Oh, en dezequote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Mooi zijn ze heh
Ik snap de daycare nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:27 schreef freecell het volgende:
Hey Lein!
Ik klikte!
Doe je ze ook in de daycare?Dat helpt
Ik kan de OP niet meer aanpassen, maar heb de wiki wel aangepast, waardoor het in de OP van deel V goed komt te staanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:14 schreef Saeramir het volgende:
[ link | afbeelding ]
mag deze in de OP? thnx..
Hij deed t net niet! Echt waar!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:15 schreef teigan het volgende:
Lein, je scrollname is gewoon je username...
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Dragon_Cavequote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:44 schreef Saeramir het volgende:
mss een domme vraag.. maar wat is de wiki? bedankt overigens..
als jij scroll locked bent, ben ik scrolllll llllllockedddd, kijk maar naar mijn kleine grut:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
En hij doet het nooit als je je naam met een hoofdletter begint. Kwam ik achterquote:
dat komt omdat de paper geen geslacht heeft, en dus ook niet kan breeden!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:32 schreef innepin het volgende:
Huuh? M'n paper heeft vleugeltjes, maar nog steeds geen geslacht? Apart...
[ link | afbeelding ]
Wat flauw! Ik had al wilde plannen om allemaal papers te gaan breedenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:40 schreef Saeramir het volgende:
[..]
dat komt omdat de paper geen geslacht heeft, en dus ook niet kan breeden!
Dat varieert nogalquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoeveel views en clicks moet je eigenlijk hebben voor een ei uitkomt?
ik ook niet....quote:
fansite ligt al een tijdje platquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:54 schreef teigan het volgende:
Jojogirl, zet hem anders even in de ER(zie linkje in OP), dan red het eitje het vast wel..
oh, dat had ik nog niet gezien... Maar er zijn er toch wel meer met zo'n ER?quote:
oeh nicequote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
I've got one, no-one here has!
[ link | afbeelding ]
Gebruik je al je accounts weer?quote:
alleen even om bijzondere eitjes voor jullie te jagenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gebruik je al je accounts weer?
(ik had de meesten inmiddels uit de OP gehaald)
Dankjequote:
Zorgen voor clicks en views, dus onder meer door ze hier te plaatsen (of op de sites, genoemd in de OP)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:54 schreef Jeej het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ik ben hier net mee begonnen, hoe hatch je die krengen?
freecell toeterde net door de kamer heen: "Kleurdoos wil een kind van je"quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Tara..ik ben verliefd op je gouden ei..ik wil er een kind van
quote:Op zondag 24 mei 2009 07:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
freecell toeterde net door de kamer heen: "Kleurdoos wil een kind van je"
Als met goud gebreed kan worden dan ga ik inderdaad uitdelen
Ik zat er ook al over te twijfelen of het een alt was, maar ik was ere niet helemaal zeker van..quote:Op zondag 24 mei 2009 13:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar die groene van je teigan, is dat een alt?
Gehachedquote:Op zondag 24 mei 2009 14:27 schreef teigan het volgende:
Hm, als ik klik zie ik een hatchling die nog 7 dagen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |