Wat werkt niet? Kan je 't plaatje niet zien?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:47 schreef DJMO het volgende:
dat werkt zo niet freecelldit is niet een van jou kinderen zie ik staan
nope afgeschermdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat werkt niet? Kan je 't plaatje niet zien?
je moet ze even opslaan, en dan op je photobucket zettenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat werkt niet? Kan je 't plaatje niet zien?
en als je nou een portie's extra maakt, die zijn toch zo ontdooit??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:16 schreef freecell het volgende:
En hij had echt nèt heel veel gedronken voor het wegenGoede zaak, want hij zat in de CB curve er nu al echt onder (terwijl hij in deze curve juist iets lijkt te stijgen?
) en een voeding scheelt wel 200 gram denk ik
Ow, meneer vertikt het trouwens om potjes te eten. Al een variant of 6 geprobeerd, er gaan maximaal 4 happen in. Wat ik zelf maak gaat helemaal opLekker onhandig als je een keer snel moet...
klopt, bv curve is anders dan de cb curve..aangepast aan t gemiddelde van alleen bv kindjes dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:14 schreef freecell het volgende:
Poging 2
Lengte:
[ afbeelding ]
Gewicht:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
klopt, bv curve is anders dan de cb curve..aangepast aan t gemiddelde van alleen bv kindjes dus
sir yes sirquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dus ze gebruiken bij jullie op het CB ook nog steeds de flesvoedingscurves ipv de curves voor normaal gevoede kindjes?
Bij ons hebben ze wel geinvesteerd in een computerprogramma om hun curves mooi in te voeren, maar ze gebruiken wel nog steeds de oude curves...
Rampzalig hè?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:23 schreef Bass-Miss het volgende:
Wat een schrielkippen, die stoere jongens hier!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:31 schreef Dakota het volgende:
[..]
och kijk wie daar om de hoek komt kijken
je moet t uploaden.quote:
Flesvoeding is ook normale voeding hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dus ze gebruiken bij jullie op het CB ook nog steeds de flesvoedingscurves ipv de curves voor normaal gevoede kindjes?
Bij ons hebben ze wel geinvesteerd in een computerprogramma om hun curves mooi in te voeren, maar ze gebruiken wel nog steeds de oude curves...
Dat is trouwens een fout van hunquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef Dakota het volgende:
[..]
je moet t uploaden.
wij zien
'dit is niet 1 van jou kinderen'
Jaja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Flesvoeding is ook normale voeding hoor
Onze kindjes staan ook mooi in het groene gebied bij de nieuwe curves, en bij die van het cb in het 'verwijsgebied' met een grote rode bol.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:48 schreef Reinhilde het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit zijn dus curves van borstvoeding.com, waar Thomas gewoon gemiddeld is![]()
Die van het CB zat hij er altijd (tot vandaag dan) echt wel goed boven. strange...
wel mooie lijnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:48 schreef Reinhilde het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit zijn dus curves van borstvoeding.com, waar Thomas gewoon gemiddeld is![]()
Die van het CB zat hij er altijd (tot vandaag dan) echt wel goed boven. strange...
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:50 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Jaja.
Snel weer in taboe-modus om gekwetste zieltjes te vermijden...
FF serieus, het is eigenlijk ook gewoon zo, staat een mooi tekstje van op de site, hoe en waarom deze curves er nu zijn.quote:
ook mooi lijntjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:52 schreef Jore het volgende:
Ik ook! Ik ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lieuwe is qua gewicht gemiddeld bij het CB en qua lengte zit 'ie er flink boven.
Hier zit al het bolle op de toet geloof ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:56 schreef Reinhilde het volgende:
Thomas heeft niet al te veel spek op zn lijfje, maar wel lekker mollige beentjes en armpjes![]()
Hier idem, hij heeft maar hele kleine billetjesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:56 schreef Reinhilde het volgende:
Thomas heeft niet al te veel spek op zn lijfje, maar wel lekker mollige beentjes en armpjes![]()
en toch wel spekkig nu op armpjes en beentjes.. verder gewoon paps en mams figuur (en toch is ze afgelopen maand blijkbaar goed aangekomenquote:
Nope, ik heb geen blonde met een beugel, ik heb een buitenlandse, vraag me niet waar vandaan... Polen oid gok ik. Nederlands is niet zo best.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:56 schreef Jore het volgende:
Hmmmm misschien was het wel mijn arts? Was het een blondie met een beugel? Lieuwe had ook een ruisje maar ik hoefde me geen zorgen te maken, mocht het dezelfde arts zijn dan ga ik toch even om een doorverwijzing vragen.
Ik zit bij je buren, vensterschool Selwerdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:06 schreef Jore het volgende:
Vinkhuizen zit ik. MIjn arts is wel heel leuk trouwens.
Nou, dichtsbijzijnde CB vanaf jouw CB bedoelde ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |