Ja ikke bedoel voor meerderen gehaald hequote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
Jij denkt dat 500 euro gelijk staat aan 90 dollar?
Misschien als je twee keer de helft neemt, maar dit!
Dat dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef L0t.. het volgende:
Je trekt een spijkerbroek aan voor de bruiloft van je zus? Klasse joh
Ik betaal sowieso nooit meer dan 100 euro voor een spijkerbroek, kom nou, en dan nog zeker zo'n broek waarvan het dan net lijkt of 'ie al 10 jaar oud is met scheuren en vlekken want dat is 'hip'
Wou met korte broek omdat het op een ware dag valtquote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef L0t.. het volgende:
Je trekt een spijkerbroek aan voor de bruiloft van je zus? Klasse joh
Ik betaal sowieso nooit meer dan 100 euro voor een spijkerbroek, kom nou, en dan nog zeker zo'n broek waarvan het dan net lijkt of 'ie al 10 jaar oud is met scheuren en vlekken want dat is 'hip'
Is een hele nette spijkerbroekquote:Op maandag 18 mei 2009 22:46 schreef banaantjeEE het volgende:
En waarom draag je een spijkerbroek op een trouw?
Is het niet beter om iets opgekleders te kopen?
ware dag?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef Slappy het volgende:
[..]
Wou met korte broek omdat het op een ware dag valtMaar was niet mogelijk
warme jaquote:
Loop jij in trainings broek tijdens je huwelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 22:48 schreef DaanA het volgende:
[..]
Een nette spijjkerbroek.
Is dat net zoiets als een culinaire frikandel of zo?
Ik dacht meer aan een jacquet.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:49 schreef Slappy het volgende:
[..]
Loop jij in trainings broek tijdens je huwelijk
Een zus hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:23 schreef Chewbalhaar het volgende:spijkerbroeken kopen omdat je zus gaat trouwen
!!!
verder: óf je koopt gewoon een goedkoper merk broeken, óf je zeikt gewoon niet over het feit dat je je laat tillen
Ja he ik weet het zeker altijd bij trouwerijen mooi weerquote:Op maandag 18 mei 2009 23:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het valt op een warme dag_!
Ja die voorspelbaarheid heb je in Nederland hè
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |