Alsof ik nu wel bewijs zou hebben mochten ze het abonnement niet stopzetten. Tenzij ik het aangetekend laat verzenden , maar dan zijn de kosten nog fokking hogerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Met papier heb je tenminste geen gezeik over bewijslast, officiële zaken regel ik zo veel mogelijk op papier, want dan sta je sterk.
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:45 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Een abonnement afsluiten kan namelijk wel via de email en dan is het ook gewoon bindend , dus andersom ook lijkt me.
Gelul. Er zijn zat bedrijven waar je wel via internet kan opzeggen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:22 schreef LockonStratos het volgende:
Ze hebben gewoon je handtekening nodig hoor...
Onlangs mijn internetabo bij Alice telefonisch opgezegd, net zo makkelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:22 schreef LockonStratos het volgende:
Ze hebben gewoon je handtekening nodig hoor...
Aangetekend is ook geen bewijs. Je hebt alleen bewijs dat er een envelop is aangekomen bij de ontvanger. Je kan niet bewijzen wát er in die envelop zit, aangezien de postbode die brief niet leest. En een kopie die je bewaart hoeft ook geen kopie van de verzonden brief te zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:45 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Alsof ik nu wel bewijs zou hebben mochten ze het abonnement niet stopzetten. Tenzij ik het aangetekend laat verzenden , maar dan zijn de kosten nog fokking hoger![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |