die zijn zeker leuk!!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aahw die onderste zijn leuk!
Die van Mikael waren een kado maar die van Leander gewoon bij een sportzaak.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:21 schreef bodpa09 het volgende:
Waar heb je die puma's gekocht MeNicole?
Hier is het hek van de dam, hij loopt nu liever dan hij kruipt. Wat zijn handige schoentjes voor buiten? En lieten jullie het eerste paar aanmeten of kocht je gewoon iets in de winkel?
Oooh! *Klikt snel weg...quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:13 schreef innepin het volgende:
Wow Oeke wat een leukerds![]()
Tis dat er 2-4 maanden bij staat, anders had ik ze nu gekocht
Nienke heb ik maar maat 23 aangetrokken met dikke sokken. Kleiner heb ik ze niet kunnen vinden iig..quote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef krijtlijk het volgende:
Weet iemand waar ik sneeuwlaarsjes kan krijgen in maat 21?
Ik ben bij de Scapino en Schoenreus en wat andere schoenenwinkels geweest maar ik kan ze nergens vindenIemand een idee?
ik ben heel amersfoort en harlingen en leeuwarden afgeweest, niks meer te krijgen. Maat 32 was hier nog wel bij de Scapino (1 paarquote:Op maandag 21 december 2009 16:27 schreef krijtlijk het volgende:
Regenlaarsjes met dikke sokken had ik al geprobeerd maar hij had daarna echt ijskoude voetjes.
Ben net nog even bij van Haren en bij Bristol geweest maar daar was alles uitverkocht. Morgen ga ik nog een keer naar Scapino en als ik ze dan nog niet heb dan ga ik even bij het tuincentrum kijken.
bij een prenetal stadswinkel, daar was het niet de dag voor oud en nieuw. Heb niet gevraagd of ze weer nieuwe kregen.quote:
Waar heb je die vandaan? Mijn dochtertje heeft ook wel babynikes maar dan een ander model en daar is ze bijna uitgegroeid, dus nu wou ik op zoek naar dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |