Een stukje vlees?quote:
Dat verklaart ook de stekende hoofdpijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:35 schreef mrbox het volgende:
Aah oke heeft er mogelijk mee te maken dat de nachten nu flink stukken warmer weer zijn
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
mogguh! Ik moet toch maar eens een tom tom aanschaffen, om nu de weg op te gaan zoeken bij een macdonalds hotspot op mn laptop is nietshave fun allemaal vandaag
Niet die!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:41 schreef kingmob het volgende:
Als je van zwart en heet houdt valt dat ook nog te regelen
koffie dus viezerikken![]()
Ik hou meer van bruinig en een beetje zoetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:41 schreef kingmob het volgende:
Als je van zwart en heet houdt valt dat ook nog te regelen
koffie dus viezerikken![]()
Ik ga voor wit en bloederigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hou meer van bruinig en een beetje zoet
thee dus
Jij vaart door de rode zee?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ga voor wit en bloederig
Wait... what?
Gewoon minder aantrekken in bedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat verklaart ook de stekende hoofdpijn![]()
Vanavond maar weer nachtmeisje spelen, dan slaap ik tenminste goed.
Saaie vakanties.. elk jaar hetzelfdequote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:46 schreef kingmob het volgende:
[..]
Elke zomer, soms duik ik er volledig in
Had ik maar vakantiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Saaie vakanties.. elk jaar hetzelfde
Dan kon je weer die rode zee induikenquote:
Nog minder!quote:
Exact, van je hobby's moet je het hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan kon je weer die rode zee induiken
Hij bedoelde: een dunner dekbed kopenquote:
absoluutquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Exact, van je hobby's moet je het hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |