Ze was eerder mosterd na de maaltijdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:59 schreef right_turn het volgende:
Nu had ze 'm aan, nieuw... en ik was 'm aan het bewonderen. Leuke jas, zwart leer, strak. Ze zag er uit om op te eten. Lekker hapje.
Je zit overduidelijk in de friendzone als je een goeie vriendin hebt waar je de vriend niet van kent. Vandaar dat ze geen negativiteit pikt van je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:11 schreef right_turn het volgende:
[..]
Neen, ik ken die gast niet... dus dan mag het
Nee, zij is een ode op het leven. Als ik haar zie wil ik het leven vieren. 'Viva la Vida'quote:
Alleen echte mannen kunnen zulke slippers op een mannelijke manier dragen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:34 schreef genakt het volgende:Die vriendin wil je niet omdat je homo bent
Bewijs Fobo TS zijn slippers :
[ afbeelding ]
Dat is hetzelfde als UGS dragenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:35 schreef right_turn het volgende:
[..]
Alleen echte mannen kunnen zulke slippers op een mannelijke manier dragen!
quote:
Hou dat bord maar voor je kop ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:35 schreef right_turn het volgende:
[..]
Alleen echte mannen kunnen zulke slippers op een mannelijke manier dragen!
Ze is een beetje naïefquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:39 schreef B.E.D het volgende:
Die chick, met een strakke zwarte leren jas, gaat met TS op stap, en haar vriend vindt dat ok
Niet iedereen is zo'n jaloers en moeilijk type als jou.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:39 schreef B.E.D het volgende:
Die chick, met een strakke zwarte leren jas, gaat met TS op stap, en haar vriend vindt dat ok
Want? Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:22 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n jaloers en moeilijk type als jou.
Ik wilde er al niet over beginnen. Maar die slippers, dat kan gewoon niet. Gaylord.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:34 schreef genakt het volgende:Die vriendin wil je niet omdat je homo bent
Bewijs Fobo TS zijn slippers :
[ afbeelding ]
Juist! Dat hele coldplay is gewoon overhypte tmf rommelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:21 schreef defibrillator het volgende:
Terechte klacht wat een kutnummer is dat toch!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |