Mijn rijtje met BD-films begint ook te groeien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer BluRay drivers in macs zullen worden ingebouwd. Wordt inmiddels toch wel een beetje tijd....
Die was inderdaad ook leukquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef Junkie het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad nog een punt.
Maar mij zie je zowiezow dat spul niet aanprijzen aan mn klanten.![]()
En dat is hierdoor gekomen: Monster "HDMI Difference" scam still kickin' in Fry's Electronics
Als ze dit soort tactieken doordrukken dan is voor mij de geloofwaardigheid acuut helemaal weg.
En deze:quote:Monster Cable and similar "boutique" cables are a substantial source of revenue for retailers of electronics such as DVD players and TVs. While the profit margins of DVD players and TVs may be low, the profit margins of Monster Cables and similar products provide supplemental revenue for these retailers. Employees of such retailers are trained to market and bundle Monster Cable and similar products so as to increase profitability. [3]
Nevertheless, various reviews have reported that listeners and viewers are unable to tell a difference between substantially higher-priced Monster cables and inexpensive cables[4][5][6], In addition, opinions differ, especially for cables which carry digital signals such as HDMI cables.[7] In one experiment, audiophile listeners could not distinguish between short Monster cables and ordinary coat hangers.[8] Another reviewer concluded that "16-gauge lamp cord and Monster [speaker] cable are indistinguishable from each other with music."[9]
quote:On April 17, 2009 Monster Cable the technology blog Endgaget accused Monster Cable of inappropriately using a comment out of context to imply that Engadget endorsed the product "Beats by Dre" headphones. Engadget currently has Monster Cable on its blacklist and has publically stated that it will no longer cover Monster Cable products. The quote has since been removed from the Monster Cable website.[29]
Ik zit nog steeds te wachten op een fatsoenlijke hdmi poortquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer BluRay drivers in macs zullen worden ingebouwd. Wordt inmiddels toch wel een beetje tijd....
Is de mini hdmi die er tegenwoordig opzit zo onfastoenlijk dan? Ik vind hdmi niet zo interessant eigenlijk. hdmi = dvi + audio en voor audio heb ik eigen speakers buiten mijn tvquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:59 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op een fatsoenlijke hdmi poort![]()
WTF Apple?
De ondersteuning zal er vast wel inzitten maar ik hoop dat ze daarna ook snel een bluraydrive lancerenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef Junkie het volgende:
[..]
Mijn rijtje met BD-films begint ook te groeien.![]()
Als die ondersteuning niet in SnowLeopard zit dan snap ik ze echt niet meer.
De zwarte was vroegah 1400 euro. Dus dat is een mooie deal.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:24 schreef c0nd0r het volgende:
2 jaar oude MacBook black voor 525 is redelijk netjes toch?
Kopenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef Junkie het volgende:
[..]
De zwarte was vroegah 1400 euro. Dus dat is een mooie deal.
Ga je hem verkopen of kopen?
Dat ie werktquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kopen
Nog dingen waar ik op moet letten?
Meen je niet!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat ie werkt
Behuizing (met scheurtjes enzo) batterij met coconut battery. Superdrive die goed werkt...
Er zit Mini Displayport op, geen HDMI.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Is de mini hdmi die er tegenwoordig opzit zo onfastoenlijk dan? Ik vind hdmi niet zo interessant eigenlijk. hdmi = dvi + audio en voor audio heb ik eigen speakers buiten mijn tv
Coconut battery is om de 'gezondheid' van je batterij te bepalen. Van warmte problemen weet ik niet zoveel. Ik heb een zwarte macbook 2.2 ghz en die is gemiddeld rond de 60 graden denk ik als ik een hd film aan het kjiken ben. Acceptabel, imoquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Meen je niet!
Batterij met coconut battery? Pardon?
Overigens las ik ergens dat ie wel erg warm wordt.. Klopt dat of is dat misschien bij deze al verholpen of..?
MIjn macbook white werd nooit overdreven warm. topcover is wel 2 keer gescheurd maar dat zie je snel zat (waar de magneet sluiting van de top de laptop raakt. Verder is mijn bezel een keer gescheurd.\quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Meen je niet!
Overigens las ik ergens dat ie wel erg warm wordt.. Klopt dat of is dat misschien bij deze al verholpen of..?
Mjah is idd geen mooie oplossing zo. Maargoed, ik heb genoeg aan dvi dus ik heb alleen een mini dvi naar dvi kabeltje nodigquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Er zit Mini Displayport op, geen HDMI.
En voor alles moet je maar verloopjes kopen. Dit was ik kwijt toen ik een keertje snel iets wou aansluiten en ik de kabels moest gaan kopen. En bij die nieuwe Alu-MacBooks heb je dus ook soortgelijke verloopjes nodig.
[ afbeelding ]
coconutBattery is een progje, en daarmee kan je kijken of de batterij nog goed is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:47 schreef c0nd0r het volgende:
Meen je niet!
En sowieso zijn er dvi naar hdmi kabels, dus dat blokje was hoe dan ook niet nodig geweestquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens zijn er ook min display port to hdmi kabels
[ afbeelding ]
Zoiets als deze:quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:41 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand welke kabel ik nodig ben als ik 5.1 surround uit een mac mini wil krijgen?
Je kan je filmpjes het best hebben als .mp4 met h.264 als codec. Het internet staat vol met gratis converters. Visualhub is een goede als je een mac hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:26 schreef Stansfield het volgende:
Ik weet niet of dit het goede topic is maar ik heb het volgende probleem:
Mijn oude ipod mini is nu echt helemaal op en heb dus nu een nieuwe ipod nano gekocht. Daar kun je dus ook filmpjes opzetten.
Hoe werkt dat precies? Als ik fimpjes selecteer bij bestanden aan bibliotheek toevoegen dan werkt het niet. Lukt dat alleen wanneer het quicktime is ofzo? Of moet ik het op een andere manier toevoegen aan Itunes?
aha. En als je geen mac hebt wat is dan een goede converter?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Je kan je filmpjes het best hebben als .mp4 met h.264 als codec. Het internet staat vol met gratis converters. Visualhub is een goede als je een mac hebt.
thxquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zoiets als deze:
[ afbeelding ]
http://www.amazon.com/6ft-Toslink-Mini-Cable/dp/B000FMXKC8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=electronics&qid=1243510037&sr=8-1
[..]
Je kan je filmpjes het best hebben als .mp4 met h.264 als codec. Het internet staat vol met gratis converters. Visualhub is een goede als je een mac hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |