Die snapte ik nietquote:Op zondag 24 mei 2009 14:33 schreef teigan het volgende:
Voor degenen die nog een ER nodig hebben, op deze site kan het nog wel..
http://www.sotidragon.net/er.php
dat had ik net ookquote:Op zondag 24 mei 2009 14:37 schreef teigan het volgende:
Oh, en bij eggswillbedragons herkend hij mijn username nooit...
Je eitje heeft het gered!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:48 schreef Jojogirl het volgende:
Nieuwe eitjes:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik had alleen erg weinig tijd deze week (iets met een nieuw neefje erbij en een dagje oogarts omdat m'n netvlies een scheurtje had) dus het eerste eitje gaat het niet op tijd redden om te hatchen denk ik, te weinig clicks en views
quote:
jij bent nog meer verslaafd dan ikquote:Op zondag 24 mei 2009 23:40 schreef Kleurdoos het volgende:
en weer een dino (groen)
ik ben net een dinofabriekje
Ik maak setjes, van ieder een mannetje/vrouwtje, en als dat gelukt is van iedere set een hatchling in andere fase.. Lijkt me leuk.. Maar gaat ff durenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:55 schreef Etcetera het volgende:
[ link | afbeelding ]
Net 1 draak vrijgelaten, die had ik al
net gemaaktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:50 schreef Saeramir het volgende:
jammer, had hem graag gewild maar heb geen plek
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:49 schreef Saeramir het volgende:
woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan kom ik met mijn paper aanzetten
Ik heb geen ruimte op mijn scroll. Heb je 2 pc's en een extra persoon in huis, dat is makkelijkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef innepin het volgende:
Leuk, die Valentijnsdraak! En wat een lijst zeg
tara, nu je er toch bent, heb je zin om mij te helpen met het oversluizen van een eitje?![]()
Jup, maar het is maar de vraag of die terug komen, geldt ook voor de Valentijn, maar okquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:56 schreef Kleurdoos het volgende:
er zijn ook nog zombiedraken enzo geweest
valentijns drakenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wow, wat een lijst!
Wat zijn dit trouwens voor draken?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |