http://www.nu.nl/achterkl(...)a-doodgeschoten.htmlquote:LOS ANGELES - Rapper Dolla is maandag doodgeschoten bij een winkelcentrum in Los Angeles. Dat hebben familie en vrienden van de muzikant dinsdag bekendgemaakt.
De politie weigert vooralsnog de identiteit te onthullen van het 21-jarige slachtoffer dat in een ziekenhuis aan zijn verwondingen overleed.
De woordvoerster van de rapper, wiens echte naam Roderick Anthony Burton II luidt, beweert dat Dolla in zijn hoofd is geschoten toen hij samen met collega-artiest DJ Shabbazz na het winkelen buiten het centrum stond te wachten.
Ruzie
De muzikant zou eerder op de dag ruzie hebben gehad met een medepassagier op een vlucht van Atlanta naar Los Angeles, maar zijn woordvoerster kon niet zeggen of deze gebeurtenis met de moord te maken heeft.
Agenten hebben wel een man die aan de beschrijving voldeed aangetroffen bij een balie op het vliegveld van Los Angeles. Hij was bewapend.
Akon
De in Chicago geboren Dolla had een platencontract bij het label Konvict Muzik van muzikant Akon. Hij bracht onder meer de singles Feelin Myself en I'm Tore Up uit.
Alsof metalheads er lekker uit zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:41 schreef Hpzone het volgende:
Joh, hij ziet er wel uit als een brave jongeman.
Maw; boeiend.
Waarom, wat heeft het met muziek te maken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:44 schreef RichCalibier het volgende:
En dit vermeld je ook niet even in [MUZ] ofzo?
Dolla draait zich alsnog om in zijn graf denk ik
Ach, ik juich de dood van een ander zelden toe. Zo zit ik niet in elkaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:53 schreef VatosLoco het volgende:
TS is blijkbaar alleen fan van deze onbekende rappert
En als finishing touch doodgaan om extra van het geld te profiteren zeker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wed dat hij zich expres neer heeft laten knallen om meer platen te verkopen
Ik zou zeggen, op een topic in BNW: Dolla conspiracy theoryquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef Penisbaard het volgende:
Ja. Zo van "Eh swa, schiet in m'n been, jwz"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja. Zo van "Eh swa, schiet in m'n been, jwz"
En die ander heeft natuurlijk nooit op school gezeten, dus weet niet wat een been is. "Plof", zo in z'n hart.
Blanke zangers hoeven misschien niet zo nodig te patsen met hun meuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef VatosLoco het volgende:
Zal zeker ook wel in MTV's cribs te zien zijn geweest zoals al die rapperts die niemand kent, valt me trouwens op dat dat altijd alleen negerts zijn in MTV cribs, blanke zangers verdienen geen miljoenen na 1 plaat te hebben uitgebracht zeker
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
Nu is hij een Zimbabwean Dolla, NIKS MEER WAARD! WHEHEHEH![]()
![]()
50 cent is zijn halfbroer in ieder geval.quote:
Hij kan het niet meer navertellen iigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is die gozert blank ? Kleurspoeling gehad ?
Ik denk dat hij meer geld verdiende met rapmuziek en tevens succesvoller in real life was dan een een of andere graad halen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:29 schreef Florian_ het volgende:
Zo jammer altijd he.
Hij had nu gewoon kunnen studeren aan Oxford University Medical School, maar nee. Hij wilde rapper worden.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja. Zo van "Eh swa, schiet in m'n been, jwz"
En die ander heeft natuurlijk nooit op school gezeten, dus weet niet wat een been is. "Plof", zo in z'n hart.
Waarom zetten mensen filmpjes van schreeuwende negerts op youtube?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
OMG![]()
Wat een trieste dag is dit...![]()
WHO THE FUCKK IS THATTTT
Dit liedje is baas manquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom zetten mensen filmpjes van schreeuwende negerts op youtube?
WHO THE FUCKK IS THATTTT , past wel bij deze gastquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
OMG![]()
Wat een trieste dag is dit...![]()
WHO THE FUCKK IS THATTTT
U nigga's make it rain, while Dolla make it thunderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:43 schreef wise het volgende:
[..]
WHO THE FUCKK IS THATTTT , past wel bij deze gast
Jezelf een wijvennaam geven wil ook niet echt helpen om baas te worden. Dolla... dan snap ik dat je een traantje moet laten tatooeren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
U nigga's make it rain, while Dolla make it thunder!
Er zijn vaak gewoon blanken in MTV Cribs hoor. De meeste negers die erin komen zijn basketballers ofzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef VatosLoco het volgende:
Zal zeker ook wel in MTV's cribs te zien zijn geweest zoals al die rapperts die niemand kent, valt me trouwens op dat dat altijd alleen negerts zijn in MTV cribs, blanke zangers verdienen geen miljoenen na 1 plaat te hebben uitgebracht zeker
Waarom zetten mensen filmpjes van schreewende blanken met gitarenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom zetten mensen filmpjes van schreeuwende negerts op youtube?
Die 'schreeuwende blanken' schieten tenminste elkaar niet door de kop bij elke ruziequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zetten mensen filmpjes van schreewende blanken met gitarenop youtube?
Ik durf mij zeer zeker uit te spreken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:04 schreef Bredewout92 het volgende:
Al die Raphaters hier![]()
In het echt durven ze dat nooit te zeggen dus doen ze het maar op een forum
Excusez-moi?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:38 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Misschien bij je blanke vriendjes maar als je een neger ziet dan schijt je in je broek
Stoere praat van iemand uit '92quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:38 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Misschien bij je blanke vriendjes maar als je een neger ziet dan schijt je in je broek
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |