Een stukje vlees?quote:
Dat verklaart ook de stekende hoofdpijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:35 schreef mrbox het volgende:
Aah oke heeft er mogelijk mee te maken dat de nachten nu flink stukken warmer weer zijn
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
mogguh! Ik moet toch maar eens een tom tom aanschaffen, om nu de weg op te gaan zoeken bij een macdonalds hotspot op mn laptop is nietshave fun allemaal vandaag
Niet die!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:41 schreef kingmob het volgende:
Als je van zwart en heet houdt valt dat ook nog te regelen
koffie dus viezerikken![]()
Ik hou meer van bruinig en een beetje zoetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:41 schreef kingmob het volgende:
Als je van zwart en heet houdt valt dat ook nog te regelen
koffie dus viezerikken![]()
Ik ga voor wit en bloederigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hou meer van bruinig en een beetje zoet
thee dus
Jij vaart door de rode zee?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ga voor wit en bloederig
Wait... what?
Gewoon minder aantrekken in bedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat verklaart ook de stekende hoofdpijn![]()
Vanavond maar weer nachtmeisje spelen, dan slaap ik tenminste goed.
Saaie vakanties.. elk jaar hetzelfdequote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:46 schreef kingmob het volgende:
[..]
Elke zomer, soms duik ik er volledig in
Had ik maar vakantiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Saaie vakanties.. elk jaar hetzelfde
Dan kon je weer die rode zee induikenquote:
Nog minder!quote:
Exact, van je hobby's moet je het hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan kon je weer die rode zee induiken
Hij bedoelde: een dunner dekbed kopenquote:
absoluutquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Exact, van je hobby's moet je het hebben
Je moet haar niet in moodjes hakken!quote:
Ik heb een 4seizoenendekbed, zonder(dunner) krijg ik het koudquote:
Je ligt nu zeker onder een soort van thermo bloedheet deken dingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een 4seizoenendekbed, maar dan krijg ik het koud
Ik zet mijn elektrische deken nog steeds aan jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:58 schreef rival het volgende:
Je ligt nu zeker onder een soort van thermo bloedheet deken ding
In mootjes mag dus welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet haar niet in moodjes hakken!
kutmuts!quote:
Dan is het dus de gewenningsperiodequote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een 4seizoenendekbed, zonder(dunner) krijg ik het koud
heb je ook mootswings?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet haar niet in moodjes hakken!
Iemand moet het zeggen/vinden hèquote:
Nee, ik ben gewoon een watje!quote:
absoluutquote:
Dat zijn de mooiste periodes in mijn levenquote:
Sletjequote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij bedoelde: een dunner dekbed kopen
Ow typische vrouw dat je er benquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een 4seizoenendekbed, maar dan krijg ik het koud
Damn, als dát me al een slet maaktquote:
Ja, ik moet mezelf warm houden!quote:Ow typische vrouw dat je er ben
Moet je nagaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Damn, als dát me al een slet maakt![]()
[..]
Ja, ik moet mezelf warm houden!
Ik kan dat heel goed zelf bepalenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef mrbox het volgende:
Moet je nagaan![]()
Maar zet idd die elektrische deken maar uit ja![]()
Let's look at the facts :quote:
Ten eerste; feiten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:12 schreef mrbox het volgende:
Let's look at the facts :Headache Early attendance at work
Yeah your right you do fine on your own
Jaquote:
Niet zo serieusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ten eerste; feiten?![]()
Ten tweede; slaap jij nooit een nachtje slecht?
Conclusies trekken is niet je ding, blijkbaar.
Speciaal voor jou ff :quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ten eerste; feiten?![]()
Conclusies trekken is niet je ding, blijkbaar.
Gevoelig puntje dat onafhankelijk zijn ?quote:U hebt gezocht op het woord: Feiten.
RESULTAAT
feit het; o -en 1 daad, handeling 2 gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat: in ~e feitelijk
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:14 schreef Nouk84 het volgende:
vergeet je poesje niet he!quote:
Correctquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:18 schreef mrbox het volgende:
Speciaal voor jou ff :
Gevoelig puntje dat onafhankelijk zijn ?
Tot nu toe:quote:
Stel jij 'm op?!quote:
HW is geen modje?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tot nu toe:
jij, bels, cue, nouk, HW, ripley, 2 modjes, en 2 nieuwe van het topic.. zoiets?
Ik wist dat de vraag zou komenquote:
Ja ik wist dat allangquote:
Wie niet, ik ben meer meubilair-crewquote:
Zo'n tumor waar je niet meer vanaf komtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie niet, ik ben meer meubilair-crew.
Ja maar soms heb je er meer last van als je hem laat verwijderenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
gelijk heb je, ook een tumor kan je tegenwoordig vaak verwijderen
Als je nu geen klachten hebt kan je hem inderdaad laten zitten en gewoon negerenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar soms heb je er meer last van als je hem laat verwijderen
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:46 schreef timbob het volgende:
Hoi
Ik ben jarig.
Dat was het.
Kusje, timbob
En nu moet ik m'n bed uit
Happy B-day!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:46 schreef timbob het volgende:
Hoi
Ik ben jarig.
Dat was het.
Kusje, timbob
En nu moet ik m'n bed uit
Ik hoorde gisteren dat de regen voornamelijk in het Zuid-oosten zal vallen. Maar we houden het gewoon ff in de gaten hoe en wat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
0-2 mm regen op donderdag, max 21 graden, wel 60% kans op neerslag. Maar 0-2 mm ga je niet dood aan
Als 'ie groot genoeg is om als Fatboy® te fungeren?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Sinds wanneer valt een tumor onder meubilair?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:56 schreef KudFokker het volgende:
60% kans op regen!!
Het is toch altijd 50% - 50%: wel óf niet?
Dat was mijn vermoeden ook alquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:58 schreef AirwiN het volgende:
Als 'ie groot genoeg is om als Fatboy® te fungeren?
dat kan!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
Als ik vrijdag met haar over het strand loop, kan ik dan haar hand vastpakken of is dat raar als ik haar nog niet gezoend heb ?
Of maakt die volgorde niet echt uit... ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan!
waarom heb je daar perse vrouwn voor nodig?Die weten beter wat ze zelf makkelijker of ongemakkelijk vinden lijkt mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Ligt er volledig aan wat ik van diegene vind/wilquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef KudFokker het volgende:
Die weten beter wat ze zelf makkelijker of ongemakkelijk vinden lijkt mij
In het ergste geval verpest je het gewoonquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
Ok even een vraagje aan de dames!
Als ik vrijdag met haar over het strand loop, kan ik dan haar hand vastpakken of is dat raar als ik haar nog niet gezoend heb ?
Niet raar. Als zij het wel raar vindt merk je dat vanzelf.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
Hmm, nee dat zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |