind zo'n scherm heel erg fijn. Ik ben heel blij dat ik dat erbij genomen heb.
pi_69273840
Ik ben ook fan van mijn scherm. Zonder is het ook wel vrij koud denk ik. Nu lekker beschut plekje!

Kleurdoos: samen douchen is tof hè?
pi_69274479
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:26 schreef bixister het volgende:
maar LL, heb je 't bij je oudste niet gebruikt? als je 'm toen niet gemist hebt, is 't misschien niet nodig?
ik heb 't wel lange tijd gebruikt hoor, dat scherm. vond 't wel erg fijn voor de uk in kwestie. beetje beschutting tegen kou & regen, en ook tegen de stofjes en vliegjes die in z'n/haar ogen en/of mond kunnen vliegen.
Uh nee helaas...en toen ik eindelijk een fiets had kon Sander achterop... dat heeft een kleine 2 weken geduurd, toen hebben ze mijn fiets uit de tuin gejat
Ik denk dat ik dan toch zo'n scherm neem
Ik kan niet wachten om met Koen te gaan fietsen Maar eerst even oefenen. Het was vanmorgen wel wat onwennig, ik bedacht me dat ik 2 jaar geleden voor het laatst gefietst heb
De meeste kindjes vinden het wel leuk op de fiets toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2009 22:15:01 ]
pi_69277117
Zo'n scherm is echt wel handig, als ik soms zie welke en hoeveel beestjes er op zitten! En tegen de regen inderdaad helpt het ook goed
Lotte vind het erg leuk op de fiets
pi_69281932
goeiemorgen, na de laatste voeding van elf uur was het half vier en vanmorgen om half zes was Seb weer klaarwakker En jengelen En nou ben ik:
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 22 mei 2009 @ 07:34:23 #232
105850 Fuente
mamamuts
pi_69281937
Jelief, Merel is bijna 6 maanden en geeft nog steeds mondjes terug zo af en toe Het wordt wel wat minder nu, maar toch.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 mei 2009 @ 07:38:19 #233
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69281953
Fuente, hoe gaat het nu met merel en haar kma ?? heb je al wat te horen gekregen van de kinderarts ?? (sorry als ik er over heen gelezen )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 mei 2009 @ 07:51:03 #234
105850 Fuente
mamamuts
pi_69282003
We hebben eergisteren de brief voor het verzoek voor de machtiging opgestuurd naar de verzekeraar. Ik denk zelf niet dat het goed gaat, aangezien de huisarts de brief heeft geschreven en volgens de regels van Ohra moet dat dus via de kinderarts. Maar de huisarts dacht dat het zo ook moest lukken, dus we zien het wel.
Ze zit nu weer op de koemelkvrije voeding en het gaat inmiddels weer helemaal goed Ze heeft alleen nog 2 eczeemplekjes die niet vanzelf weggaan, dus daar hebben we zalf voor gekregen.
Verder super dus Helemaal vrolijk en gezellig is ze

Thnx
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 mei 2009 @ 07:55:28 #235
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69282026
of wat fijn fuente dat ze nu weer zichzelf is zeg maar ik hoop dat het met de brief van de ha ook lukt, en anders kan de kinderarts het toch alsnog doen??
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 22 mei 2009 @ 07:56:38 #236
105850 Fuente
mamamuts
pi_69282031
en Merel kan d'r grote zus al flink pesten
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 22 mei 2009 @ 07:58:03 #237
105850 Fuente
mamamuts
pi_69282042
Is ook zo DJMO, de HA gaf ook aan dat hij ons direct naar de kinderarts zal verwijzen als dit problemen zou geven (gelukkig )
Sara
Merel
Ukje
pi_69282129
Fijn dat het weer de goede kant op gaat met Merel, en dat filmpje, ze zoekt gewoon een houvast om om te rollen
pi_69282140
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 07:56 schreef Fuente het volgende:
en Merel kan d'r grote zus al flink pesten
Merel in de bocht
pi_69282250
Merel

pas op voor je ha.....
oops
  vrijdag 22 mei 2009 @ 09:31:56 #241
105850 Fuente
mamamuts
pi_69283031
Ja ik wou het nog zeggen
Mijn man later: je had gewoon moeten doorfilmen, leuk voor later Maar dat vond ik toch wat zielig
Sara
Merel
Ukje
pi_69283259
Ghehe..mannen..
pi_69283336
Ik twijfel ook regelmatig tussen foto nemen of redden. Het wordt toch altijd redden inderdaad

Hummel voor op de fiets is zo gezellig Vanmorgen ook weer samen naar de markt geweest. Keihard bellend door het centrum Hij heeft de bel ontdekt en ik heb een hele luide bel
pi_69283446
Haha, dat doet Tyler ook. Vind Kim niet leuk.
pi_69287796
Ik heb vanmorgen met Maarten van Marie79 op schoot gezeten, wat een rustig maar zo lief manneke. Koen was heel lief voor Maarten en ging hem aaien
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 mei 2009 @ 12:59:29 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69288617
ah wat lief ll!!

ik heb vandaag groentepotjes van de MCD gehaald.. 1,31 voor twee potjes, ipv 93 cent per potje olvarit .. scheelt behoorlijk vind ik, ik hoop dat hij het lust/lekker vind ik moet nu wel aan die reclame van olvarit denken, maar in eigen merk zitten toch net zo veel goede stoffen als in een 'merk'potje??

pi_69288761
Uiteraard, maar het eigen merk geeft veel minder geld uit aan marketing en dat zie je terug in de prijs. Nutricia is een dikke viezerik wat reclame betreft vind ik, net alsof je een baby tekort doet als het geen potje Olvarit krijgt. Je kunt ook zelf met de staafmixer aan de gang hè? Veel goedkoper en lekker vers.
pi_69289037
Ik heb vanmorgen voor 3,- bij de markt fruit gehaald en daar voor 7 dagen fruithappen van gemaakt
En zo doe ik het ook met groente. Koken, invriezen, klaar!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 mei 2009 @ 13:18:46 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69289309
er zit hier geen markt freecell dan moet ik met de metro, en ben ik meer kwijt aan het ov dan aan het fruit ... zie ik niet zitten, ik kan op zaterdag wel "groot" inslaan, maar ik zie dat eigenlijk pas zitten als hij echt goed eet, zelf eet ik gewoon géén fruit groente laat ik hem wel regelmatig mee-eten (kook dan zonder zout en dingen die hij mag hebben (spercieboontjes etc). soms als ik toch aan het koken ben, voor hem speciaal apart, maar potjes zijn wel zo makkelijk (ook voor in nood zeg maar)

pi_69289335
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:11 schreef freecell het volgende:
Ik heb vanmorgen voor 3,- bij de markt fruit gehaald en daar voor 7 dagen fruithappen van gemaakt
En zo doe ik het ook met groente. Koken, invriezen, klaar!
Kun je dat gewoon voor zeven dagen maken? Want dat wil ik tzt dan ook wel gaan doen inderdaad.
Mijn tante is nu in Italie, die gaat even kijken hoe het daar zit met de potjes babyvoeding aangezien wij eind juli ook daarheen gaan en ik weinig zin heb om een hele winkel mee te slepen als ze het daar ook hebben.
Zouden ze daar ook potjes in pastasmaak hebben? Bolognese en zo Dan is Seb alweer zeven maanden
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')