abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 september 2010 @ 04:47:46 #176
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_86153945
Dankje!!! Nog 45 min en k ga de vandoor :P tot woensdag avond!!
  zondag 12 september 2010 @ 21:54:04 #177
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_86360658
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 04:47 schreef sproetjes het volgende:
Dankje!!! Nog 45 min en k ga de vandoor :P tot woensdag avond!!
Sproetjes ? Leef je nog? Volgens mij is het al woensdag geweest ! :+ Hoe ging het?
Frysk bloed tsjoch op!
  maandag 13 september 2010 @ 20:56:17 #178
302323 joeftw
Helemaal naar de klote
pi_86396564
Ik heb nu ook de selectie voor Limburg-Noord.. gesolliciteerd, voorlichting en intake heb ik gehad. Maar ja, nu pas het echte werk. De selectie. Ben toch wel beetje nerveus. Vooral voor de sporttest en medische keuring. :X
Syndroom van Kraepelin
  maandag 13 september 2010 @ 22:02:12 #179
180648 iFries
pi_86400467
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:56 schreef joeftw het volgende:
Ik heb nu ook de selectie voor Limburg-Noord.. gesolliciteerd, voorlichting en intake heb ik gehad. Maar ja, nu pas het echte werk. De selectie. Ben toch wel beetje nerveus. Vooral voor de sporttest en medische keuring. :X
Sporttest kun je wat aan doen *O* Doe dat dan ook! :( :P

Medische keuring; zit je met dingen? Zou je vooraf misschien ook al kunnen gaan navragen :)
Frysk bloed tsjoch op!
  woensdag 15 september 2010 @ 12:44:11 #180
302323 joeftw
Helemaal naar de klote
pi_86456941
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef iFries het volgende:

[..]

Sporttest kun je wat aan doen *O* Doe dat dan ook! :( :P

Medische keuring; zit je met dingen? Zou je vooraf misschien ook al kunnen gaan navragen :)
ja klopt inderdaad met sporttest. mja medisch.. ten eerste haat ik naalden bij bijv diabetes test, en mss iets te slank. 1.80 bij 64kg.. dusja..
Syndroom van Kraepelin
  woensdag 15 september 2010 @ 16:26:15 #181
180648 iFries
pi_86465066
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:44 schreef joeftw het volgende:

[..]

ja klopt inderdaad met sporttest. mja medisch.. ten eerste haat ik naalden bij bijv diabetes test, en mss iets te slank. 1.80 bij 64kg.. dusja..
Ogen dicht; en ff niet nadenken :+

* iFries heeft afgelopen maandag testdag B gehad :)
Nu is het dus 2 weken wachten op de uitslag :(

Rollenspel was ik zwaar zenuwachtig voor; maar was echt heel leuk! Vond dat ik het er wel aardig vanaf gebracht had; maar hoe langer ik er over nadenk hoe meer dingen ik bedenk die ik liever anders gedaan had :+

Tsjah, en het gesprek en de vragenlijst ...

Gesprek met de psycholoog sprak wel aardig voor zich. Moest op heel veel dingen antwoord geven waar ik normaal nóóit over nadenk :+

En ja, de vragenlijst was ook vrij vanzelfsprekend :)
Frysk bloed tsjoch op!
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:51:54 #182
302323 joeftw
Helemaal naar de klote
pi_86928524
ik heb vandaag deel A gehaald. volgende week doe ik deel B. maar krijg ik dan ook meteen de medische keuring? en hoe zit het met 't gesprek met die psycholoog.. is dat wel een beetje te doen? en bij rollenspel.. beste is toch gewoon om de ander gerust te stellen door bijv. gelijk te geven? .. graag wat uitleg en tips..

over deel A btw... ik ging kapot bij de fysieke test haha.. toch flink op verkeken. 3.07min
Syndroom van Kraepelin
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:23:31 #183
180648 iFries
pi_86935118
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:51 schreef joeftw het volgende:
ik heb vandaag deel A gehaald. volgende week doe ik deel B. maar krijg ik dan ook meteen de medische keuring? en hoe zit het met 't gesprek met die psycholoog.. is dat wel een beetje te doen? en bij rollenspel.. beste is toch gewoon om de ander gerust te stellen door bijv. gelijk te geven? .. graag wat uitleg en tips..

over deel A btw... ik ging kapot bij de fysieke test haha.. toch flink op verkeken. 3.07min
Gefeliciteerd! *O*

* iFries heeft minder goed nieuws... ben afgewezen op overwicht & stressbestendigheid :(
12 maandjes wachten; en dan nog maar een keer proberen w/

Psycholoog is heel simpel; hij of zij stelt je vragen over jezelf die je mag beantwoorden... kun je weinig verkeerd aan doen; je bent wie je bent.

Rollenspel is weinig over te zeggen; en ze hebben liever ook niet dat je anderen daarover gaat inlichten. Je krijgt een situatie op papier. Die situatie kun je 15 minuten voorbereiden en dan ga je het doen. Echt advies kan ik je niet geven; aangezien het elke keer iets anders is. Je speelt geen politieagent, dat is zeker :)

Succes!
Frysk bloed tsjoch op!
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:05:56 #184
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_86951305
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:23 schreef iFries het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O*

* iFries heeft minder goed nieuws... ben afgewezen op overwicht & stressbestendigheid :(
12 maandjes wachten; en dan nog maar een keer proberen w/

Psycholoog is heel simpel; hij of zij stelt je vragen over jezelf die je mag beantwoorden... kun je weinig verkeerd aan doen; je bent wie je bent.

Rollenspel is weinig over te zeggen; en ze hebben liever ook niet dat je anderen daarover gaat inlichten. Je krijgt een situatie op papier. Die situatie kun je 15 minuten voorbereiden en dan ga je het doen. Echt advies kan ik je niet geven; aangezien het elke keer iets anders is. Je speelt geen politieagent, dat is zeker :)

Succes!
Zou ik jou mogen vragen hoe de rest van jouw rapport eruit ziet? Mijn vriend heeft inmiddels zijn rapport ontvangen; alles goed en wel maar overwicht beneden-gemiddeld. Dit is echter wel het enige minpunt.. Toch maak ik me een beetje zorgen en word ietwat tureluurs van al dat wachten..
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_86951724
Mja, het psychologisch rapport is niet het enige waarop beoordeeld wordt. :) Er is niet eenduidig te zeggen of je daarmee wordt afgewezen of alsnog door mag naar het korpsgesprek, bijvoorbeeld. :)

Vandaag een eerste proeve van bekwaamheid gedaan, morgen nóg twee en dan volgende week weer. :)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_87020691
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, het psychologisch rapport is niet het enige waarop beoordeeld wordt. :) Er is niet eenduidig te zeggen of je daarmee wordt afgewezen of alsnog door mag naar het korpsgesprek, bijvoorbeeld. :)

Vandaag een eerste proeve van bekwaamheid gedaan, morgen nóg twee en dan volgende week weer. :)
Welke Proeve?

Voor het rollenspel:
Ik was een manager van een soort centerparks. Je moet gewoon de beste middenweg vinden in het probleem. Zorg dat je beide kanten van het verhaal te weten komt en dat je daar compensaties in aanbrengt. Ga niemand 100% gelijk geven want dat is niet.

De vrouw vroeg mij of dat ze gelijk had omdat iemand zonder haar toestemming naar binnen was gegaan. Daarop had zij de schoonmaakster uitgescholden. Ik zei: Ze had niet binnen mogen komen maar U had neit mogen schelden. Dus ik stel voor dat jullie het beide uitspreken en elkaar de excuses aanbieden.

Verder gemaakte afspraken nakomen en eventueel een alternatief bieden.
Beetje improviseren is ook niet erg.

Op de sport test ga je altijd kapot. Ik stel voor om altijd vollebak te gaan en je niet in te houden. Kapot ga je toch.
Ik had tijdens de keuring 2.52 en tijdens de opleiding 2.35
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_87020914
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:25 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Welke Proeve?

Ik zit in de Impulsopleiding van RR (daar werkt de opleiding voor vrijwilliger anders dan in de rest van NL; sterker: als ik klaar ben met de opleiding en ik in RR gewoon op straat loop, kan ik nergens anders in NL aan de slag, omdat ze de opleiding niet (er-)kennen. (althans: nog niet).

Woensdag hebben we beroepscommunicatie gedaan (eenvoudige casus buiten met een 'burger' die je aanspreekt) en gisteren met IBT de geweldsbeheersing (praktijk en theorie) gedaan (wat me een breukje in m'n pink heeft opgeleverd :') ).
  donderdag 30 september 2010 @ 18:52:32 #188
180648 iFries
pi_87031850
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:05 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Zou ik jou mogen vragen hoe de rest van jouw rapport eruit ziet? Mijn vriend heeft inmiddels zijn rapport ontvangen; alles goed en wel maar overwicht beneden-gemiddeld. Dit is echter wel het enige minpunt.. Toch maak ik me een beetje zorgen en word ietwat tureluurs van al dat wachten..
Dat mag :)

Taaltoets was Voldoende; Leesvaardigheid op C1; Schrijfvaardigheid op: "Lager dan B2".
Sporttest was beetje zwakjes :@ 3.04
Cognitieve vaardigheden: Op niv 2,3 en 4 allen een score van 20. Maximaal dus.

En dan de competenties :( Allemaal op of boven het gewenste kwalificatieniveau... behalve besluitvaardigheid (4 waar 5 gevraagd wordt, stressbestendigheid (4 waar 5 gevraagd wordt) en overwicht (3 waar 5 gevraagd wordt).

Vooral die laatste 2 vonden ze een reden om me niet uit te nodigen voor een gesprek
Frysk bloed tsjoch op!
pi_87043585
2 seconden geleden was het op tv: 3000 politie's nodig.

Veel succes homies :P
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
  donderdag 30 september 2010 @ 23:09:41 #190
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_87044552
ben benieuwd hoe snel de vacaturestops dan weer opgeheven worden en ik naar school kan :D *O*
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:59:48 #191
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_87107327
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:52 schreef iFries het volgende:

[..]

Dat mag :)

Taaltoets was Voldoende; Leesvaardigheid op C1; Schrijfvaardigheid op: "Lager dan B2".
Sporttest was beetje zwakjes :@ 3.04
Cognitieve vaardigheden: Op niv 2,3 en 4 allen een score van 20. Maximaal dus.

En dan de competenties :( Allemaal op of boven het gewenste kwalificatieniveau... behalve besluitvaardigheid (4 waar 5 gevraagd wordt, stressbestendigheid (4 waar 5 gevraagd wordt) en overwicht (3 waar 5 gevraagd wordt).

Vooral die laatste 2 vonden ze een reden om me niet uit te nodigen voor een gesprek
Bedankt voor je reactie! Als ik dit zo lees vrees ik dat het hier ook einde oefening is.. Komt wel goed, ofzo. :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:54:24 #192
302323 joeftw
Helemaal naar de klote
pi_87209146
Gister deel B gehad. nu wachten op de uitslag. Heb er wel een beetje gemengde gevoelens over. En dan meer het feit dat ik niet gigantisch veel kon vertellen bij de psy test.. hoop dat ze voldoende weten over mij. Rollenspel ging wel goed.. ze was wel geregeld boos maar wist haar op 't einde toch weer een beetje onder controle te krijgen en afspraken te maken. Mjah... afwachten!! O-)
Syndroom van Kraepelin
pi_87210952
Ik hoop iig dat je een beetje een kandidaat bent met een stevig postuur want wat ik tegenwoordig op straat als agent zie rondlopen is lachwekkend,en al helemaal agent onwaardig ivg met vroeger toen agenten handen als kolenschoppen hadden en echte orde wisten te handhaven. :Y en respect kregen dan wat ze nu doen. :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:55:43 #194
180648 iFries
pi_87211469
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:42 schreef rubje het volgende:
Ik hoop iig dat je een beetje een kandidaat bent met een stevig postuur want wat ik tegenwoordig op straat als agent zie rondlopen is lachwekkend,en al helemaal agent onwaardig ivg met vroeger toen agenten handen als kolenschoppen hadden en echte orde wisten te handhaven. :Y en respect kregen dan wat ze nu doen. :{
:W
Frysk bloed tsjoch op!
pi_87213289
:') wat een logica... niet op ingaan Fries! :*
Ja doei.
pi_87214669
Praten doe je met je mond niet met je "handen als kolenschoppen"
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_87214788
en jij dus ook niet ;) laten we 't hier gewoon ontopic houden en niet ingaan op mensen 'die de politie maar niets vinden' :)
Ja doei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:16:26 #198
302323 joeftw
Helemaal naar de klote
pi_87214813
Inderdaad, beetje een non-sense opmerking weer. :') (oke en ik ook niet :@ )
Syndroom van Kraepelin
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:04:50 #199
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_87503298
Omg.

Rapport van m'n vriend werd ontvangen als 'prachtig'. Echter, het korps heeft een vacaturestop in moeten lassen. Hij heeft nu 3 opties gekregen:

1. Net zolang wachten tot er plek is.
2. Opleiding volgen in de nieuwe stijl; zonder korps, met stagevergoeding.
3. Solliciteren bij andere korpsen.

Heeft íemand tips? Wij komen er maar moeilijk uit; optie twee biedt geen garanties voor de toekomst, optie 3 is ook beperkt omdat er maar weinig vacatures openstaan. Optie 1 is eigenlijk al bij voorbaat uitgesloten.
pi_87522306
Wat voor functie hebben we het over, dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')