SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
LAPO!De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
weet iemand een topic om painten????????agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
ja hier !!2EINZS!![b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
FIPO't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
quote:
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
doe jij eens voorstellen?quote:
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik post al vanaf deel 1. Ik ben vrijgesteld van voorstellen.
Je moeder.quote:
Of je je BMW even aan de kant wil zitten, kan er met de Hummer niet langs.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Jezus man, ik herkende je niet eens.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moeder.
Of je je BMW even aan de kant wil zitten, kan er met de Hummer niet langs.![]()
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http://kleding-schoenen-heren.marktplaats.nl/ondergoed/252844744-13-jarige-meisj.html%3Fcomplete_ad%3D1%26code%3D161449b6f9abe0dd0225209fff08ba1fagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
hahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:23 schreef dagdag het volgende:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http://kleding-schoenen-heren.marktplaats.nl/ondergoed/252844744-13-jarige-meisj.html%3Fcomplete_ad%3D1%26code%3D161449b6f9abe0dd0225209fff08ba1f
![]()
quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:23 schreef dagdag het volgende:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http://kleding-schoenen-heren.marktplaats.nl/ondergoed/252844744-13-jarige-meisj.html%3Fcomplete_ad%3D1%26code%3D161449b6f9abe0dd0225209fff08ba1f![]()
Blub![]()
Dat is nou al de derde keer dat ik die pic tegenkom deze ochtend
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Enneh, vind je dat erg?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:29 schreef BobbyB het volgende:
Dat is nou al de derde keer dat ik die pic tegenkom deze ochtend
Primum non nocere![]()
hij staat alleen niet echt handig, bovenaan jewaidsquote:'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
Naja zo bijzonder mooi vind ik d'r niet en d'r jetsers zijn sowieso te groot. Daarbij is het een zootje in haar kamer.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
tvp
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.![]()
En ik kan ze niet eens zien hier op school.![]()
Damn you internet!“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”![]()
quote:
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.![]()
![]()
banaan in die mondagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
Robert Downey Jr.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:32 schreef Gupje het volgende:
http://www.traileraddict.com/trailer/sherlock-holmes/trailer
Alleen jammer van Rachel McAdams en Jude Law
En nog lijkt hij me vetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mij een aaneenschakeling van intrappen van open deuren
Blub![]()
quote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Wie?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Pff, ik zou het fijn vinden als de belastingdienst mijn teruggave voor de vakantie zou storten_!
Waar hebben jullie het over?quote:
4EBE? Ja inderdaad.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
De hamsters in haar FoBo vind je lekker?quote:
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”![]()
Nee, waarom?quote:
quote:
Morgen komt zaagmans de week doormidden zagen...quote:
[ insert emoticon met zaag /]Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Kijk nog eens heel goed, wat ik geqoute heb...quote:
Ik mag hopen dat ik daar niet op lijk.
Het is duidelijk nog vroegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk nog eens heel goed, wat ik geqoute heb...
Ik mag hopen dat ik daar niet op lijk.![]()
![]()
Hihi, ach ja, mannenquote:
Is het nog te vroeg om mee te zingen met de radio?quote:
Of begint dat standaard om 9.00 uur al?
Gastquote:En dagdag postte dat wijf, niet Florian
Zodra het eerste lid van de band binnen isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het nog te vroeg om mee te zingen met de radio?
Of begint dat standaard om 9.00 uur al?
![]()
![]()
Net alsof jij nooit iets door elkaar haaltquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GastEn dagdag postte dat wijf, niet Florian
![]()
![]()
Tof hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zodra het eerste lid van de band binnen is![]()
Toevallig niet nee. Ik denk na voordat ik post.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof jij nooit iets door elkaar haaltDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Soms denk ik ook na voordat ik wat zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toevallig niet nee. Ik denk na voordat ik post.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja, tuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toevallig niet nee. Ik denk na voordat ik post.![]()
![]()
Je moet wel, anders krijg je er altijd gezeik mee, zeker in KLB, dus ik let wel op met wat ik zegquote:
Je zegt af en toe nog wel eens wat zinvolsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet wel, anders krijg je er altijd gezeik mee, zeker in KLB, dus ik let wel op met wat ik zeg![]()
![]()
quote:
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.![]()
HALLO EINZS !!@@SSA[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
whehe, ik zie dus zo 4 pagina's, en dacht meteen, wowie we hebben de oude snelheid weer..
heeft dat debielen fok die 25 post per pagina optie oppeens weer aanstaan![]()
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
quote:Jan Smit en Yolanthe uit elkaar
Uitgegeven: 19 mei 2009 12:03
Laatst gewijzigd: 19 mei 2009 12:17
AMSTERDAM - Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen hebben een punt gezet achter hun relatie. Het bekende Nederlandse koppel was al vanaf begin 2007 samen.
Dat heeft het management van de twee dinsdag tegenover RTL Boulevard bevestigd.
Smit en Cabau van Kasbergen lieten eerder nog samen een huis bouwen in Volendam. Daar trokken ze vorig jaar augustus in. Wat de reden van de breuk is, is nog niet officieel bekendgemaakt.
Wesley Sneijder
Het gerucht gaat dat Cabau van Kasbergen niet trouw is geweest. De actrice/presentatrice werd de afgelopen tijd meerdere malen gezien met voetballer Wesley Sneijder. Zaterdagnacht werden de twee gezien in Hilversum en Amsterdam.
RTL meldt dat Smit, Cabau van Kasbergen en hun managers dinsdagmiddag om de tafel gaan zitten om te kijken hoe ze het nieuws naar buiten gaan brengen.
Trouwen
Smit en Cabau van Kasbergen lieten gedurende hun relatie geen moment onbenut om de pers te laten hoe gelukkig ze met elkaar waren. Zo liet het koppel doorschemeren dat ze in de toekomst graag wilden trouwen en een gezin wilden stichten.
In maart liet de zanger nog op zijn onderarm een Spaanse tekst aanbrengen waarin hij Cabau van Kasbergen de eeuwige liefde verklaart.![]()
![]()
quote:SUKKEL!!!!1quote:In maart liet de zanger nog op zijn onderarm een Spaanse tekst aanbrengen waarin hij Cabau van Kasbergen de eeuwige liefde verklaart.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja, even bellen met ajax en nu ander vak![]()
![]()
Whats up with the flowAls ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
410?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja, even bellen met ajax en nu ander vak
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Sta toch nooit op dat vak. Maar nu lekker 200 betalen en op een vak staan waar de kaarten 260 zijn![]()
Geeft zichzelf, kurk_droog, een schouderklopje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |