abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:29:24 #126
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_72425878
die van Lishe/Lena zijn wel heel stoer zeg!

Nou kijk Moussy, áls je dus wel 'gezegend' bent met van die heerlijke platpooties dan heb je de pech dat er niet héél veel keuze is. Schoenen die én dus precies goed zitten én ook nog eens leuk/jouw stijl zijn, zijn écht niet heel makkelijk te vinden. Het aanbod ís gewoon echt niet heel groot.
Wij zijn nu zo ver dat we voor W de laatste twee jaar bij één specifieke winkel meteen in één keer konden slagen, lukt dat niet dan hebben we een tweede speciaalzaak achter de hand waar het meestal ook wel lukt (meestal al wel met wat meer moeite) Lukt het daar ook niet dan is er nog een optie maar daar gaan we liever niet heen als het echt niet hoeft.
Nu na een jaar of vier zijn we eindelijk op dat punt aan gekomen dat we niet meer stad-en-land winkel-in-winkel-uit hoeven voor een paar schoenen.
Iets waar W trouwens ook heeeeeeeel erg blij mee is want na twee winkels heeft hij al het zin er af en word ie megasjaggo.
(en dan willen je vader en moeder tóch weer terug nar die eerste winkel )

En zes of zeven winkels, meerdere schoenen per winkel passen, op een dag was dan echt geen uitzondering. Ik kan dus snappen dat je daar geen zin in hebt.
"Dat geteut waar wat waar te koop is iedere keer" snap ik dus wel want het kan wel degelijk helpen als je weet of een bepaalde winkel het merk schoenen wat jouw kind nou toevallig wél past verkoopt zodat je niet een hele dag uit hoeft te trekken om je kind van (passende) schoenen te voorzien.

Schnappu? *kusje*knuffel*kroel*
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:30:43 #127
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_72425910
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:03 schreef moussy het volgende:

[..]

Hebben ze er ook brede schoenen? Dan is er iig vast één adresje bekend
Whehehehe over stad-en-land afzoeken gesproken.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  † In Memoriam † vrijdag 4 september 2009 @ 10:32:57 #128
7074 moussy
kuttekop
pi_72425956
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:30 schreef Noli. het volgende:

[..]

Whehehehe over stad-en-land afzoeken gesproken.
een adres is een adres, niet piepen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:34:44 #129
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_72425998
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:02 schreef Lishe het volgende:
Nee kim, zijn 30 euro in een belgische winkel alla shoediscount schoens! Ik wil zondag wel gaan kjken voor je?


Die ik in mijn handen had waren zeker het dubbele! . Ik weet alleen niet of ik nog een paar laarzen hier thuis kan verkopen, nadat er deze week allemaal nieuwe schoenen aangeschaft zijn . Daarom was ik ook nieuwsgierig naar het merk, ik denk dan kan ik ze volgende maand op internet kopen, als iedereen het vergeten is .

Maar nu moet ik wel even nadenken, want het scheelt wel erg veel . Lief van het aanbod in ieder geval!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  † In Memoriam † vrijdag 4 september 2009 @ 10:36:45 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_72426049
En wat dan gewoon enz door Lishe mee laten nemen en gewoon tussen de rest zetten, valt niet op Of anders over een week of 3 uit de kast trekken; Kijk eens wat ik koopt heeft via inet?!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:49:48 #131
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72426367
Ik google dadelijk even of ik ze online zie.
En ik doe ook aan koop nu, betaal later
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:49:54 #132
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_72427859
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:36 schreef moussy het volgende:
En wat dan gewoon enz door Lishe mee laten nemen en gewoon tussen de rest zetten, valt niet op Of anders over een week of 3 uit de kast trekken; Kijk eens wat ik koopt heeft via inet?!
Nee, dat ziet ie wel, de helft van de schoenen heeft hij uitgezocht, dus nu is ie extra alert of ik ze ook wel aantrek . Lishe, ben je over een maand (of twee) daar weer in de buurt? Dan weet ik gelijk of ik ze beter nog een maat groter kan kopen dan dat we nu voor haar gekocht hebben .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:15:47 #133
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72428508
Heb geen bang, ik ben daar om de weeks in de buurt!
( nu heb ik al besloten dat ik voor luuk ook moet. Met dank aan lilah <3 )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 september 2009 @ 12:28:42 #134
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72428828
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:29 schreef Noli. het volgende:
die van Lishe/Lena zijn wel heel stoer zeg!

Nou kijk Moussy, áls je dus wel 'gezegend' bent met van die heerlijke platpooties dan heb je de pech dat er niet héél veel keuze is. Schoenen die én dus precies goed zitten én ook nog eens leuk/jouw stijl zijn, zijn écht niet heel makkelijk te vinden. Het aanbod ís gewoon echt niet heel groot.
Wij zijn nu zo ver dat we voor W de laatste twee jaar bij één specifieke winkel meteen in één keer konden slagen, lukt dat niet dan hebben we een tweede speciaalzaak achter de hand waar het meestal ook wel lukt (meestal al wel met wat meer moeite) Lukt het daar ook niet dan is er nog een optie maar daar gaan we liever niet heen als het echt niet hoeft.
Nu na een jaar of vier zijn we eindelijk op dat punt aan gekomen dat we niet meer stad-en-land winkel-in-winkel-uit hoeven voor een paar schoenen.
Iets waar W trouwens ook heeeeeeeel erg blij mee is want na twee winkels heeft hij al het zin er af en word ie megasjaggo.
(en dan willen je vader en moeder tóch weer terug nar die eerste winkel )

En zes of zeven winkels, meerdere schoenen per winkel passen, op een dag was dan echt geen uitzondering. Ik kan dus snappen dat je daar geen zin in hebt.
"Dat geteut waar wat waar te koop is iedere keer" snap ik dus wel want het kan wel degelijk helpen als je weet of een bepaalde winkel het merk schoenen wat jouw kind nou toevallig wél past verkoopt zodat je niet een hele dag uit hoeft te trekken om je kind van (passende) schoenen te voorzien.

Schnappu? *kusje*knuffel*kroel*
Andersom is het natuurlijk precies hetzelfde... Isa heeft hele smalle pootjes en de gemiddelde winterlaars is dus veel te breed. Een goed passende schoen/laars vinden, is hier net zo lastig. Gewoon net zo lang zoeken tot iets past, om de voet en binnen het budget
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:53:16 #135
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_72429497
Oeh ja Sjeen..
Flobberende laarzen en schoenen. En bij elke pas die je zet opletten dat je je schoenen niet laat staan.

Da's ook zo iets en daarvoor geld hetzelfde.
Hoe is dat eigenlijk gesteld met smalle maten? Ik weet dat er in speciaalzaken juist vaak wel (brede)breedtematen zijn maar heb (gelukkig heeft H een 'gewone' voet) nooit echt op smalle maten gelet.


* Noli. heeft voor een brede platte voet en achter juist heeeeel smal. Dus herkent het fenomeen wel een heeeeel klein beetje.
al is het voor mij vaak goed op te lossen met veel passen en opvullen met zooltjes (het platte voor)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 september 2009 @ 13:00:08 #136
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72429661
Drama vaak, want alle laarzen die Isa mooi vindt, passen gewoon niet. Ze slipt eruit... Dat is dus altijd echt gewoon net zolang zoeken tot een model mooi aansluit. Gelukkig hebben we in Aubel, hier vlak over de grens een hele fijne zaak gevonden die altijd de overjarige modellen in de uitverkoop hebben. Dus daar gaan we eens in de zoveel tijd gewoon kijken of er iets leuks tussen ligt. Maar afgelopen jaar heb ik stad en land afgelopen en uiteindelijk een 'echtelijke ruzie' geriskeerd vanwege de budgetoverschrijding

Met sandalen hebben we altijd zo'n model waar voor ook klitteband zit, die kun je dan fijn afstellen. En het model meisjesschoen met enkelbandje bovenover de voet en een dichte neus, daar moet meestal een zooltje in, zodat het geheel beter aansluit.

En zo is er volgens mij met kleren en schoenen vinden altijd wel wat Een kwestie van goed zoeken en onthouden waar je het jaar ervoor goed geslaagd bent
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_72443368
Ik heb deze vanmiddag voor Mahre gekocht!


En deze wil ik eigenlijk ook nog....
  zaterdag 5 september 2009 @ 17:21:28 #138
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_72464881
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 20:36 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb deze vanmiddag voor Mahre gekocht!
[ afbeelding ]

En deze wil ik eigenlijk ook nog....
[ afbeelding ]
die onderste zag ik vanmiddag ook staan.. vond ze ook al zo leuk

Deze heeft Nienke sinds een uurtje: (de bruin met roze uitvoering)


Ik vond deze ook zo schattig (met roze stiksel en het ruitje ook heel subtiel roze) maar die gingen maar tot maat 20 en daar kon Nienke nog maar net aan in..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_72467363
wat een leuke schoentjes.

wij gaan voor de oudste volgende week weer shoppen

lishe vertel eens waar de winkel is waar jij naar toe gaat?
die paarse zijn echt gaaf
mama van 3 kids!
  zondag 6 september 2009 @ 15:26:52 #140
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72487451
Na paar dagen googlen heb ik zojuist deze besteld:





En ik denk dat deze er ook nog bij komen...:



Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72488656
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 20:36 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb deze vanmiddag voor Mahre gekocht!
[ afbeelding ]

En deze wil ik eigenlijk ook nog....
[ afbeelding ]
Waar heb je deze laarzen vandaag Lenaatje? Zijn het Clics?
pi_72490099
Oh Tex die bovenste zijn leuk Waar komen die vandaan?
pi_72490225
pixels, aan 't linkje te zien zijn 't scapino's.

tex, die zijn leuk zeg!
  zondag 6 september 2009 @ 17:15:36 #144
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72490369
Hier

Het zijn meer slofjes dan schoentjes

[ Bericht 6% gewijzigd door texelonia op 06-09-2009 17:30:44 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72490432
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:13 schreef Pixels24 het volgende:

[..]

Waar heb je deze laarzen vandaag Lenaatje? Zijn het Clics?
Gewoon bij Scapino!
pi_72530781
Ik moet ook weer op zoek naar laarsjes.

De bruine clic laarzen van David zijn te klein geworden
pi_72534635
ah, welke maat zijn ze? (vast niet in maat 30 .... of 34.... ).
  maandag 7 september 2009 @ 22:11:37 #148
11682 Moonah
Jolie femme
pi_72534797
Maat 27 he Lily???
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 7 september 2009 @ 22:30:21 #149
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72535764
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef Lishe het volgende:
Ik heb voor Lena deze gekocht:
[ afbeelding ]
Ze zijn hardpaars en komen een sukje boven haar enkel. Wijd en stoer, ik ben er verliefd op en ze waren echt heel goedkoop, in belgie.

En voor meisjesmeisjes moeders: ik zag bij de Schoenenreus hele gave knalrose enkellaarsjes, tot maat 25 ofzo.
Ik heb zaterdag precies dezelfde zien staan bij Bristol! Ze waren er ook in ecru, voor 29,95!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72541944
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef Moonah het volgende:
Maat 27 he Lily???
nee, helaas niet (want David heeft nu 27).

het is maat 26
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')