quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
ok
TS is nu bang dat hij elk moment door zijn stadsgenoten in elkaar kan worden geslagen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef kanovinnie het volgende:
wat is de klacht?
Nou, je had sommige moeten zien kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:09 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
TS is nu bang dat hij elk moment door zijn stadsgenoten in elkaar kan worden geslagen?
Het is een complot, om TS eindelijk een keer een goed humeur te gunnen, zijn ze massaal naar het gemeentehuis gekomen om te doen alsof ze daar zaten voor een paspoort/ID/rijbewijs. In werkelijkheid kregen ze van de burgervader ieder 100 euro als ze aan dit sociale experiment mee wilde werken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:21 schreef NoBody122 het volgende:
Of die mensen zijn gewoon zo dom dat ze geen nummertje hadden getrokken
Holy shit, volgens mij ben je iets op het spoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is een complot, om TS eindelijk een keer een goed humeur te gunnen, zijn ze massaal naar het gemeentehuis gekomen om te doen alsof ze daar zaten voor een paspoort/ID/rijbewijs. In werkelijkheid kregen ze van de burgervader ieder 100 euro als ze aan dit sociale experiment mee wilde werken.
Omdat ik nooit genoeg geld bij elkaar kan krijgen om buiten de EU te reizen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:48 schreef Ritmo het volgende:
Waarom een ID-kaart?Ik doe een paspoort (+ ID-kaart) aangezien je voor veel landen nog een paspoort nodig hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is een complot, om TS eindelijk een keer een goed humeur te gunnen, zijn ze massaal naar het gemeentehuis gekomen om te doen alsof ze daar zaten voor een paspoort/ID/rijbewijs. In werkelijkheid kregen ze van de burgervader ieder 100 euro als ze aan dit sociale experiment mee wilde werken.
Dat dachten die andere mensen ook toen ze een "offer they couldn't refuse'' kregen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |