Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je vrouw heeft haar op d'r reet en in haar naad?
So sorry, man.
Nouja, je had het over het bespreken van de tarrels van je geliefde. Ik dacht dat je het hier dus over vrouwen had, of had je het over mannen?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:24 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik hoorde mijn toenmalig vriendje ooit zeggen over de vriendin van zijn vriend.
Oh zij? Tien pond kut...
Walgelijk! Heb het meteen uitgemaakt met die boerelul uiteraard
Dit dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 05:41 schreef sinadO het volgende:
Gast, beetje te vroeg voor pretentieuze zooi, dunkt me...
Ben jij de echte Hank Moody?quote:
Ik is vrijgezel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nouja, je had het over het bespreken van de tarrels van je geliefde. Ik dacht dat je het hier dus over vrouwen had, of had je het over mannen?
Ik ben ook wel heel benieuwd wat dat nou weer betekentquote:
Als jij onder ongelofelijk negatief/beledigend verstaat dat je een man neukbaar of niet neukbaar noemt, dan vind ik dat nog wel meevallen. Het is begrijpelijk dat je daarin een onderscheid maakt. De één vind je nu eenmaal seksueel aantrekkelijk en de ander niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:59 schreef Registratiedienst het volgende:
Maar Servus, ik ben ook ongelofelijk negatief/beledigend als het over mannen/jongens gaat die ik bah vind. Ik heb het ook over neukbare en niet neukbare gasten.
Verbaasd me niets dat je in Groningen woont.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:04 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Als jij onder ongelofelijk negatief/beledigend verstaat dat je een man neukbaar of niet neukbaar noemt, dan vind ik dat nog wel meevallen. Het is begrijpelijk dat je daarin een onderscheid maakt. De één vind je nu eenmaal seksueel aantrekkelijk en de ander niet.
Maar anders vraag ik mij af hoe je dat verenigt met het maatschappelijke ideaal dat zich zo sterk door jouw hart heeft laten omarmen. Waarom negatief en beledigend zijn naar medemensen? Ik was in de veronderstelling (dat wordt althans altijd zo passioneel verkondigt) dat het ideaal van het sociaal-liberalisme a giant leap for human civilization heeft betekend. Is het dan toch zo dat het, zoals ik voorzichtig durf te constateren uit allerhande observaties, in de praktijk vooral leidt tot een broeinest van prehistorische taferelen?
Respect en naastenliefde, misschien zijn ze eenvoudigweg niet aan de mens besteed.
Aah daarvoor stond dat woord dus in dat rijtje, ik begreep het al nooit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 05:41 schreef sinadO het volgende:
Gast, beetje te vroeg voor pretentieuze zooi, dunkt me...
Leg dat woordenboek eens weg manquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:04 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Als jij onder ongelofelijk negatief/beledigend verstaat dat je een man neukbaar of niet neukbaar noemt, dan vind ik dat nog wel meevallen. Het is begrijpelijk dat je daarin een onderscheid maakt. De één vind je nu eenmaal seksueel aantrekkelijk en de ander niet.
Maar anders vraag ik mij af hoe je dat verenigt met het maatschappelijke ideaal dat zich zo sterk door jouw hart heeft laten omarmen. Waarom negatief en beledigend zijn naar medemensen? Ik was in de veronderstelling (dat wordt althans altijd zo passioneel verkondigt) dat het ideaal van het sociaal-liberalisme a giant leap for human civilization heeft betekend. Is het dan toch zo dat het, zoals ik voorzichtig durf te constateren uit allerhande observaties, in de praktijk vooral leidt tot een broeinest van prehistorische taferelen?
Respect en naastenliefde, misschien zijn ze eenvoudigweg niet aan de mens besteed.
Maar daar is ook helemaal niets mis mee hoor. Dat doe ik ook net zo goed. Maar er zijn wat mij betreft wel grenzen. En voordat dat weer verkeerd wordt opgevat (wat hier meer regel dan uitzondering schijnt te zijn), die grenzen stel ik alleen voor mijzelf en niet voor anderen. Ik wens echter niet veroordeeld te worden omdat ik er niet aan mee doe. Dat gebeurt echter wel en daarom trek ik de merits van de vermeende bevrijding van het individu in twijfel. Die zijn er namelijk niet. De zaken zijn alleen nu omgekeerd. De aard van de mens verandert niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:40 schreef Aurelianus het volgende:
Zie het als een ritueel. Rituelen zijn niet rationeel maar dienen om groepsbanden te versterken. Mannen onder elkaar bouwen solidariteit op door op die manier met elkaar te praten over het andere geslacht.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:16 schreef Triptamine het volgende:
Verder:- topic van een seksueel gefrustreerde hormonenbom
eensquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:30 schreef servus_universitas het volgende:
[..]Ja, dat zal het zijn inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |