Ook niet jouw instelling merk ik....quote:
misschien is het wel dezelfdequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:35 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd naar de verkeerde.
verklaar u nader?quote:
je meent hetquote:
Neuh, iets met de kat niet op het spek binden enzoquote:
weet ik ook nietquote:
:welke acties ?quote:
MM is Memento Moriquote:
Nope, jou ook nietquote:
hoogstens als ik struikelquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neuh, iets met de kat niet op het spek binden enzo
Dat was een grapje!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Miss-Madness het volgende:
PM!!!(
)
[..]
Ok, je naam en die regel onder je post gaven me een andere gedachte, excuses
[..]
Ah, standaard verhaal dus
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* wrijft in ogen * Oh dan verbeeld ik het me denk ik.
Onder jouw rozenblaadjes dekbed.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:43 schreef djayzz het volgende:
[..]dat denk ik ook! Ofresca slaapt al lang namelijk
Hahaha wat is dat toch dat jij al die meisjes vroeg naar bed wil laten gaan ? eerst Nouk toen auto en nu ofrescaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:43 schreef djayzz het volgende:
[..]dat denk ik ook! Ofresca slaapt al lang namelijk
gevondenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Onder jouw rozenblaadjes dekbed.Kom me maar zoeken.
vond ik ookquote:
Tja, ik wil het niet, ik weet het gewoon.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha wat is dat toch dat jij al die meisjes vroeg naar bed wil laten gaan ? eerst Nouk toen auto en nu ofresca
dat dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Onder jouw rozenblaadjes dekbed.Kom me maar zoeken.
Oehhh, je handen zijn wel koud.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
gevondenKom eens wat dichterbij liggen, is lekker warm
Ik heb wel iets anders warmsquote:
Ok, dat laatste heb ik gemist denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat was een grapje!
Toen ik zei dat ik chick een stom woord vindt, gingen ze allemaal zeggen dat dat niet kon met die naam.
Dat is uiteraard om te provocerenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:49 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok, dat laatste heb ik gemist denk ik![]()
Opmerkelijke nickname en regel dan.. Denk niet dat ik de eerste of enige ben die dat denkt van je hierdoor
en dan iets van mij zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb wel iets anders warmsDie van jou zijn lekker warm, knuffel!
Ja, nou heb je het verpest. Nou wil ik alleen nog maar dat andere warms. Gaat mijn knuffelbui.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb wel iets anders warmsDie van jou zijn lekker warm, knuffel!
Hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mensen die circuitrijden duur noemen![]()
Isdatzo en zijn brommervriendjes
quote:
dan knuffelen we daarna wel weer verderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, nou heb je het verpest. Nou wil ik alleen nog maar dat andere warms. Gaat mijn knuffelbui.
Kom maar ff hier zitten. Heb nog wat warme cup-a-soup en mn handen zijn lekker zacht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, nou heb je het verpest. Nou wil ik alleen nog maar dat andere warms. Gaat mijn knuffelbui.
Nee nee, once you go "rozenblaadjes dekbed" you never go backquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kom maar ff hier zitten. Heb nog wat warme cup-a-soup en mn handen zijn lekker zacht.
kom maar knulquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat zou dat fijn zijn zo'n knuffel....![]()
Dat vindt ik raar, want als ik bloem had geheten en had gezegt dat ik zo lekker ruik, dacht je toch ook niet dat ik een bloem was?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:49 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok, dat laatste heb ik gemist denk ik![]()
Opmerkelijke nickname en regel dan.. Denk niet dat ik de eerste of enige ben die dat denkt van je hierdoor
Dan heb jij mn schotse ruit nog niet gezien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee nee, once you go "rozenblaadjes dekbed" you never go back
Ik vecht niet....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:55 schreef mrbox het volgende:
Ow vechten we nu met z'n alle om OfrescaDan zijn er 2 andere dames vrij
Dames
Die willen toch nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:55 schreef mrbox het volgende:
Ow vechten we nu met z'n alle om OfrescaDan zijn er 2 andere dames vrij
Dames
Picky sedanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die willen toch niet![]()
Plus ze zijn mij wat te snel op hun tenen getrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |