Nu kom ik zeker niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:58 schreef -Datdus- het volgende:
haha kom je daar blijkt iedereen lelijk!
niet doen dus![]()
Ik durf ze toch niet aan te kijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:58 schreef -Datdus- het volgende:
haha kom je daar blijkt iedereen lelijk!
niet doen dus![]()
Dan moeten we gewoon allemaal thuis blijven en in dit topic blijven posten, en het een online gathering noemen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik al zou durven kan dat een probleem zijn ik heb namelijk geen laptop.
Alleen het idee al om een vreemd iemand aan te kijken ik moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik durf ze toch niet aan te kijken
Dat is een goed ideequote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dan moeten we gewoon allemaal thuis blijven en in dit topic blijven posten, en het een online gathering noemen.
alleen het idee al om naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen het idee al om een vreemd iemand aan te kijken ik moet er niet aan denken
Helaas moet dat soms. En het went nooit.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
alleen het idee al om naar buiten te gaan![]()
Gelukkig kun je nu online boodschappen doen en kleren kopen. Dat scheelt weer.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas moet dat soms. En het went nooit.
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je nu online boodschappen doen en kleren kopen. Dat scheelt weer.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alleen Grolsch.
Je durft toch geen nee te zeggen
Nee. We kunnen niet het risico lopen dat je opeens tegen iemand gaat praten ofzo. Je zou de rest meteen wegjagen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:48 schreef Cmonv het volgende:
ik ben niet verlegen maar het lijkt me wel gezellig.. mag ik nu nog komen?
quote:
Je komt. Anders komen we naar je toe.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:50 schreef tong80 het volgende:
Te veel asserieviteit
Ik kom echt niet.
Hopen dat er meer zijn die dat doen
Ik doe niet openquote:
Ja inderdaad alleen het idee al.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee. We kunnen niet het risico lopen dat je opeens tegen iemand gaat praten ofzo. Je zou de rest meteen wegjagen waarschijnlijk.
Verlegen mensen zijn toch veel te verlegen om tegen een ban aan te lopen?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:18 schreef luciano het volgende:
Mag ik met mijn vader komen , ook al is die geen Fokker ? Ik vind het toch een beetje eng alleen.......
Enne ........ stel nou , en dan bedoel ik echt hypothetisch natuurlijk , STEL nou dat ik op dat moment een BAN zou hebben :
a) MAG je dan überhaupt wel komen.
b) Word ik dan niet in elkaar gemept ofzo omdat ik een zwakkeling ben met een ban aan mijn broek, want echte kerels krijgen geen ban hoor ik altijd. Die balanceren op het randje maar weten een ban altijd te ontlopen ( er wordt wat afgezogen zo links en rechts waarschijnlijk )
c) Is allemaal hypothetisch uiteraard , want ik ben de goedheid zelve......
Deze vraag is speciaal voor TS , want die is nogal een expert op BAN_gebied hoorde ik
Het was ook uiteraard een geheel ONTERECHTE banquote:Op maandag 6 juli 2009 16:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Verlegen mensen zijn toch veel te verlegen om tegen een ban aan te lopen?
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:35 schreef luciano het volgende:
[..]
Het was ook uiteraard een geheel ONTERECHTE ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |