quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:42 schreef Luchtbel het volgende:
Het kan ook stilstaan. Jolie heeft al een hele tijd maat 28.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:44 schreef Sugar het volgende:
Maria (4 jaar 8 maanden) heeft maat 26!En vandaag draagt ze nog schoentjes maat 25 zelfs.
![]()
![]()
En Storm (2 jaar 8 maanden) heeft maat 23/24 nu.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:51 schreef bixister het volgende:
Anna heeft maat 28.en dat vond ik al best klein vergeleken met die schuiten van Piet.
Wat BM zegt, ik heb ze ook bij Pepatino vandaan.quote:
Cas staat ook stil, alleen op maat 29, dat heeft hij al sinds september vorig jaar ongeveer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:33 schreef E.T. het volgende:
Tijn heeft al een hele tijd 24 en Saskia al een hele tijd 27..
De zomerschoenen en sandalen van vorig jaar passen ook nog primaen de gympen die ik voor Saskia toen tegenkwam in maat 28 ("voor het najaar"
) schuiven ook gewoon een jaartje op
gisteren nog even op laten meten en ... ze moet nu zelfs al maat 29 hebben!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:59 schreef lily het volgende:
Zit Anna al in maat 28, Bix? Ze is geloof ik ook groot toch?
David zit nu in 26
die van mij ook.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Die crocs geven toch totaal geen steun?? Geen stevige hiel, geen sluiting die je aan kunt trekken zodat de schoen goed om de voet sluit. Geen breedtematen. Wat noem jij een goede pasvorm? De vorm van het voetbed?
En verder lijkt het me dat ze ook geen zweet absorberen, hetgeen leren schoenen wel doen.
Sorry voor de offtopic, maar mijn bek viel open!
ik ben ook een blotenvoeten loper!! Heerlijk!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:42 schreef MamsX het volgende:
Dat dus inderdaad, blote voetjes is toch zo goed?
Ik verbaas me dan ook over sommige kinderzooltjes, en wat voor vorm daar in de zolen zit.
Ik ben zelf een echte blote voeten loper, het liefst overal en altijd
Mijn fysio beveelt ze zelfs aan voor rug/heup/en bekkenklachten vanwege hun pasvorm en ondersteuning van de hiel en dergelijke. Ik vind ze te lelijk, dus zou ze als volwassene zelf nooit dragen, maar ik kan me voorstellen dat als iedere verpleegster erop loopt, ze ongetwijfeld goed zullen zitten en een goede pasvorm hebben.quote:quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Die crocs geven toch totaal geen steun?? Geen stevige hiel, geen sluiting die je aan kunt trekken zodat de schoen goed om de voet sluit. Geen breedtematen. Wat noem jij een goede pasvorm? De vorm van het voetbed?
En verder lijkt het me dat ze ook geen zweet absorberen, hetgeen leren schoenen wel doen.
Sorry voor de offtopic, maar mijn bek viel open!
de aldi krijgt/heeft ze en hier liggen ze ook bij de DA drogist.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:31 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb nog steeds geen neppers gevonden![]()
Of modelletjes die ik écht niet mooi vind, met legerprint ofzo. Ik wil eigenlijk gewoon effen gekleurde neppers.
Weet iemand nog waar ze te koop zouden kunnen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn leukquote:Op maandag 6 juli 2009 13:16 schreef MamsX het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik donderdag voor X gekocht
Die vind ik ook heel erg leukquote:Op maandag 6 juli 2009 13:25 schreef appelsap het volgende:
Die zijn echt schattig MamsX.
Damian heeft ook weer nieuwe schoenen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:31 schreef Bass-Miss het volgende:
Voor Fonske:
[ afbeelding ]
En deze alvast voor Elodie.
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad echt niet duur! Maar wanneer kunnen ze zoiets aan denk je? Als ze een beetje gaan kruipen of net lopen? Of zijn ze echt heel klein?quote:
Niet leuk?quote:
Ze zijn iig erg grappig. Ik zou het zelf niet kiezen, maar denk wel dat alle kleine meisjes er gek van zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet leuk?
ik vind ze zo leuk voor mn stoere peutertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |