Sproetjes ? Leef je nog? Volgens mij is het al woensdag geweest !quote:Op dinsdag 7 september 2010 04:47 schreef sproetjes het volgende:
Dankje!!! Nog 45 min en k ga de vandoortot woensdag avond!!
Sporttest kun je wat aan doenquote:Op maandag 13 september 2010 20:56 schreef joeftw het volgende:
Ik heb nu ook de selectie voor Limburg-Noord.. gesolliciteerd, voorlichting en intake heb ik gehad. Maar ja, nu pas het echte werk. De selectie. Ben toch wel beetje nerveus. Vooral voor de sporttest en medische keuring.![]()
ja klopt inderdaad met sporttest. mja medisch.. ten eerste haat ik naalden bij bijv diabetes test, en mss iets te slank. 1.80 bij 64kg.. dusja..quote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef iFries het volgende:
[..]
Sporttest kun je wat aan doenDoe dat dan ook!
![]()
![]()
Medische keuring; zit je met dingen? Zou je vooraf misschien ook al kunnen gaan navragen
Ogen dicht; en ff niet nadenkenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:44 schreef joeftw het volgende:
[..]
ja klopt inderdaad met sporttest. mja medisch.. ten eerste haat ik naalden bij bijv diabetes test, en mss iets te slank. 1.80 bij 64kg.. dusja..
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:51 schreef joeftw het volgende:
ik heb vandaag deel A gehaald. volgende week doe ik deel B. maar krijg ik dan ook meteen de medische keuring? en hoe zit het met 't gesprek met die psycholoog.. is dat wel een beetje te doen? en bij rollenspel.. beste is toch gewoon om de ander gerust te stellen door bijv. gelijk te geven? .. graag wat uitleg en tips..
over deel A btw... ik ging kapot bij de fysieke test haha.. toch flink op verkeken. 3.07min
Zou ik jou mogen vragen hoe de rest van jouw rapport eruit ziet? Mijn vriend heeft inmiddels zijn rapport ontvangen; alles goed en wel maar overwicht beneden-gemiddeld. Dit is echter wel het enige minpunt.. Toch maak ik me een beetje zorgen en word ietwat tureluurs van al dat wachten..quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:23 schreef iFries het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
* iFries heeft minder goed nieuws... ben afgewezen op overwicht & stressbestendigheid![]()
12 maandjes wachten; en dan nog maar een keer proberen
Psycholoog is heel simpel; hij of zij stelt je vragen over jezelf die je mag beantwoorden... kun je weinig verkeerd aan doen; je bent wie je bent.
Rollenspel is weinig over te zeggen; en ze hebben liever ook niet dat je anderen daarover gaat inlichten. Je krijgt een situatie op papier. Die situatie kun je 15 minuten voorbereiden en dan ga je het doen. Echt advies kan ik je niet geven; aangezien het elke keer iets anders is. Je speelt geen politieagent, dat is zeker![]()
Succes!
Welke Proeve?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, het psychologisch rapport is niet het enige waarop beoordeeld wordt.Er is niet eenduidig te zeggen of je daarmee wordt afgewezen of alsnog door mag naar het korpsgesprek, bijvoorbeeld.
Vandaag een eerste proeve van bekwaamheid gedaan, morgen nóg twee en dan volgende week weer.
Ik zit in de Impulsopleiding van RR (daar werkt de opleiding voor vrijwilliger anders dan in de rest van NL; sterker: als ik klaar ben met de opleiding en ik in RR gewoon op straat loop, kan ik nergens anders in NL aan de slag, omdat ze de opleiding niet (er-)kennen. (althans: nog niet).quote:
Dat magquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:05 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Zou ik jou mogen vragen hoe de rest van jouw rapport eruit ziet? Mijn vriend heeft inmiddels zijn rapport ontvangen; alles goed en wel maar overwicht beneden-gemiddeld. Dit is echter wel het enige minpunt.. Toch maak ik me een beetje zorgen en word ietwat tureluurs van al dat wachten..
Bedankt voor je reactie! Als ik dit zo lees vrees ik dat het hier ook einde oefening is.. Komt wel goed, ofzo.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:52 schreef iFries het volgende:
[..]
Dat mag
Taaltoets was Voldoende; Leesvaardigheid op C1; Schrijfvaardigheid op: "Lager dan B2".
Sporttest was beetje zwakjes3.04
Cognitieve vaardigheden: Op niv 2,3 en 4 allen een score van 20. Maximaal dus.
En dan de competentiesAllemaal op of boven het gewenste kwalificatieniveau... behalve besluitvaardigheid (4 waar 5 gevraagd wordt, stressbestendigheid (4 waar 5 gevraagd wordt) en overwicht (3 waar 5 gevraagd wordt).
Vooral die laatste 2 vonden ze een reden om me niet uit te nodigen voor een gesprek
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:42 schreef rubje het volgende:
Ik hoop iig dat je een beetje een kandidaat bent met een stevig postuur want wat ik tegenwoordig op straat als agent zie rondlopen is lachwekkend,en al helemaal agent onwaardig ivg met vroeger toen agenten handen als kolenschoppen hadden en echte orde wisten te handhaven.en respect kregen dan wat ze nu doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |