Marielin kan waarschijnlijk niet meer slapen, die heeft zich al te druk gemaakt om het gepraat en gesnurk.quote:
trustequote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:09 schreef Toverheks het volgende:
Leuke mensen, ik zie het in mijn glazen bolletje, dit trek ik niet een hele nacht, al ben ik natuurlijk wel een bikel.
Dus ik stap op mijn bezemsteel en vlieg naar de slaapkamer.
allemaal slaap lekker en wie er nog opblijven, veel plezier met elkaar.
Ik weet van niks,niet zekerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooi!!!!! je kent me nu al zo lang, en je weet en zeg het maar hardop, ik heb altijd gelijk, ik zie zoveel in mijn glazen bolletje dat ik er zelf wel eens bang van wordt![]()
3 teefjes hebben (cavaliers) .. waarvan 2 loops en 1 deed alsof en dan een rare geile chiwawa er achteraan ... wordt je ook niet vrolijk van .... heb hem maar een babyrompertje aangetrokken ... hij was compleet van slag ....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dan heb je niet geboft inderdaad.
ik heb het een keer meegemaakt toen kregen wij een reu te logeren en wij hadden zelf een teefje wat loops werd. we hebben die reu in de kelder moeten opsluiten en die heeft nachten lang gehuild
quote:
weet jij soms hoe laat zij samen wacht hebben?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:22 schreef akveor het volgende:
Tering dit is echt hard snurken wat Jeroen doet... dit is ook de eerste keer dat Marielin samen met Jeroen moet slapen. En daarna 4 uur wakker....
mooi, emo-Talkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat nu over dissociatie van het eigen lichaam.
Het is alweer voorbij geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:29 schreef swarmahoer het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is alweer voorbij geloof ik.
Het gesnurk wordt nu dusdanig hard, dat het steeds moeilijker te volgen is.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:27 schreef snetje het volgende:
[..]
3 teefjes hebben (cavaliers) .. waarvan 2 loops en 1 deed alsof en dan een rare geile chiwawa er achteraan ... wordt je ook niet vrolijk van .... heb hem maar een babyrompertje aangetrokken ... hij was compleet van slag ....
Ja iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is alweer voorbij geloof ik.
Het gesnurk wordt nu dusdanig hard, dat het steeds moeilijker te volgen is.
oei oei...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:31 schreef lies1958 het volgende:
Als ik jeroen zo hoor weet ik nu zeker dat zijn vriendin het best wel lekker vindt dat hij een tijdje wieberen is. Dit is het geluid wat je tot een moord toe kan aanzetten.
gek genoeg vind ik dit juist heerlijk als dat zo naast je slaaptquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:31 schreef lies1958 het volgende:
Als ik jeroen zo hoor weet ik nu zeker dat zijn vriendin het best wel lekker vindt dat hij een tijdje wieberen is. Dit is het geluid wat je tot een moord toe kan aanzetten.
Lief!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
gek genoeg vind ik dit juist heerlijk als dat zo naast je slaapt![]()
geeft mij een gevoel van veiligheid
Nou mij niet.Ik ga geen neus dichtknijpen "want dat kan gevaarlijk zijn heb ik gehoord"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
gek genoeg vind ik dit juist heerlijk als dat zo naast je slaapt![]()
geeft mij een gevoel van veiligheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |