== Avatars: ==quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
jjstyle333 = Joost
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Dan zijn we wel productief met 8 manquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
En die lijst mag ook wel eens aangepast worden of niet?
Er posten misschien 8 lui hier
quote:
Ja zo zijn wij tukkers he, heel sociaal enzo dan gaat 't snelquote:
Ik ben niet van de hele extremen. Ga weer terug naar mijn vorige kleur, rood met twee strepen zwartquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
Of probeer je gewoon alle kleuren van de regenboog ?
Haha juist, pas jij de lijst even aan, wie voldoen er aan je eissenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
[..]
Ja zo zijn wij tukkers he, heel sociaal enzo dan gaat 't snel
Een zomerfeest in mei?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hemelvaartsweekend, zomerfeesten St. Isidorushoeve![]()
euhhhhh..oké , mooiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben niet van de hele extremen. Ga weer terug naar mijn vorige kleur, rood met twee strepen zwart
quote:
Ik zeg deze mogen blijven:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Haha juist, pas jij de lijst even aan, wie voldoen er aan je eissen.
Aaahquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zelfde als wat ik nu heb, maar dan net wat beter
Je staat niet eens in de lijstquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Haha juist, pas jij de lijst even aan, wie voldoen er aan je eissen.
als je dat al moet vragen, ga ik geen moeite doen het uit te leggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Een zomerfeest in mei?![]()
Wat is er nou zo gezellig daar dan?
ik mag blijvenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik zeg deze mogen blijven:
ReMcOrE = Remco
tsss ik ken dat toch nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je dat al moet vragen, ga ik geen moeite doen het uit te leggen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
dan moet je zeker komenquote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouter is vanaf donderdagmorgen t/m zondagavond op het feest-terrein te vinden
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe.
Zoek je Wouter? Check de bar!
Niet gaan headbangen he als je gesprek hebt , komt zo apart overquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Zometeen weer post bezorgenEn ik heb een uitnodiging tot een gesprek in de bieb van Hengelo!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Niet gaan headbangen he als je gesprek hebt , komt zo apart over
Wanneer moet je naar Hengeleu dan?quote:
Ik heb net ff gereageerd op de mail van de bieb, dus hopelijk krijg ik het vandaag nog te horenquote:
Nice. Nou maar hopen dat het wat wordt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb net ff gereageerd op de mail van de bieb, dus hopelijk krijg ik het vandaag nog te horen
Geen idee, het is ook geen gesprek nav een vacature, maar een uitnodiging na een open sollicitatiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nice. Nou maar hopen dat het wat wordt.
En ben je dan fulltime onder de bak of 18 uur ofzo?
Dat dusquote:Hartelijk dank voor je open sollicitatie.
Op dit moment hebben we helaas geen vacatures.
Wel willen we je de mogelijkheid bieden voor een open en vrijblijvend gesprek.
Mocht je hier geïnteresseerd zijn, dan kun je contact met mij opnemen voor het maken van een afspraak.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en ik droomde vannacht dat ik op gesprek mocht in de bieb van Capelle a/d IJssel, en het eerste wat ze vroegen was mn FOK!-naam
Aaah ok, nou dat je dan toch al op gesprek mag is er blijkbaar toch nog een rocker nodig daarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, het is ook geen gesprek nav een vacature, maar een uitnodiging na een open sollicitatie
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en ik droomde vannacht dat ik op gesprek mocht in de bieb van Capelle a/d IJssel, en het eerste wat ze vroegen was mn FOK!-naam
Woon je er om de hoek ofzo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:40 schreef rulerofdeath het volgende:
er was net nog niemand bij de tent. om 1400 uur nog maar eens proberen
quote:
De voordelen van de Hoeve zijn eindeloosquote:
Kerel goed voor elkaar hebbenquote:
ten vregelaar?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ken jij die Loys uit Hoeve? die gozer zit naast me hier
tuurlijkquote:
uhu iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ten vregelaar?
volgens mij hebben we het daar eerder over gehad
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:52 schreef Blawh het volgende:
Dromen waar FOK!sters in voorkomen.FOK!-aholic.
Dat zal wel weer zo'n vieze "Het Keldertje" droom zijn geweest met meerdere mannelijke fokkers.quote:
Huhuquote:
Heb je het zo zwaar gehad zondag ?quote:
Of ging je examen kut?quote:
Uhuh.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Of ging je examen kut?
Ik ga zo trainen
Het is nooit te vroeg voor BZBquote:
Kans is aanwezig, zitten nog met paar kameraden die niet willen maar moeten wel om te praten zijn lijkt mequote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor BZB
Wie gaan er nog meer naar de Hoeve?
BZB lijkt me reden genoeg om wel te gaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kans is aanwezig, zitten nog met paar kameraden die niet willen maar moeten wel om te praten zijn lijkt me.
Voor mij misschien wel maar niet voor henquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
BZB lijkt me reden genoeg om wel te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Voor mij misschien wel maar niet voor hen, gaan liever BBQ'n en dan 's avonds naar Bruins
.
Ja maar BZB is op donderdag en Bruis is voor losers en breezah-sletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:40 schreef Samzz het volgende:
Het is nooit te vroeg voor BZB
Wie gaan er nog meer naar de Hoeve?
Zie je normaal nooitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
Zo we zijn er weer
Bijna Vechten bij de McDonalds, wat een agressieve plek daarIets met Turk die ruzie kreeg met een Ariër .
Niets verkeerds over Bruis aub, blijft voor mij ngo altijd DE plek van Twente qua uitgaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar BZB is op donderdag en Bruis is voor losers en breezah-sletjes
Neuh dat kom ik niet tegen op een dinsdagavond daar. Vredequote:
Oke, ik bedoelde het meer in de algemene zinquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Neuh dat kom ik niet tegen op een dinsdagavond daar. Vrede
Ik heb niks met Bruins. Helemaal niks...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zie je normaal nooit.
[..]
Niets verkeerds over Bruis aub, blijft voor mij ngo altijd DE plek van Twente qua uitgaan!
En bzb is voor mensen met een 'verstandelijke beperking'quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar BZB is op donderdag en Bruis is voor losers en breezah-sletjes
Vond het de eerste keer ook niet alles maar hoe vaker je er komt des te beter het is, veelal zelfde mensen enzo....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:22 schreef Blawh het volgende:
Ben er maar een paar keer geweest, vond het goed te doen hoor.
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks met Bruins. Helemaal niks...
Juistquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En bzb is voor mensen met een 'verstandelijke beperking'
Let vooral even op wie dit zegtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En bzb is voor mensen met een 'verstandelijke beperking'
Eerste keer kan ik weinig van herinneren, kampioenschapsfeestje enzo..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vond het de eerste keer ook niet alles maar hoe vaker je er komt des te beter het is, veelal zelfde mensen enzo....
De betere feestjes dat, zo kwam ik voor het eerst bij Zak binnen, heb gewoon 18 uur geslapen nadat ik er van terug kwam en daarna nog slechtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eerste keer kan ik weinig van herinneren, kampioenschapsfeestje enzo..
Ik heb een fanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb een fanKan je humor wel waarderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Renate? Zal wel even vragen of ze wil posten voor je
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Daar is ze al mijn zoek-maar-een-ander-neukmaatje Renatequote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Daar is ze al mijn zoek-maar-een-ander-neukmaatje Renate
quote:
Kom ik nog wel speciaal voor hem.. krijg je ditquote:
quote:
Ja beetje matig, zal vaker moeite doen voor die jongen .............quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom ik nog wel speciaal voor hem.. krijg je dit
Davidquote:
iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ja beetje matig, zal vaker moeite doen voor die jongen .............
Komt ie ook eindelijk aangehuppeltquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
idd![]()
Gaat die sandwitch dus ook mooi niet door
Tis wel een kangeroe hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zij wel en ik niet? bah wat een oneerlijke wereld
Je bent reservequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zij wel en ik niet? bah wat een oneerlijke wereld
Dus jij hebt liever sex met een dier...dan met ...moi?quote:
je weet toch dat ik niet normaal benquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever sex met een dier...dan met ...moi?
Ik wist dat ik lelijk was, maar dit is toch wel fucking abnormaal
Ik ben dan ook een chick magnetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever sex met een dier...dan met ...moi?
Ik wist dat ik lelijk was, maar dit is toch wel fucking abnormaal
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je weet toch dat ik niet normaal ben
dat wil ik dan weer niet zeggenquote:
Je kan niet alles hebben hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je weet toch dat ik niet normaal ben
Ik heb er geen problemen mee hoorquote:
Wat wil je dan zeggen Is er eindelijk iemand die zich opofferdquote:
Ah de ghb begint te werkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen!! waar is het tempo hier zeg!
zo val ik echt wel in slaap hoor
de zak over de kop wel, maar waarvoor dient die vlag?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zak over je kop vlag in de hand Ken je die niet
is het weer zo ver? doe je dit keer wel even je best?quote:
Ja dat dacht ik alquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
de zak over de kop wel, maar waarvoor dient die vlag?
daar heb ik niks aan he!quote:
Je merkt er toch niks vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
is het weer zo ver? doe je dit keer wel even je best?![]()
en dat ligt aan de ghb?quote:
slaap lekker lieverquote:
waar dient de vlag voor dan?quote:
ik weet dat het zwaar is.. zal zometeen wel weggaan, dan is het hier weer lekker rustigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
Msn...fok...ik word oud kan het niet meer bijbenen!
/carequote:
Wat is je msn adres danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik weet dat het zwaar is.. zal zometeen wel weggaan, dan is het hier weer lekker rustig
Nee nee blijf maar mooiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik weet dat het zwaar is.. zal zometeen wel weggaan, dan is het hier weer lekker rustig
xxx@diepenhard.comquote:
we gaan niet schelden hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
niet lang meerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
we gaan niet schelden heDan mag ik wel vieze slet tegen je zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
duh.. want dan ben ik het ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dan mag ik wel vieze slet tegen je zeggen
Ik ga natuurlijk dat liedje zingenquote:
Yo kerelquote:
quote:
Wel goed planquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Yo kerel
16 of 18 juni Karten, gaat u ook? Was vorig jaar tof
[..]
![]()
quote:
ik ben al wegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
cue, mogen christiaan en ik ook een momentje voor ons zelf ?
Eerst karten, daarna is er BBQ.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Eerst karten, daarna is er BBQ.
Vorig jaar begin chill weer en alles, gaat het opeens regenen...die gasten vlogen over de baan ik zeek zowat in m'n broek fan-tas-tisch
Dat is in Oldenzaal dacht ik ja. Buiten, terras en binnen is de "BBQ" (grillplaten ofzo dacht ik)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
waar gaan jullie t doen? oldenzaal?
Goed idee, ik ben er wel voor inquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat is in Oldenzaal dacht ik ja. Buiten, terras en binnen is de "BBQ" (grillplaten ofzo dacht ik)
Is trouwens voor heel niv. 4
Vorig jaar ook 2 klasgenoten...quote:
quote:
Alles goed?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen![]()
als chris komt, ben ik wel weer weg hoor Marko
Maakt mij niet uit hoor, ik overleef het welquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
![]()
Zo bedoelde ik het niet![]()
Kvind t juist wel leuk hoor als je er bent
Gelukkig maarquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor, ik overleef het wel
volgens mij zelfde grootte.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
is de tent nog een beetje groot dan?(vergeleken met voorgaande jaren)
Prioriteiten stellenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je vakantie ofzo, dat je gisteren en vandaag hele dag kunt gaan kijken?
jahquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
Krijgen jullie ook debiellige PM's van ene De_Jostiband ?
Wat is er nou de bedoeling van? "Zou je" ...wat?quote:
Nog niet gehadquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat is er nou de bedoeling van? "Zou je" ...wat?
Noh je mist niks, een foto van 1 of andere Josti met vage tekst erbijquote:
Ah, okequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Noh je mist niks, een foto van 1 of andere Josti met vage tekst erbij
neequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ledenwervingquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ook niet gehad. Zouden ze selecteren op gedrag op het forum? Want dat zou het eea kunnen verklarenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
Neeh, voor mijn natuurkunde examen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor Hemelvaart / de feesten in de Hoeve?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook niet gehad. Zouden ze selecteren op gedrag op het forum? Want dat zou het eea kunnen verklaren
dat zou ook goed kunnenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook niet gehad. Zouden ze selecteren op gedrag op het forum? Want dat zou het eea kunnen verklaren
wanneer heb je die dan?quote:
dat en ik heb momenteel heel weinig schoolquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
dat denk ik wel want deze kwaliteitsuser heeft geen pm gehad van die jostiquote:
Marko en moi zijn gewoon sfeermakers bedoelen ze ermeequote:Op woensdag 20 mei 2009 13:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat denk ik wel want deze kwaliteitsuser heeft geen pm gehad van die josti
hele middag/avond-programma is niet slechtquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in morgenEcht al een eeuwigheid geleden dat ik BZB heb gezien!
Tralalala!
zoiets als opperjosti?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Marko en moi zijn gewoon sfeermakers bedoelen ze ermee
en 's middags crossquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hele middag/avond-programma is niet slecht
16.30 uur BAND ZONDER BANAAN
18.00 uur en 19.30 uur RU KIDDIN’
18.45 uur Disco Music Power
22.45 uur en 1.00 uur VANGRAIL
23.45 uur ROWWEN HEZE
goed nieuwsquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woensdag 3 juni heb ik mn gesprek in Hengelo![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Marko en moi zijn gewoon sfeermakers bedoelen ze ermee
Tuig van de richel dusquote:
Foto's.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, en een nieuwe bikini. Duurste bikini die ik ooit heb gekocht, maar oh zo gaaf
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoo, lekker geshopt. Heb me toch een gaaf t-shirt gekocht![]()
Een wit t-shirt, met 2 lolly's erop, en de tekst "It's not going to lick itself". En 'lick it' is in een andere kleur, om maar even duidelijk te maken wat de bedoeling is
bijnaquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn ze al helemaal klaar met alles opbouwen dan?
Wil best een foto van de bikini maken trouwens. Maar niet met mij erinquote:
Het ging me ook om de bikini dus zie geen probleemquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil best een foto van de bikini maken trouwens. Maar niet met mij erin
Haha, ik zal dat wel een keertje doen als ik wat meer tijd hebquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het ging me ook om de bikini dus zie geen probleem.
Oke danquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ik zal dat wel een keertje doen als ik wat meer tijd heb
www.goedkooptshirtsprinten.nlquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke dan, Weet iemand waar je goedkoop shirts kunt laten drukken, heb al wat orders binnen maar valt me allemaal zwaar tegen qua prijs
.
Kwartetquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef Bob-B het volgende:
Waarom doen we geen TOF meet in de hoeve tijdens de zomerfeesten
Dankje ofzoquote:
Deze post had niet bestaan als mdrop gewoon direct op de edit knop had gedrukt ipv quote, nu lijkt het of ik mezelf ook quotequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Quote je altijd je zelf?, wie gaan daar nou zeker heen dan?
Absoluut waar. Maar ik ben gewoon het meeste fan van BZBquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hele middag/avond-programma is niet slecht
16.30 uur BAND ZONDER BANAAN
18.00 uur en 19.30 uur RU KIDDIN’
18.45 uur Disco Music Power
22.45 uur en 1.00 uur VANGRAIL
23.45 uur ROWWEN HEZE
Op één voorwaarde, je moet minstens een meter bier op hebben, anders is het niet spannend genoegquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef Samzz het volgende:
Wie wil er met mij in de calypso?Als die er staat tenminste...!
Nou, ik ben de bob, dus dat gaat sowieso nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op één voorwaarde, je moet minstens een meter bier op hebben, anders is het niet spannend genoeg
Nee, maar even opgezocht op internetquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Toch snel tijd gevonden en al helemaal snel een vrijwilliger gevonden.
Jawel hoor, zolang je maar het komende 6 uur niet meer rijdt. Daarna kun je gewoon weer de Bob zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:44 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik ben de bob, dus dat gaat sowieso niet
Owquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar even opgezocht op internet
Dan gaan wij dus in de calypsoquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jawel hoor, zolang je maar het komende 6 uur niet meer rijdt. Daarna kun je gewoon weer de Bob zijn
Dus geen excuses meer
Als ik er überhaupt benquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef Samzz het volgende:
Dan gaan wij dus in de calypsoAls ik je ooit kan vinden
Omdat ik daar niet benquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef Bob-B het volgende:
Waarom doen we geen TOF meet in de hoeve tijdens de zomerfeesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |