Wilde fantasie weer, woeiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:37 schreef Toverheks het volgende:
Pim heeft 4 uur de tijd, nou eerst een half uurtje naar de grond staren,beetje over de koetjes en de kalfjes zeuren dan met een draai Eline vast pakken ,haar tegen het *muurtje* nemen, hartstochtelijk slissen alle code`s die hij gister uit het hoofd heeft geleerd, dan tegen Eline fluisterd, als je niks vertelt dan zal je merken als IK de Finale win (heb de grootste achterban die er geld in pompen het hele dorp dus) dan wil ik jou best er wat van geven.
Eline denkt na, en fluistert later in zijn oor, ohhh dolletjes, kan ik het wafeltangeTje, FohnTje, WinpertangenTje, en een nieuw MascaraaTje kopen.
Ik vind het ook wel genoeg geweest... voor hen en voor ons.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
van mij mogen ze ook weer binnen slapen en dat ze weer een normale dag en nacht ritme krijgen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:39 schreef BobbyRond het volgende:
Ik ga maar weer ff wat aan m'n school doen!
Later lui!
Het is gestuurd door de regie. Zoals die al voortdurend sturen en manipuleren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:37 schreef snetje het volgende:
[..]
dus jij denkt echt dat boven dit alles zo in scene heeft gezet???
Ik ben voor een POLL hierover op de Bunkersite.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
van mij mogen ze ook weer binnen slapen en dat ze weer een normale dag en nacht ritme krijgen.
Hoe laat moeten die samen wacht lopen, weet jij dat misschien?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:38 schreef wicky. het volgende:
[..]
Marielin vs Jeroen is het zelfde als Peter vs Jeroenhaat & liefde
![]()
en Marilien zegt nu wat en wordt compleet niet gehoord door die 2 .... begint al goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ze zijn uiteindelijk toch nog een gesprek begonnen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:39 schreef BobbyRond het volgende:
Ik ga maar weer ff wat aan m'n school doen!
Later lui!
Nee, geen wilde fantasieen, maar wordt werkelijkheid, zie het helemaal voor me, beetje ontspanning is ook nodig hoor.quote:
eensch, dit heeft lang genoeg geduurdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben voor een POLL hierover op de Bunkersite.
Hoedje nodig?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is gestuurd door de regie. Zoals die al voortdurend sturen en manipuleren.
Eerst het kaf maar eens van het koren scheiden... weg met die freeloaders...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel genoeg geweest... voor hen en voor ons.
houden zo!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:42 schreef snetje het volgende:
[..]
en Marilien zegt nu wat en wordt compleet niet gehoord door die 2 .... begint al goed
Ja ik dus ook! maarja wie = ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:43 schreef Resii het volgende:
Ben het met veel eens,..
Maar vind nu ten opzichte van marielin dat eline haar trui moet inleveren.. eerlijk is eerlijk
okeuuujjj ... dus iedereen zit al die tijd voor nop te stemmen op al die polls... he getsie...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is gestuurd door de regie. Zoals die al voortdurend sturen en manipuleren.
Goed tegen de buitenaardse wezens die je hersenen in proberen te komenquote:
Dat is al 'n keer geweest, DGKquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:35 schreef lies1958 het volgende:
.... Neem dan een grotere tuin met een paar tentjes erin en laat het zich daar allemaal afspelen. ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |