Hij lag ook net te slapen toen ze moesten verzamelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:34 schreef crazygirl29 het volgende:
Pim is volgens mij gewoon doodop. Vandaar de manier van praten.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 18 mei 2009 22:37 schreef evaxsis het volgende:
en toch moet Pim van mij nog steeds naar huis, hij heeft imo geen toegevoegde waarde
Ja jammer lijkt me een super ok vent maar niet voor ditquote:Op maandag 18 mei 2009 22:37 schreef evaxsis het volgende:
en toch moet Pim van mij nog steeds naar huis, hij heeft imo geen toegevoegde waarde
waar.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij lag ook net te slapen toen ze moesten verzamelen.
Maar een wonder van welbespraaktheid is het niet.
zingt hij ook beter dan Jim Bakkem?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:35 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
neh... mijn broertje is autistisch maar hij praat nog sneller en minder monotoom
ik ookquote:Op maandag 18 mei 2009 22:38 schreef JediMasterLucia het volgende:
Zo iedereen is geweest, wanneer mag Jeroen weer terug naar de anderen?
Ben benieuwd hoe de anderen hierop zullen reageren als Jeroen weer voor hun neus staat
Slaapgebrek doet rare dingen met een mensquote:Op maandag 18 mei 2009 22:33 schreef Copycat het volgende:
Wat kan Pim zijn gedachten goed vocaliseren!
Sjeesus.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef rooie3 het volgende:
Eline gaat even een brocolietje uit het doosje eten.
Ahh wat lievvvvquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze verdelen de wacht, Pim en Eline kunnen nog wel even en nemen de eerste wacht.
Pim eindelijk alleen met Eline!
En dan komt straks Jeroen weer....
Ook een lekkerequote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Espabilado het volgende:
haha wat me wel mooi lijkt:
Gasaanval later vannacht. Jeroen die als Bart nadoende daar gaat staan op donkerste plek met gasmasker op.
véél rook, zoveel mogelijk.
En dan als ze allemaal weer luchtruimte in moeten hij er ook in gaat... haiii..
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Espabilado het volgende:
haha wat me wel mooi lijkt:
Gasaanval later vannacht. Jeroen die als Bart nadoende daar gaat staan op donkerste plek met gasmasker op.
véél rook, zoveel mogelijk.
En dan als ze allemaal weer luchtruimte in moeten hij er ook in gaat... haiii..
Dus de meiden zijn taaier dan de kerelsquote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Slaapgebrek doet rare dingen met een mens
jaaa dat vind ik ook lachequote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Jian het volgende:
"Jullie mogen de bunker weer in" en daar zit Jeroen rustig een sigaretje te rokenMake my day
Hij heeft zich al afgetrokken op Marielin hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef 11amb het volgende:
LAAT MIJN VRIEND MAAR KOOOOOOMMMEEEEEEEEEEEEEEEEN
Ja wil ik ook graag weten !quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef evaxsis het volgende:
weet iemand hoe laat Jeroen zich weer bij de groep mag aansluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |