Leuk!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:41 schreef drbrik het volgende:
De keuring deel A en B helemaal gehaald nu nog maar wachten op reactie van Korps Limburg-Noord. Ben eens benieuwd wanneer ik wat van ze hoor!
Ben wel eens benieuwd hoe lang dat duurt voor die uitnodiging voor dat 'klik'gesprek. Mijn huidige baas wil binnenkort ook wat uitsluitsel ..... zuchtquote:Op maandag 13 juli 2009 14:39 schreef nattermann het volgende:
[..]
Leuk!
Limburg-Noord, daar ben ik ook werkzaam
Ik heb t politieuniform nog niet LOLquote:
Als jij daarin jezelf bent dan moet je dat aan doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:38 schreef drbrik het volgende:
[..]
Ik heb t politieuniform nog niet LOL
Dan wordt t toch gewoon maar t pak wat ik ook voor t werk nodig heb!
Nou, dit lokt natuurlijk vragen uitquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef Ooi86 het volgende:
Leuk om jullie verhalen te lezen!! Ik ben net klaar en mag me dus allround politiemedewerker noemen. Ik werk in Amsterdam-Amstelland. Het werk is leuk, maar over de opleiding heb ik weinig goeds te vertellen... Als jullie vragen hebben hoor ik het wel!
Sloterwegquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:29 schreef Ooi86 het volgende:
Altijd een lastige vraag om te beantwoorden, maar ik zal het proberen.
Ten eerste willen ze in Amsterdam alleen maar HAVO leerlingen of wat gelijk is aan dat. In de rest van het land is het allemaal VMBO. Gevolg is dat de opleiding maar weinig uitdagend is. Daarnaast is het ook nog eens zo dat er heel veel lessen uitvallen, slechts 10 minuten duren of dat de leraar niet op komt dagen. Op het eerste idee denk je 'relaxt, geen les krijgen en wel betaald krijgen', maar uiteindelijk werkt het heel demotiverend. Ik heb ook een paar jaar gehad dat de planning echt bout was. Je begon 's morgens met twee uur les en eindigde om 4 uur 's middags met twee uur les. Daartussen zaten blokken werken aan leeropdrachten of te wel zelfstudie of te wel niksen. En als je lessen dan nog weinig interessants zijn, is dat balen. Ik heb op FAP Amsterdam ook nog in het 'oude' gebouw aan de Sloterweg gezeten. Dat is echt een deprimerende omgeving. De nieuwe opleidingsschool is trouwens wel heel mooi! Die zit bij Sloterdijk btw. Ook de manier waarop je wordt benaderd op school vond ik soms heel kinderachtig. Je mag niet met de lift, alleen docenten mogen dat, altijd gezeik met parkeren bij en rondom de school. Soms echt heel flauw.
Ik heb het er nog niet eens over gehad dat de opleiding ook wel twee jaar korter mag duren. Sommige stof wordt zover mogelijk uitgesmeerd over een aantal kwartielen terwijl de proeve uiteindelijk vrij simpel is (denk: dreigende escalatie)
Ik kan nog wel even doorgaan, maar dit zijn wel de high/lowlights. Ze gaan de opleiding qua proeves wel veranderen heb ik gehoord. Het worden er minder en ze worden per proeve meer inhoudelijk.
voor welke functie? en ben je wel door de selectircommissie?quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:45 schreef drbrik het volgende:
Gisteren mijn gesprek gehad bij de selectiecommissie! Blijkt dat ze nu een nog een 2-daagse bij de selectieprocedure stoppen ben benieuwd wat ik daar weer van mag gaan verwachten.
Dat wacht me dus 31aug en 1 sept. Vol verwachting klopt mijn hart!!!!
Voor de functie hoofdagent! Ja ik ben door de selectiecommissie dus ik ben eens benieuwd wat die 2 daagse moet voorstellen iemand hier ervaring mee??quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
voor welke functie? en ben je wel door de selectircommissie?
Nouja, nog steeds aan het wachten op de voorlichtingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:07 schreef nattermann het volgende:
Kick!
Inmiddels alweer een kleine 3 weken bezig in regio Limburg-Noord in kwartiel 4. Hoe staat het met de sollicitaties?
Nu maandag de groepsdynamische 2-daagse heb jij trouwens een idee wat ik me in godsnaam daarbij moet voorstellen????quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:07 schreef nattermann het volgende:
Kick!
Inmiddels alweer een kleine 3 weken bezig in regio Limburg-Noord in kwartiel 4. Hoe staat het met de sollicitaties?
Welk korps zit je? Heb ik zelf niet gehad namelijk..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:35 schreef drbrik het volgende:
[..]
Nu maandag de groepsdynamische 2-daagse heb jij trouwens een idee wat ik me in godsnaam daarbij moet voorstellen????
Ik ookquote:Op maandag 21 september 2009 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
gaaf voor je! Ik hoop dat je er doorheen komt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |