Op school krijg je ook nog 2 hei-dagen. Die vervallen niet omdat LN ook de GDD hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:49 schreef sproetjes het volgende:
ik kreeg overigens eerst een intake en toen pas de selectie dagen
vandaag dienst goed gekeurde schoenen gekocht (de magnum stealth force) voor de groepsdynamische dagen en natuurlijk voor daarna (bij mij is t nu alleen nog de vraag wánneer ik de opleiding in ga, in januari of april als t goed is, en niet meer óf) bij elk ander korps in NL was ik namelijk al door naar de medische keuring...
groepsdynamische dagen doet korps limburg noord als pilot (test korps dus) vóór aanvang van opleiding, dus als extra selectie onderdeel waar je nog op kan afvallen. Dit zijn dagen die je normaal als klassendagen krijgt in je eerste korpskwartiel als t goed is. 2 dagen mentaal en fysiek afmattenmeer kan (en straks mag) ik er nog niet over zeggen.
ze willen dit landelijk gaan invoeren waarschijnlijk, wat ik een prima idee vind. op deze dagen komen pas echt de karakter eigenschappen van iemand naar boven namelijk (leiderschaps kwaliteiten, doorzettingsvermogen en etc)
mooi tochquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
Op school krijg je ook nog 2 hei-dagen. Die vervallen niet omdat LN ook de GDD hebben.
Is leuk, die hei-dagquote:
lijkt mij ook wel mooi jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Is leuk, die hei-dagFlink afgebeuld worden zegt iedereen, terwijl dat heel erg meevalt. Je leert elkaar wel kennen zo
Stelt geen fuck voor, die medische keuring. Hartfilmpje, plaatjes kijken (of je kleurenblind bent enzo), gehoortestje.. Zoiets was het.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel mooi ja
ben ook echt benieuwd naar de GDD over +/-2.5 week
dat weet ik jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Stelt geen fuck voor, die medische keuring. Hartfilmpje, plaatjes kijken (of je kleurenblind bent enzo), gehoortestje.. Zoiets was het.
Ooh, dacht dat je de keuring bedoeldequote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat weet ik jamaar heb het toch ook over die groepsdynamische (hei) dagen
medische is daarna pas
zo is het mij ooit uitgelegd door iemand van t voorlichtings team.. maargoed hoor inderdaad nu ook dat de werkzaamheden amper nog schelen. De opleiding is zelfs per 1 sept (dus de lichting van augustus jl) voor hoofdagent in gekort naar 3 jaar ipv 4quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:58 schreef Pro_Shifty het volgende:
Wat je trouwens net zei over die controle met de functie van hoofdagent is niet helemaal waar.
Ik ben net klaar met de niveau 3 opleiding. Ik werk nu als agent.
De hoofdagent doet gewoon hetzelfde als de agent alleen kan je makkelijker doorstromen naar brigadier. Verder merk ik niks wat een hoofdagent eerder mag dan een agent.
Ik krijg ook gewoon recherche projecten die ik moet regelen en begeleiden als agent.
Ik weet wel dat de opleiding tot hoofdagent gewoon een jaar langer duurt en dat je een aantal van die nutteloze kernopgave krijgt. Ik hoor van 90% van de mensen die de niveau 4 opleiding gedaan hebben dat ze blij zijn dat het voorbij is en als ze het opnieuw mochten doen dat ze dan voor niveau 3 gingen.
Verder top baan en super leuk.
Werk in Eindhoven.
Nou, dat was het dus!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:48 schreef sproetjes het volgende:
alsj e het gevoel hebt gehad bij die cognitieve testen dat je het helemaal verkloot hebt, heb je het juist naar je maximale kunnen gedaan
gefeliciteerd iigen deel B is leuk!
Jaloers!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Hier eentje die aanstaande maandag de opleiding in gaat(vrijwilliger)
bereid je vast voor: je gaat nog veel meer en nog veeeeeeeeeeeeeel langer wachtenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:32 schreef iFries het volgende:
Nou, dat was het dus!Heb ook zeker zin in deel B; duurt me veels te lang!
Als ik door de selecties heen kom, zou ik in november of januari beginnen met de opleiding. Ze hebben haast ... ofzoquote:Op woensdag 1 september 2010 23:37 schreef sproetjes het volgende:
[..]
bereid je vast voor: je gaat nog veel meer en nog veeeeeeeeeeeeeel langer wachten
gemiddeld ben je een jaar bezig van aanmelding tot de opleiding in gaan, als je al door de selecties komt
Ze kunnen ook snel, hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:37 schreef iFries het volgende:
[..]
Als ik door de selecties heen kom, zou ik in november of januari beginnen met de opleiding. Ze hebben haast ... ofzo
Ik zou ook met de lichting van augustus jl zijn gestart werd mij gezegd..quote:Op donderdag 2 september 2010 08:37 schreef iFries het volgende:
[..]
Als ik door de selecties heen kom, zou ik in november of januari beginnen met de opleiding. Ze hebben haast ... ofzo
Maar .. maar ... het is al septemberquote:Op donderdag 2 september 2010 10:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ik zou ook met de lichting van augustus jl zijn gestart werd mij gezegd..bereid je gewoon voor op langer wachten dan kan t alleen maar meevallen
dat bedoel ikquote:Op donderdag 2 september 2010 10:36 schreef iFries het volgende:
[..]
Maar .. maar ... het is al september![]()
![]()
Hmm .. jammer .. maar daar valt wel mee te levenZolang ik maar weet of ik aangenomen word of niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |