Hm, dat klinkt niet als iets waar je op zit te wachten. Geen grote probs hoop ik?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat las je eerder dan ikkke. Nou nee hoor daar krijg ik waarschijnlijk al eerder mee te maken.
Nou denk het niet hoor maar wel een hoop gedoe (baan kwijt)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt niet als iets waar je op zit te wachten. Geen grote probs hoop ik?
Ja lig je d'r uit?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou denk het niet hoor maar wel een hoop gedoe (baan kwijt)
Ja zo goed als 1 juli ben ik officieel boventallig !!! Schrok me rotquote:
Nah, dan maar met garen en band langs de deuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo goed als 1 juli ben ik officieel boventallig !!! Schrok me rot
Nou Coos ik ben even door redelijk idiote emotionele dagen gegaan. maar ik prijs me nu gelukkig. Ik krijg nog een gouden schop onder me kont mee en over een jaar misschien niks (ik kan het wel ff uitzingen). De eerst sollicitatie gaat morgen de deur uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, dan maar met garen en band langs de deuren.![]()
Succes iig
Zo is dat!!quote:
Thanks !!! Kopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, dan maar met garen en band langs de deuren.![]()
Succes iig
Kan me voorstellen dat dat schrikken is! Maar je red het voorlopig wel dus das fijn. En over de schok heen al en klaar voor een nieuwe baan. You go girl!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Coos ik ben even door redelijk idiote emotionele dagen gegaan. maar ik prijs me nu gelukkig. Ik krijg nog een gouden schop onder me kont mee en over een jaar misschien niks (ik kan het wel ff uitzingen). De eerst sollicitatie gaat morgen de deur uitNieuwe start nieuwe kansen
Toch blijft het heftige shit!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Soury het volgende:
Nou Coos ik ben even door redelijk idiote emotionele dagen gegaan. maar ik prijs me nu gelukkig. Ik krijg nog een gouden schop onder me kont mee en over een jaar misschien niks (ik kan het wel ff uitzingen). De eerst sollicitatie gaat morgen de deur uitNieuwe start nieuwe kansen
Hopelijk krijg je snel een andere baan muizemeisquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:25 schreef Soury het volgende:
Dank Thalie en Cc !!! Komt wel goed hoor ik zal mijn mannetjes missen denk dat dat ook wel de grootste schok was voor me. Ken die gasten al zooooo lang en ik ben zelf niet zo extrovert (oeps zou je niet zeggen he?) en heb dus lang tijd nodig om aan anderen te wennen, en omgekeerd ... Maar ik ga er voor
Heb ik ook gedaan !! heel hard maar weet je ik zie weer nieuwe kansen.. En ik ben geen in de put zit persoon. Wat wel raar is en denk dat daar ook de emoties vandaan kwamen dat ik mijn halve leven precies in dat bedrijf heb rond gelopen en de mannen waarmee ik werk ook al zo lang ken. Tja dat brak me evenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat is beroerd Soury!
Ik zat precies een jaar geleden in hetzelfde schuitje. Das gewoon alweer een jaar geleden!
Maar het is echt heel zuur en dat je je stekkie helemaal kwijt bent mag je best een paar dagen om janken.
Heb ik ook gedaan
Sterkte ermee, en ook met het vinden van een nieuwe baan!
Daar ga ik vanuit !!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je snel een andere baan muizemeis![]()
En vaak is het zo dat je dan zegt "Dit had ik veel eerder moeten doen!"
goed hé en gisteren was het nog dood hoorde ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef lies1958 het volgende:
zo weer even hier gelezen. Wordt het een beetje beu dat gehakketak in het cos van de bunker.
Vanaf dit weekend zal het hier wel weer drukker worden. Knap van diegene die consequent hier zijn blijven posten.
Ben blij dat het in leven is gehouden door jullie.
Wie is de lowlandsslet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:
zo lekker heur, zonder die lowlandslet :
Ja ja, je kunt het zelf zo af en toe óók niet laten hèquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
goed hé en gisteren was het nog dood hoorde ik
begin jij ook al ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, je kunt het zelf zo af en toe óók niet laten hè
Ja, want straks krijg je het als een boomerang terug in je face en dan loop je weer boos weg. En ik heb liever dat je een beetje rond blijft hangen hier en het gezeik wat gaat ontlopen. Hoe het ooit allemaal begon weet ik toch wel, laat ze gewoon de tyfus krijgen en "let it be"quote:
ik ga vanavond van jou dromenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, want straks krijg je het als een boomerang terug in je face en dan loop je weer boos weg. En ik heb liever dat je een beetje rond blijft hangen hier en het gezeik wat gaat ontlopen. Hoe het ooit allemaal begon weet ik toch wel, laat ze gewoon de tyfus krijgen en "let it be"
is goed....quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Maar hou het deze keer netjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |