abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69207037
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat las je eerder dan ikkke. Nou nee hoor daar krijg ik waarschijnlijk al eerder mee te maken.
Hm, dat klinkt niet als iets waar je op zit te wachten. Geen grote probs hoop ik?
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_69207541
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:29 schreef Talitha het volgende:

[..]

Hm, dat klinkt niet als iets waar je op zit te wachten. Geen grote probs hoop ik?
Nou denk het niet hoor maar wel een hoop gedoe (baan kwijt)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_69207834
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou denk het niet hoor maar wel een hoop gedoe (baan kwijt)
Ja lig je d'r uit?
pi_69208019
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:45 schreef Coos het volgende:

[..]

Ja lig je d'r uit?
Ja zo goed als 1 juli ben ik officieel boventallig !!! Schrok me rot
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_69208096
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja zo goed als 1 juli ben ik officieel boventallig !!! Schrok me rot
Nah, dan maar met garen en band langs de deuren.

Succes iig
pi_69208315
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef Coos het volgende:

[..]

Succes iig
Nou Coos ik ben even door redelijk idiote emotionele dagen gegaan. maar ik prijs me nu gelukkig. Ik krijg nog een gouden schop onder me kont mee en over een jaar misschien niks (ik kan het wel ff uitzingen). De eerst sollicitatie gaat morgen de deur uit Nieuwe start nieuwe kansen
pi_69208462
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Nieuwe start nieuwe kansen
Zo is dat!!
Iedere dag weer!!

pi_69208553
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef Coos het volgende:

[..]

Succes iig
Thanks !!! Kopen
pi_69208609
quote:

[..]

Nou Coos ik ben even door redelijk idiote emotionele dagen gegaan. maar ik prijs me nu gelukkig. Ik krijg nog een gouden schop onder me kont mee en over een jaar misschien niks (ik kan het wel ff uitzingen). De eerst sollicitatie gaat morgen de deur uit Nieuwe start nieuwe kansen
Kan me voorstellen dat dat schrikken is! Maar je red het voorlopig wel dus das fijn. En over de schok heen al en klaar voor een nieuwe baan. You go girl!
Een éénlingweg voert door mijn land
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:19:41 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69209324
quote:

Toch blijft het heftige shit!
Vind het wel knap dat je het voor jezelf toch redelijk snel naar iets positiefs hebt weten om te buigen en direct met je toekomst bezig gaat. Gezonde instelling.
Gaat vast en zeker helemaal goed komen. Mijn duimen heb je iig, voor wat ze waard zijn .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69209534
Dank Thalie en Cc !!! Komt wel goed hoor ik zal mijn mannetjes missen denk dat dat ook wel de grootste schok was voor me. Ken die gasten al zooooo lang en ik ben zelf niet zo extrovert (oeps zou je niet zeggen he? ) en heb dus lang tijd nodig om aan anderen te wennen, en omgekeerd ... Maar ik ga er voor
pi_69210084
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:25 schreef Soury het volgende:
Dank Thalie en Cc !!! Komt wel goed hoor ik zal mijn mannetjes missen denk dat dat ook wel de grootste schok was voor me. Ken die gasten al zooooo lang en ik ben zelf niet zo extrovert (oeps zou je niet zeggen he? ) en heb dus lang tijd nodig om aan anderen te wennen, en omgekeerd ... Maar ik ga er voor
Hopelijk krijg je snel een andere baan muizemeis

En vaak is het zo dat je dan zegt "Dit had ik veel eerder moeten doen!"
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:41:37 #163
16245 CarOnline
met lange O
pi_69210215
Oh dat is beroerd Soury!
Ik zat precies een jaar geleden in hetzelfde schuitje. Das gewoon alweer een jaar geleden!
Maar het is echt heel zuur en dat je je stekkie helemaal kwijt bent mag je best een paar dagen om janken.
Heb ik ook gedaan

Sterkte ermee, en ook met het vinden van een nieuwe baan!
Screw them.
We're going home.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:24:19 #164
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69211400
hallo ? zijn er bunkerfitties en ik weet van niets?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69211700
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat is beroerd Soury!
Ik zat precies een jaar geleden in hetzelfde schuitje. Das gewoon alweer een jaar geleden!
Maar het is echt heel zuur en dat je je stekkie helemaal kwijt bent mag je best een paar dagen om janken.
Heb ik ook gedaan

Sterkte ermee, en ook met het vinden van een nieuwe baan!
Heb ik ook gedaan !! heel hard maar weet je ik zie weer nieuwe kansen.. En ik ben geen in de put zit persoon. Wat wel raar is en denk dat daar ook de emoties vandaan kwamen dat ik mijn halve leven precies in dat bedrijf heb rond gelopen en de mannen waarmee ik werk ook al zo lang ken. Tja dat brak me even
Thanks !!!!
pi_69211715
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hopelijk krijg je snel een andere baan muizemeis

En vaak is het zo dat je dan zegt "Dit had ik veel eerder moeten doen!"
Daar ga ik vanuit !!!
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:11:58 #167
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69212273
zo lekker heur, zonder die lowlandslet :

Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69212510
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef lies1958 het volgende:
zo weer even hier gelezen. Wordt het een beetje beu dat gehakketak in het cos van de bunker.
Vanaf dit weekend zal het hier wel weer drukker worden. Knap van diegene die consequent hier zijn blijven posten.
Ben blij dat het in leven is gehouden door jullie.
goed hé en gisteren was het nog dood hoorde ik
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 01:27:47 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69212538
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:
zo lekker heur, zonder die lowlandslet :

Wie is de lowlandsslet?

En gaat het Feyenoord - Utreg worden, qua play off finale? Vrees van niet hè.
Wij gaan NAC wel 2x pakken hoor, maar doen jullie Groningen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_69212547
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:26 schreef FANN het volgende:

[..]

goed hé en gisteren was het nog dood hoorde ik
Ja ja, je kunt het zelf zo af en toe óók niet laten hè
pi_69212762
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja ja, je kunt het zelf zo af en toe óók niet laten hè
begin jij ook al ?
pi_69212811
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:41 schreef FANN het volgende:

[..]

begin jij ook al ?
Ja, want straks krijg je het als een boomerang terug in je face en dan loop je weer boos weg. En ik heb liever dat je een beetje rond blijft hangen hier en het gezeik wat gaat ontlopen. Hoe het ooit allemaal begon weet ik toch wel, laat ze gewoon de tyfus krijgen en "let it be"
pi_69212832
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, want straks krijg je het als een boomerang terug in je face en dan loop je weer boos weg. En ik heb liever dat je een beetje rond blijft hangen hier en het gezeik wat gaat ontlopen. Hoe het ooit allemaal begon weet ik toch wel, laat ze gewoon de tyfus krijgen en "let it be"
ik ga vanavond van jou dromen

mag dat?
pi_69212852
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:46 schreef FANN het volgende:

[..]

ik ga vanavond van jou dromen

mag dat?
Doe maar

Maar hou het deze keer netjes
pi_69212881
quote: